search
menu

هتل Listel Shinjuku Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Listel Shinjuku
امکانات و خدمات عمومی هتل لیستل شینجوکو توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لیستل شینجوکو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Listel Shinjuku


هتل لیستل شینجوکو توکیو از هتل‌های ۳ ستاره و ارزان قیمت توکیو است که در خیابان ساکت و خلوتی در شینجوکو واقع شده است. از این هتل تا ایستگاه متروی شینجوکو ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است و باغ ملی شینجوکو گیوئن ۱ کیلومتر با ساختمان هتل فاصله دارد. منطقه شینجوکو با خیابان‌های معروف، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لوکس، جاهای دیدنی توکیو مثل گلدن گای، کاگورازاکا، کوبوکیچو، ساختمان فرمانداری توکیو، پارک تویاما، معبد هانازونو و کافه‌های قدیمی‌اش در بین گردشگران محبوب است. اقامت در بخش امن و آرامی از این منطقه می‌تواند خاطره خوبی را ضمیمه بلیط هواپیما توکیو گردشگران کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیستل شینجوکو توکیو


این هتل با داشتن رستوران و خدمات ماساژ به استقبال مهمانان خود می‌رود. استفاده از پارکینگ اختصاصی هتل Listel Shinjuku Tokyo مستلزم پرداخت هزینه به ازای هر روز است. این هتل در تمام بخش‌هایش اینترنت رایگان ارائه می‌دهد. هتل لیستل شینجوکو در طبقات خود دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی و یخ‌ساز قرار داده تا مهمانان بدون هیچ دغدغه‌ای امکان تهیه شبانه‌روزی این اقلام را داشته باشند. از آن‌جایی که بیش از ۱۰ سال از شروع فعالیت این هتل می‌گذرد، ساختمان اصلی هتل کمی قدیمی است ولی ساختمان فرعی مدرن‌تر بوده و امکانات و لوازمش جدیدتر است. هتل با ارائه تجهیزات برگزاری جلسه برای سفرهای کاری نیز گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


ساختمان‌های هتل در مجموع ۲۶۳ واحد اقامتی دارند که در قالب اتاق‌های استاندارد سینگل، دلوکس سینگل، استاندارد تویین و دبل ارائه می‌شوند. اندازه اتاق‌های هتل لیستل شینجوکو بین ۱۲ تا ۱۸ مترمربع است و تمامی آن‌ها با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، میز، تهویه مطبوع، مینی یخچال، چای‌ساز و تلفن مجهز شده‌اند. حمام‌های هتل کمی قدیمی بوده ولی دارای وان، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله هستند. سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها بیده دارند. لازم به ذکر است که اتاق‌های ۱۸ متری هتل در ساختمان فرعی آن ارائه می‌شوند. اتاق‌های هتل نورگیری نسبتا خوبی دارند و نظافت آن‌ها به طور منظم انجام می‌شود.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل لیستل شینجوکو توکیو دارای ۳ اتاق کنفرانس مجهز ولی قدیمی است و مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه جلسات یا کنفرانس‌های خود را در این اتاق‌ها برگزار کنند. خدمات کپی و فکس نیز داخل هتل ارائه می‌شود و برای درخواست این خدمات باید به پذیرش هتل مراجعه کرد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه این خدمات است. در هتل لیستل شینجوکو ایستگاه کامپیوتر وجود دارد و این کامپیوترها به اینترنت هتل وصل هستند. گفتنی است که پذیرش هتل، رستوران، مسیر آسانسور و برخی از اتاق‌ها برای استفاده افراد توان‌جو بهینه شده‌اند. خدمات لاندری (لباسشویی خودکار)، خشکشویی، اتاق چمدان و صندوق امانات نیز از دیگر خدمات و امکاناتی هستند که با رزرو هتل Hotel Listel Shinjuku می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد.

رستوران هتل


هتل لیستل شینجوکو دارای رستورانی کوچک و قدیمی است که غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند برای صرف صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح به این رستوران مراجعه کنند. اقامت در هتل لیستل شیجوکو همراه با ارائه صبحانه نیست و برای همین باید هزینه جدایی برای صبحانه‌ها پرداخت کرد. رستوران ” Femmenette” هم غذاهای محلی و هم بین‌المللی طبخ و سرو می‌کند و در تمامی وعده‌ها پذیرای مهمانان است. ضمن اینکه مهمانان می‌توانند با استفاده از خدمات روم سرویس غذای خود را در اتاقشان میل کنند. البته از روبروی هتل تا چندصد قدمی آن رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی وجود دارند.

فاصله هتل لیستل شینجوکو توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا گلدن گای: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن: ۱ کیلومتر
فاصله تا معبد میجی جینگو: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک یویوگی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است