search
menu

هتل Route-Inn Grand Toyocho Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Route-Inn Grand Tokyo Toyocho
امکانات و خدمات عمومی هتل روت-این توکیو تیچو
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
امکانات سرگرمی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل روت-این توکیو تیچو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Route-Inn Grand Tokyo Toyocho


انتخاب هتل روت-این توکیو تیچو به عنوان اقامتگاه انتخابی هوشمندانه است چون این هتل اقامتی پُرآسایش و بی‌دردسر را به مهمانانش هدیه می‌دهد. موقعیت جغرافیایی هتل به اندازه‌ای خوب هست که توانسته رضایت مهمانانش را جلب و جزو اقامتگاه‌های پیشنهادی آن‌ها به دیگر مسافران و خریداران بلیط هواپیما توکیو شود. مهمانان تنها با ۲ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو تیچو رسیده و از آنجا می‌توانند با کمک از راهنمای سفر به توکیو سری به جاذبه‌های دیدنی این شهر بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل روت-این توکیو تیچو


مجموعه خدمات و امکاناتی که هتل Route-Inn Grand Tokyo Toyocho ایجاد کرده نشان‌دهنده تلاش این هتل برای ایجاد حس رضایت و خاطره اقامتی خوش برای مهمانانش است. می‌توانید عکس‌هایی از این اقامت خوش را با استفاده از اینترنت رایگان هتل در شبکه‌های مجازی پُست کنید و یا از طریق ایمیل با دوستان و همکاران خود در ارتباط باشید. روت-این خدمات کرایه تاکسی نیز دارد تا بتوانید بدون هیچ زحمتی به آن جایی که می‌خواهید در توکیو برسید. برای دارندگان خودرو که در هتل اقامت می‌کنند پارکینگ اختصاصی وجود دارد.
درحالی که منتظر تحویل اتاقتان در هتل هستید، می‌توانید با کمک کارکنان بخش پذیرش ا ز خدمات مختلف هتل که شامل اتاق چمدان و صندوق امانات است، استفاده کنید. بخش لباسشویی و خشک‌شویی هتل نیز به شما کمک می‌کند تا لباس‌های سفرتان پاکیزه و مرتب باشد تا دیگر مجبور نباشید چندین و چند دست لباس اضافه برای خود بردارید. بخش نظافت هتل هم با نظافت روزانه خود مطمئن می‌شود تا محل اسکانتان تمیز بماند. سیگار کشیدن در اماکن عمومی هتل ممنوع است اما مهمانان سیگاری می‌توانند از محوطه‌ای که هتل مخصوص سیگار کشیدن در نظر گرفته استفاده کنند.
روت-این توکیو تیچو برای مهمانان کم توان و توان‌یاب خود رمپ‌های ویژه‌ای ایجاد کرده تا این دسته از مهمانان بتوانند با ویلچر نیز به راحتی به بخش‌های مختلف هتل دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل


روت-این توکیو تیچو بنایی ۹ طبقه است که ۲۰۹ اتاق مختلف شامل انواع اتاق‌های تویین و سینگل برای مهمانانش فراهم کرده. برخی اتاق‌های هتل بدون سیگار و برخی دیگر امکان سیگار کشیدن در اتاق را دارند پس بد نیست هنگام رزرو اتاق به این مورد نیز توجه داشته باشید.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دستگاه تهویه هوا هستند و نظافت آن‌ها به صورت روزانه انجام می‌گیرد. همه اتاق‌ها فرش شده و دارای پرده‌های ضخیم خاموشی (پرده‌های بلک اوت) مخصوص هستند. میز، مایکروویو، کمد لباس، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای/ کابلی و سیستم گرمایش نیز در تمامی اتاق‌ها وجود دارد. وای فای رایگان، پریز نزدیک تخت‌خواب، پیژامه و دمپایی از جمله خدمات رفاهی در اتاق‌های هتل است. برای راحتی بیشتر، بخش سرویس بهداشتی اتاق نیز به لوازم بهداشتی مورد نیاز تجهیز شده است.

امکانات سرگرمی و رفاهی هتل


روت- این فاقد امکانات سرگرمی و تفریحی است اما این به معنای نبود امکانات نیست چون شما می‌توانید با استفاده از راهنمای سفر به توکیو به بازدید موزه‌ها و جاهای دیدنی توکیو مانند دیزنی لند توکیو رفته و خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

رستوران هتل


روت- این رستورانی دارد که در ساعات مختلف روز آماده پذیرایی از مهمانان است. این رستوران با ارائه غذاهای اروپایی و ژاپنی تلاش کرده تا تمای سلایق و ذائقه‌های خوراکی را راضی نگه دارد. از وعده صبحانه هتل نیز به سادگی نگذرید چون مهمانان قبلی هتل از صبحانه آن بسیار راضی بوده‌اند.

فاصله هتل روت-این توکیو تیچو تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه تیچو: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ امپراتوری ژاپن: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه شیبویا: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است