search
menu

هتل Relief Premium Haneda Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل RELIEF PREMIUM Haneda
امکانات و خدمات عمومی هتل
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریلیف پرمیوم توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل RELIEF PREMIUM Haneda


هتل ریلیف پرمیوم هاندا یکی از هتل‌های ۳ ستاره و نوساز توکیو است که در منطقه اوتا سیتی واقع شده است. اوتا سیتی خانه فرودگاه هاندا و دروازه ورود به ژاپن تلقی می‌شود و جاذبه‌هایی همچون معبد اوموری هاچیمان، معبد کیفونه و گونشوجی در آن قرار گرفته‌اند. با رزرو هتل RELIEF PREMIUM Haneda تنها ۴ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی هاندا فاصله خواهید داشت. فقط کافیست بلیط هواپیما توکیو را به مقصد این فرودگاه خریداری کنید. البته با اقامت در این هتل از جاهای دیدنی توکیو مثل قصر امپراطوری ژاپن، ایستگاه توکیو، پارک ملی شینجوکو گیوئن تقریبا دور خواهید بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل ریلیف پرمیوم هاندا از آن اقامتگاه‌های مقرون به صرفه‌ای است که برای گردشگرانی که به دنبال سفر ارزان به توکیو هستند، گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید. مخصوصا اگر برای سفر کاری به توکیده آمده باشند و یکی از معیارهای اصلی آن‌ها در انتخاب هتل نزدیکی به فرودگاه باشد. این هتل نوساخت دارای پارکینگی اختصاصی است که استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه است. آسانسور، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و نگهبانی ۲۴ ساعته از خدمات و امکاناتی هستند که هتل ریلیف پرمیوم هاندا به مهمانان خود ارائه می‌دهد. مهمانان برای بهره‌مندی از خدمات افراد توان‌جو بهتر است قبل از ورود با هتل تماس بگیرند. ساعات چک این در هتل Relief Premium به گونه‌ای است که حتی اگر مهمانان با پروازهای نیمه شب و نزدیک به صبح به توکیو برسند، پذیرش می‌شوند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


این هتل ۱۲ طبقه در مجموع ۱۲۰ واحد اقامتی دارد. هنگام رزرو هتل Relief Premium اتاق‌های سینگل، دبل، تویین، دلوکس دبل و دلوکس تویین برای مهمانان نمایش داده می‌شوند. این اتاق‌ها با تم سفید رنگ دکور شده‌اند و با اینکه نقلی و کوچک هستند اما فضای دلبازی دارند. در تمامی اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی بار، سشوار، میز، تهویه مطبوع، گاو صندوق، چای ساز و شارژر گوشی قرار داده شده است. حمام‌های اتاق‌ها دارای وان، حوله و لوازم بهداشتی شامل پد، مسواک، خمیر دندان، شامپو، صابون، نرم‌کننده، حوله صورت و لیف هستند. برخی اتاق‌های هتل ریلیف پرمیوم توکیو برای افراد توان‌جو بهینه شده‌اند، مثلا دستگیره‌های کمکی در اطراف سرویس بهداشتی‌ها به کار رفته است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


دور بودن از مرکز شهر به معنی دسترسی سخت به نقاط مختلف شهر نیست و با کمی پیاده‌روی از هتل ریلیف پرمیوم می‌توان به ایستگاه‌های مترو و قطار این منطقه رسید. برای گشت و گذار در اطراف هتل نیز می‌توان با کرایه دوچرخه‌ یک گشت راحت و خاطره‌انگیز داشت. برای کرایه دوچرخه باید به پذیرش هتل مراجعه کرد. در طبقه اول این هتل دستگاه یخ‌ساز و دستگاه‌ وندینگ نوشیدنی قرار داده شده تا مهمانان در هر ساعاتی از شبانه‌روز بدون دردسر امکان تهیه این اقلام را داشته باشند. خدمات تبدیل ارز در این هتل از طریق دستگاه‌ خودکار ارائه می‌شود. حتی بهره‌مندی از خدمات لاندری نیز مستلزم استفاده از ماشین لباسشویی‌های خودکار و سکه‌ای است. خدمات فکس و کپی، اتاق چمدان، تراس و نظافت روزانه از دیگر خدمات و امکانات هتل ریلیف پرمیوم توکیو به حساب می‌آیند. ضمنا می‌توان لوازمی مثل اتوی مو، اتو، ناخن‌گیر، کنسرو باز کن و کارد میوه‌خوری را در این هتل امانت گرفت.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند صبحانه‌های خود را در هتل ریلیف پرمیوم میل کنند. چای و نودل‌های آماده در تمامی ساعات روز به مهمانان ارائه می‌شوند. فقط کافیست کمی آب به ظرف نودل اضافه کرده و در مایکروویو گرم کرد. برای وعده‌های دیگر نیز می‌توان به رستوران‌های اطراف هتل سر زد. این رستوران‌ها به اندازه ۶ تا ۷ دقیقه پیاده‌روی با هتل فاصله دارند. مهمانانی که به همراه خانواده و کودکان خود در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند غذاهای لقمه‌ای و ساندویچی دریافت کنند.

فاصله هتل ریلیف پرمیوم توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا معبد اوموری هاچیمان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد اوراموری ایناری: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین‌المللی هاندا توکیو: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۱۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است