search
menu

هتل Yamayuri Tokyo

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Yamayuri Tokyo
امکانات کلی هتل یامایوری توکیو
انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل یامایوری توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Yamayuri Tokyo


هتل یامایوری یکی از هتل‌های دو ستاره شهر توکیو است. شهر توکیو مقصد هیجان‌انگیزی برای بسیاری از گردشگران جهان است. معماری مدرن، مراکز خرید متنوع و معابد متعدد افراد زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما توکیو مجاب می‌کند. چنانچه شما هم قصد سفر به توکیو دارید، ولی نگران هزینه‌های سنگین اقامت هستید، پیشنهاد ما اقامت در Hotel Yamayuri Tokyo است. هتل یامایوری یکی از هتل‌های ارزان‌قیمت توکیو به شمار می‌رود. با اقامت در هتل یامایوری دسترسی خوبی به جاهای دیدنی توکیو خواهید داشت. قصر امپراتوری ژاپن کمتر از ۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه‌های مترو یکی دیگر از امتیازات اقامت در هتل یامایوری توکیو است. با استفاده از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سراسر توکیو گردش نمایید. یامایوری توکیو انتخاب مناسبی برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل دو ستاره اوقات خوبی پیش رو خواهید داشت.

امکانات کلی هتل یامایوری توکیو


در هتل یامایوری توکیو امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا گشته است. با استفاده از اینترنت رایگان می‌تواند ارتباط راحتی را تجربه کنید. در قسمت پذیرش، خدمات چک‌این/اوت سربع و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل یامایوری چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۵ تا ۱۰ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل به خوبی با آداب مهمان‌داری آشنا هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. یامایوری توکیو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، یامایوری توکیو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. با وجود خدمات نظافت روزانه نگرانی از بابت تمیزی اتاق‌ها نخواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم از استعمال دخانیات در مناطق مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌الملل هانه‌دا در ۱۷ کیلومتری هتل قرار دارد و با سیستم حمل‌ونقل عمومی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها


هتل یامایوری توکیو دارای واحدهای اقامتی ساده و راحتی است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق سینگل، اتاق تویین، اتاق دوبل و اتاق تویین به سبک ژاپنی است. تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم گرمایش، یخچال، کتری برقی، میز و تلفن از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه فرمایید.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل یامایوری نزدیکی به جاهای دیدنی توکیو است. با گردش در اطراف هتل با بسیاری از موزه‌ها و مراکز خرید توکیو روبرو خواهید شد. با استفاده از خدمات کرایه دوچرخه می‌توانید در شهر دوچرخه‌سواری کنید. پس از گردش در شهر با بهره‌گیری از سرویس ماساژ خستگی را از تنتان دور کنید.

رستوران هتل


رستوران داخل هتل شما را از پیدا کردن رستوران مناسب بی‌نیاز خواهد کرد. رستوران این مجموعه برای ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع غذاهای چینی در این رستوران سرو می‌شود. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران Wendy's First Kitchen Ueno Asakusaguchi در ۸۵۰ متری هتل قرار دارد و گزینه خوبی برای طرفداران فست‌فود است.

فاصله هتل یامایوری توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد سنسوجی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۳ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراتوری ژاپن: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ شینجوکو گیوئن توکیو: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است