search
menu

هتل بزرگ زنجان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ زنجان
فاصله هتل بزرگ زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل بزرگ زنجان


هتل بزرگ زنجان یکی از مجلل ترین و بزرگترین هتل های شهر زنجان می‌باشد که در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسید. بهتر است بدانید که هتل بزرگ زنجان با ۱۵ دقیقه فاصله از مرکز شهر در ضلع شمالی میدان بسیج قرار دارد. میدان بسیج اولین میدان ورودی جاده‌ تهران-زنجان است و به خاطر همین موقعیت مکانی، به راحتی در دسترس مسافران تهرانی قرار می‌گیرد.
هتل بزرگ زنجان با ۵ طبقه بنا و ۴۸ باب اتاق از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار است همچنین موقعیت مکانی هتل باعث ایجاد چشم اندازی زیبا از جنگل و فضای سبز اطراف هتل گردیده که مقصدی مناسب برای مسافرانی است که به دنبال آرامش و دور از هیاهو شهر هستند.
اتاق های هتل بزرگ زنجان به این شرح است که ۴۲ اتاق دونفره ( سينگل و دبل ) و ۶ سوئيت لوكس سه نفره ( يك تخت دبل با يك تـختخواب تـاشو در دو فـضاي جـداگانه خـواب و پذيرايي ) بـراي اقـامت ۱۵۰ نـفر و مـجهز به سـيستم تـهويه مـطبوع ، مـيني سرويس، سیستم ويـدئو مركزي، ايـنترنت وايرلس، تـلفن مستقيم ، ماهواره، تلويزيون ال سی دی ، سیستم اعلام حريق هستند.
جالب است بدانید که سبک معماری هتل بزرگ زنجان به شکلی است که در نگاه اول توجه رهگذران را به خود جلب می‌کند و کسانی که تصمیم می‌گیرند برای اقامت وارد هتل شوند از انتخاب خود راضی هستند. هتل بزرگ زنجان دارای چندین رستوران می باشد: رستوران فيروزه با ظرفيت ۹۰ نفر جهت برگزاري مراسم و میهمانی، رستوران فام واقع در طبقه پنجم با چشم انداز زيباي طبيعي به ظرفيت ۱۵۰ نفر جهت برگزاري هرگونه گردهمايي همراه با متنوع ترين غذاهاي ايراني ، تالار ترمه به ظرفيت ۳۰۰ نفر و تالار مليله به ظرفيت ۳۵۰ نفر واقع در طبقه اول با طراحي مدرن چوبي و امكانات صوتي مناسب جهت برگزاری همایش و مراسم و در آخر رستوران فیروزه در لابی هتل با ظرفیت ۸۰ نفر (ساعت سرو صبحانه:۷ الی ۹:۳۰ ، ناهار: ۱۲ الی ۱۵ ،شام: ۱۹ الی ۲۲) قرار دارند.
کافی شاپ سرسرای سهره وردی در لابی با ظرفیت ۳۵ نفر با انواع نوشيدني در يك فضاي شاد و جذاب آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد. بد نیست بدانید که سرویس اضافی بصورت کاناپه تختخواب شو می باشد. سرویس ایرانی در راه روها موجود می‌باشد. مسافرین گرامی می‌توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل بگیرند و قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. همچنین هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۶ سال رایگان محاسبه خواهد شد .
لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل بزرگ زنجان در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. هتل چهار ستاره بزرگ با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشند.

فاصله هتل بزرگ زنجان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاروانسرای سنگی زنجان: ۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار تاریخی زنجان: ۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا مدرسه و مسجد جامع زنجان: ۱۰ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن زنجان: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن زنجان: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه زنجان: ۲۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا گنبد سلطانی: ۳۳ دقیقه با ماشین

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است