search
menu

هتل بارون کربلا

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Baron Karbala
امکانات و خدمات عمومی هتل بارون کربلا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل بارون کربلا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Baron Karbala


هتل بارون کربلا لوکس ترین و تنها هتل ۵ ستاره شهر کربلاست که با ساختمان مدرنش تناقض زیبایی در بافت سنتی و نخلستان ها به وجود آورده است. این هتل بلندترین ساختمان شهر کربلا به حساب می آید و برای زائران تجربه ای از میهمان نوازی سنتی اعراب را در کنار طراحی مدرن و امکانات به روزش ارائه می کند. میزبانی ویژه ای که مطابق با استانداردهای جهانی صورت می گیرد و اقامتی آسوده و راحت برای زائران اماکن زیارتی کربلا و مسافران کاری کربلا رقم می زند. هتل بارون کربلا در قلب کربلا و خیابان شهر الحسین واقع شده و فاصله کمی با حرم های حضرت امام حسین و حضرت عباس دارد و با این حال هر نیم ساعت یک سرویس شاتل از هتل به حرم ارائه می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل بارون کربلا


هتل بارون دارای سکوی اختصاصی فرود هلی کوپتر است و چنین مزیتی برای تاجران و کسانی که برای اجلاس یا سمینار بلیط هواپیما کربلا خریده باشند، گزینه ایده آلی به حساب می آید. این هتل که از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را شروع کرده، از هر نظر عالی است چون مهمانان هتل بارون با یک بار اقامت مجاب به رزرو دوباره این هتل می شوند. در این هتل با میوه و شیرینی پذیرایی می شوید و در اوقات فراغت می توانید در باغ قدم بزنید و از تجهیزات باربیکیو هتل استفاده کنید. این هتل دارای رستوران های متنوع، استخر، اسپا و سالن ورزشی است. هتل بارون کربلا با ارائه پکیج های زیارتی، زائران و علاقه مندان را در امور مربوط به زیارت، پروسه ویزا و حمل و نقل فرودگاه به فرودگاه همراهی می کند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۲۰ طبقه واحدهای لوکسی را در قالب اتاق و سوئیت برای میزبانی از خریداران بلیط ارزان هواپیما کربلا آماده کرده است؛ از سوئيت های رویال و دیپلماتیک گرفته تا سوئيت های اگزکیوتیو، جونیور و اتاق های دلوکس و استاندارد که با نرخ اقامتی مناسبی در اختیار مهمانان قرار می گیرند. در واقع هزینه ای که برای اقامت در هتل بارون کربلا پرداخت می کنید، نسبت به آنچه از آن بهره مند می شوید، بسیار مناسب و به صرفه است. اتاق ها و سوئيت های هتل بارون از لوکس ترین طراحی و دکوراسیون برخوردارند و فضای دلنشین آن ها حال و هوای خانه را تداعی می کند. تلویزیون صفحه تخت، مینی یخچال، گاو صندوق، چای ساز، میز کار، میز غذا خوری، حمام و حوله از جمله امکاناتی هستند که در اتاق ها و سوئیت های هتل بارون کربلا گنجانده شده اند.

امکانات رستوران


یکی دیگر از مزیت های اقامت در هتل Baron کربلا طیف گسترده رستوران ها و کافه هایش است؛ این هتل دارای ۹ رستوران و کافه با غذاها و نوشیدنی های متنوع است که اکثرا با محصولات تازه و ارگانیک محلی تهیه می شوند. اگر هوس فست فود، غذاهای عربی، پاکستانی، لبنانی و کباب کرده باشید، می توانید غذای مورد نظر خود را در رستوران های این هتل پیدا کنید. حتی در هتل بارون کربلا رستورانی ایرانی وجود دارد که انواع غذاهای محبوب ایرانی را طبخ و سرو می کند. سرو غذا در بعضی از این رستوران ها به صورت منوی انتخابی و در برخی به صورت بوفه است. ضمن اینکه مهمانان می توانند غذایشان را با استفاده از خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته در خلوت خود و اتاقشان میل کنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


این هتل در برگزاری مراسم های خصوصی، جلسات، مجلس، کنفراس ها و حتی مراسم ازدواج نیز میزبان شایسته ای برای مهمانان کربلاست. سالن های مجهز و وسیع این هتل با قابلیت پارتیشن بندی ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را دارند. سالن اسپای این هتل نیز با ارائه انواع خدمات ماساژ، اتاق بخار، تجهیزات اسپا، تراپی های مختلف، خدمات آرایشی، ماسک صورت، حمام ترکی، سونا و مربی خصوصی ورزشی، زمینه آسایش و سلامت جسمانی مهمانان را فراهم کرده است. درباره پرسنل هتل بارون کربلا هم باید گفت که تیم فوق العاده حرفه ای به میزبانی از مهمانان می پردازند که به زبان های مختلفی از جمله فارسی و انگلیسی مسلط هستند و کسانی که به همراه کودکان به این هتل رفته اند می توانند از خدمات نگهداری از کودک، کانال تلویزیون کودکان و همچنین زمین بازی مجهز کودکان بهره مند شوند.

فاصله هتل بارون کربلا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

:
فاصله تا موزه اسلام: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد العباس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا حرم امام حسین: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا حرم حضرت عباس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی بغداد: ۷۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است