search
menu

هتل Grand Central Tokyo

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Central
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند سنترال توکیو
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند سنترال توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Grand Central


هتل گرند سنترال توکیو یکی از هتل‌های ۳ ستاره و اقتصادی شهر توکیو است که در مجاورت پارک کودکان کاندا واقع شده و به اندازه ۳ دقیقه پیاده‌روی تا خروجی JR ایستگاه کاندا فاصله دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که مهمانانش هم به منطقه تجاری شهر و هم به جاذبه‌های دیدنی توکیو مثل برج اسکای تری، قصر امپراطوری ژاپن و میدان مارونوشی دسترسی راحتی خواهند داشت. برای خرید بلیط هواپیمای ارزان توکیو می‌توانید به سایت سفرمارکت مراجعه کنید و در موتور جستجوی پرسرعتش ارزان‌ترین بلیط هواپیما یا تور توکیو را پیدا و رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند سنترال توکیو


هتل گرند سنترال توکیو در سال ۲۰۲۲ تحت بازسازی و به‌سازی قرار گرفت تا با ارتقا سطح خدمات و امکاناتش میزبانی بهتری از مهمانان توکیو داشته باشد. این هتل در مقایسه با دیگر هتل‌های مرکز شهر نرخ اقامتی پایین‌تری دارد. هتل فاقد پارکینگ است ولی با خدمات و امکاناتی همچون پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، رستوران، آسانسور و اینترنت رایگان میزبان گردشگران توکیو است. مانند دیگر هتل‌های توکیو، هتل گرند سنترال نیز در طبقات خود دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی و یخ‌ساز قرار داده تا مهمانان امکان تهیه آن‌ها را در هر ساعتی از شبانه‌روز داشته باشند. پرسنل این هتل با رفتار دوستانه و در عین حال حرفه‌ای خود توانسته‌اند مهمانان را با لبخندی از رضایت راهی خانه‌هایشان کنند و آن‌ها را به اقامتی دوباره در هتل مجاب کنند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


این هتل ۱۱ طبقه در مجموع ۱۵۷ واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق‌های سینگل، دبل، تویین و اکونومی سینگل ارائه می‌شوند. در برخی از اتاق‌های هتل Grand Central Hotel استعمال سیگار آزاد است. اتاق‌های نقلی و کوچک هتل گرند سنترال توکیو دکوراسیون مدرنی دارند ولی با به کار بردن رنگ‌های تیره در المان‌هایی مثل پرده، کف اتاق و روتختی فضای دلگیری به اتاق‌ها داده شده است. در کل نظافت اتاق‌ها به صورت منظم انجام می‌شود و از آن‌جایی که قدمت ساختمان به سال ۱۹۸۰ برمی‌گردد، هنوز بخشی از قسمت‌های آن بازتاب‌کننده آن سالهاست و این هتل برای بعضی از مهمانان نوستالژیک به حساب می‌آید. در اتاق‌های هتل تلویزیونی به اندازه مانیتور کامپیوتر (۲۲ اینچ) داده شده است و همه اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون میز، چای‌ساز، یخچال، تلفن، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل گرند سنترال می‌توان با درخواست به پذیرش هتل از خدمات فکس، کپی رنگی، لاندری، خشکشویی و پیک موتوری بهره‌مند شد. بعد از دوندگی‌های روزانه در شهر توکیو می‌توان برای رفع خستگی از تن از خدمات ماساژ هتل بهره‌مند شد. البته هیچ یک از این خدمات رایگان نیستند و مهمانان باید برای استفاده از آن‌ها هزینه اضافی پرداخت کنند. استفاده از اتاق چمدان و صندوق امانات نیز با درخواست به پذیرش انجام می‌شود. گفتنی است که بخش‌های عمومی هتل مجهز به دوربین مداربسته هستند و پرسنل به زبان‌ انگلیسی نیز آشنایی دارند.

رستوران هتل


در طبقه همکف و در مجاورت در ورودی هتل، ورودی کافه رستوران “Pronto” هتل را خواهید دید که محیط دلنشینی برای صرف غذاهای ایتالیایی، صبحانه، نوشیدنی و دسر است. این رستوران قسمت جدایی برای استعمال سیگار دارد و در حین صرف غذا و نوشیدنی می‌توان به اینترنت رایگان آن دسترسی داشت. انواع پاستا، پیتزا، مرغ سوخاری، سوپ میگو، سوسیس و سالادهای مختلف از غذاهای خوشمزه منوی رستوران پرونتو هستند. ضمنا صبحانه‌ هتل هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۹:۳۰ صبح سرو می‌شود و رایگان نیست. در اطراف هتل نیز رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی برای صرف غذا وجود دارد.

فاصله هتل گرند سنترال توکیو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا پارک کودکان کاندا: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه توکیو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قصر امپراطوری ژاپن: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه اوئنو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج توکیو اسکای تری: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است