search
menu

هتل Emit Shibuya Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Hotel Emit Shibuya Tokyo
امکانات کلی هتل امیت شیبویا
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امیت شیبویا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره Hotel Emit Shibuya Tokyo


هتل امیت شیبویا انتخابی عالی برای گردش و تجارت در شهر توکیو است. شهر توکیو با جاذبه‌های متنوعی که دارد، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود. Hotel Emit Shibuya در سال ۲۰۱۸ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های به‌روز ژاپن محسوب می‌شود. امیت شیبویا با قرارگیری بین دو ایستگاه مترو شیبویا و هاراجاکو بازدید از جاهای دیدنی توکیو را برای مهمانان آسان می‌کند. فروشگاه‌های پوشاک متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند. با اقامت در هتل ۳ ستاره امیت شیبویا، تنها ۸۰۰ متر تا پارک یویوگی فاصله خواهید داشت. معبد میجی جینگو در ۱.۲ کیلومتری هتل قرار گرفته است. این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای دونفره است. با اقامت در امیت شیبویا اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت. چنانچه قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما توکیو و سفر به این شهر جذاب دارید، خواندن اطلاعات این هتل برایتان مفید خواهد بود.

امکانات کلی هتل امیت شیبویا


در هتل ۳ ستاره امیت شیبویا امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. در قسمت پذیرش، خدمات فاکتور و چک‌این/اوت خصوصی به مهمانان ارائه می‌شود. در امیت شیبویا چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۳.۳۰ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۰ انجام می‌گیرد. جالب است بدانید امیت شیبویا از هتل‌های چندزبانه توکیو به شمار می‌رود و به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، چینی، ویتنامی و هندی در این هتل مکالمه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با مهمان‌نوازی ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. امکانات برگزاری همایش، امیت شیبویا را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق و دزدگیر اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. توجه داشته باشید استعمال دخانیات در محوطه و اتاق‌های این هتل ممنوع است. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی هانه‌دا توکیو در ۱۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است و با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌توانید به راحتی به محل اقامتتان تشریف ببرید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


۷۲ واحد اقامتی شیک و زیبا در هتل امیت شیبویا توکیو موجود است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات، اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌ دوبل، اتاق تویین و اتاق‌های سینگل نوع A، B و C به سبک ژاپنی است. اتاق‌های این مجموعه فضای آرامی برای استراحت دارند. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. برخی از واحدهای هتل شیبویا دارای بالکن هستند. تلویزیون صفحه‌تخت و سیستم تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها قرار گرفته است. از امکانات دیگر می‌توان به سیستم گرمایش، یخچال، کتری برقی و پرده‌های ضدنور اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بازدید از جاذبه‌های توکیو از اصلی‌ترین دلایل سفر به این شهر هیجان‌انگیز است. هتل امیت شیبویا با موقعیت مکانی ممتازی که دارد، گزینه‌ای عالی برای گردش و بازدید از جاهای دیدنی توکیو است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل امیت شیبویا، روزتان با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. کروسانت‌ تازه و قهوه‌های عالی، گزینه خوبی برای شروع یک روز هیجان‌انگیز هستند. خوشبختانه رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند که می‌توانید برای صرف ناهار و شام به آن‌ها مراجعه کنید. رستوران Nabezo Shibuya Center Street تنها ۵ دقیقه تا هتل فاصله دارد و انتخابی عالی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ژاپنی است.

فاصله هتل امیت شیبویا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک یویوگی: ۸۰۰ متر
فاصله تا معبد میجی جینگو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نزو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراتوری ژاپن: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است