search
menu

هتل Hotel Sunny Tokyo

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sunny Tokyo
امکانات و خدمات عمومی هتل سانی توکیو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سانی توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sunny Tokyo


یکی از هتل‌های اقتصادی در شهر تماشایی و چشم‌نواز توکیو، هتل سانی است. هتل سانی توکیو در منطقه خوبی از شهر واقع شده است و درست در روبروی آن یک ایستگاه قطار قرار دارد که برای کسانی که بلیت هواپیما دارند و قصد دارند از فرودگاه بین‌المللی هانه دا به هتل سانی برسند، مزیتی بسیار پسندیده است. با اقامت در هتل سانی توکیو می‌توانید از بسیاری از جاهای دیدنی توکیو که در فاصله‌ی کمی از هتل سانی هستند، بازدید کنید و سفری فراموش‌نشدنی و شیرین را برای خود به ارمغان بیاورید. یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر زیبای توکیو که حتما نباید از بازدید آن غافل شوید، خیابان تاکشیتا توکیو است زیرا فرهنگ ژاپنی و نبض زندگی در توکیو را می‌توان در چنین خیابان پر جلوه‌ ای از نزدیک لمس کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سانی توکیو


اگر به دنبال هتلی به‌ صرفه در توکیو هستید، هتل سانی انتخابی ایده‌آل است، زیرا با دارا بودن تجهیزات و خدماتی عالی، برای اقامتی آسوده و بدون دغدغه مناسب است. در هتل سانی توکیو می‌توانید در لابی مجلل وقت بگذرانید، در اتاق‌ها و محیط‌های عمومی به اینترنت وای فای رایگان متصل شوید، به رستوران بروید و صبحانه‌، ناهار، میان‌وعده و یا شامی مفصل میل کنید، از آسانسور، فکس، فتوکپی و دستگاه فروش خودکار استفاده کنید و اقامتی خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل Hotel Sunny توکیو این است که دارای بخش ماساژ است و مسافران می‌توانند جهت آسایش و سلامتی به آن مراجعه کنند. در هتل سانی توکیو ژاپن از خدماتی مانند خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و نگهداری از چمدان بهره‌مند شوید. اگر بلیط آنلاین هواپیما دارید و می‌خواهید به فرودگاه بروید و به شهر و کشور خود بازگردید، حتما از کارکنان مهمان‌نواز و مجرب هتل سانی که به زبان انگلیسی هم مسلط هستند، بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند.

اتاق های هتل


در اتاق‌های متنوع هتل Hotel Sunny Tokyo اقامتی راحت و خوش را تجربه کنید و از دکوراسیون ساده اما جذاب اتاق‌ها شگفت‌زده شوید. انواع اتاق‌های هتل سانی توکیو شامل اتاق‌های یک تخته استاندارد برای یک فرد، اتاق‌هایی برای دو فرد با یک تخت دابل و اتاق‌هایی مخصوص اقامت دو فرد با تخت تویین. توجه کنید که همه اتاق‌های سینگل، دابل و تویین در دو نوع قابل سیگار کشیدن و یا غیر قابل سیگار کشیدن در فضای داخلی اتاق هستند.

امکانات اتاق های هتل


در زمانی که در اتاق‌ خود در حال استراحت هستید، از امکاناتی کاربردی و با کیفیت خوب استفاده کنید تا آرامش خاطر داشته باشید. در اتاق‌های هتل سانی وسایلی در دسترس شما هستند از قبیل یخچال،‌ مبلمان، کتری برقی، تلویزیون، میز، آیینه، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی رایگان مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، کمد لباس و تلفن. همچنین داخل اتاق‌ها سیستم سرمایشی و گرمایشی، اینترنت رایگان و اطفا حریق خودکار نیز وجود دارد. قابل ذکر است که داخل برخی از اتاق‌های هتل سانی توکیو امکان سیگار کشیدن وجود ندارد، پس در زمان رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Hotel Sunny توکیو بخش ماساژ وجود دارد که برای شما فرصتی بسیار مناسب است تا خستگی‌های خود را فراموش کنید و به پوست و روح خود شادابی و طراوت هدیه دهید.

رستوران هتل


اگر گرسنه هستید و به دنبال امتحان کردن خوراک‌های ژاپنی هستید، حتما به رستوران هتل سانی توکیو سری بزنید. در هر وعده، انواع مختلفی از خوراک‌ها را سفارش دهید و در محیطی زیبا و شیک لحظاتی لذت‌بخش و دلنشین را سپری کنید.

فاصله هتل سانی توکیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی توکیو: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا معبد سنسوجی توکیو: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا توکیو اسکای تری: ۱۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کاخ امپراتوری توکیو: ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است