search
menu

هتل New Otani Inn Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New Otani Inn Tokyo
امکانات کلی هتل نیو اوتانی این توکیو
انواع اتاق های هتل و امکانات آن
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو اوتانی این توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل New Otani Inn Tokyo


هتل نیو اوتانی این توکیو از هتل‌های ۳ ستاره شهر توکیو است. توکیو به عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ژاپن، توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. افراد زیادی با خرید آنلاین بلیط هواپیما توکیو به این کلان‌شهر جذاب سفر می‌کنند. هتل نیو اوتانی این توکیو یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. با اقامت در New Otani Inn Tokyo دسترسی راحتی به جاهای دیدنی توکیو خواهید داشت. روپونگی هیلز حدود ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو یکی دیگر از امتیاز‌های اقامت در این هتل ۳ ستاره است. با بهره‌گیری از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی می‌توانید راحت و ارزان در سراسر شهر گردش کنید. نیو اوتانی این، گزینه مناسبی برای سفرهای دونفره است. چنانچه قصد سفر به توکیو دارید، خواندن اطلاعات این هتل و دیگر هتل‌های توکیو برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل نیو اوتانی این توکیو


در هتل زیبای نیو اوتانی، امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان عزیز تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات صرافی و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل نیو اوتانی چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. نیو اوتانی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش این هتل را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در فروشگاه‌های داخل هتل گردش کنید. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و پرس شلوار استفاده کنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی هانه‌دا در ۸ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از تاکسی می‌توانید به راحتی به محل اقامتتان برسید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن


هتل نیو اوتانی این توکیو دارای ۴۲۷ واحد اقامتی شیک و مدرن است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دوبل و تویین است. تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده و با اقامت در نیو اوتانی همانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. تمام واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند. یخچال، تلفن، میز، کمد لباس، سیستم گرمایش و اتو از امکانات دیگر داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. داخل حمام خصوصی امکاناتی نظیر دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی قرار گرفته است. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مزیت‌های هتل نیو اوتانی، موقعیت مکانی آن است. با گردش کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی توکیو روبرو خواهید شد. پس از گردش در شهر برای تجدید قوا می‌توانید از خدمات ماساژ هتل بهره‌مند شوید. انواع ماساژ از جمله ماساژ کامل بدن، دست، سر، پا و کمر به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


با وجود ۳ رستوران باکیفیت در داخل هتل، نیازی به پیدا کردن رستوران خوب در شهر نخواهید شد. یک روز معمولی در هتل نیو اوتانی با سرو صبحانه آمریکایی و سلف‌سرویس آغاز می‌شود. رستوران‌های Funachaya و Lounge برای هر ۳ وعده غذایی آماده پذیرایی از مهمانان هستند و انواع غذاهای آمریکایی و آسیایی به مهمانان ارائه می‌کنند. برای صرف نوشیدنی سری به Bar Outrigger بزنید. البته رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار گرفته‌اند که می‌توانید در صورت تمایل انتخابشان نمایید.

فاصله هتل نیو اوتانی این توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا روپونگی هیلز: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراتوری ژاپن: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۷.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است