search
menu

اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین
امکانات کلی اقامتگاه بومگردی
اتاق های اقامتگاه بومگردی
رستوران اقامتگاه بومگردی
فاصله اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین


یکی از زیباترین و دلنشین ترین اقامتگاه های بومگردی در ورامین، اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین است. این اقامتگاه در روستای کویرآباد ورامین واقع شده و در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده است. فاصله روستای کویرآباد از ورامین ۱۴ کیلومتر بوده و به راحتی قابل دسترس است. اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین مناسب کسانی است که برای چند روزی آرامش در دل طبیعت و به دور از تکنولوژی و زندگی شهری می خواهند زمان بگذرانند. مهمانان در این اقامتگاه لذت زندگی سنتی را به معنای واقعی چشیده و لمس می کنند. اگر در سفر به ورامین به دنبال اقامتگاه بومگردی مناسب و باصفا هستید، حتما با اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین (Khaneye Amoo Mash Reza Traditional House) آشنا شوید.

امکانات کلی اقامتگاه بومگردی


مهمانان زیادی به جای خرید بلیط هواپیما به یکی از شهرهای توریستی یا مقاصد لوکس، سفر به روستاها و طبیعت های بکر را ترجیح می دهند. گهگاهی سفر به این مقاصد زیبا همچون قرص آرامش بخش عمل می کنند. در روستای کوبرآباد ورامین اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین توانسته با فراهم کردن امکانات ساده و سنتی و در عین حال مناسب و دلچسب اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان تأمین نماید.
از آن جایی که امروزه زندگی بدون دسترسی به اینترنت دشوار شده، در این اقامتگاه اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود در اختیار مهمانان قرار داده می شود. امکانات کلی و عمومی اقامتگاه شامل کتابخانه، فروشگاه، آتلیه، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. برای کودکان یک پارک کودک در نظر گرفته شده تا بتوانند به بازی بپردازند. در محوطه اقامتگاه فضای سبز طراحی شده که به فضای آن جا طراوت و نشاط بخشیده و برای تنفس و استراحت مکان مناسبی است. یک پذیرش ۲۴ ساعته نیز در اقامتگاه وجود دارد که به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان بوده و به سوال ها و نیازهای آن ها پاسخ می دهد. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بیدارباش، خانه داری، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل اقامتگاه بسیار خوش برخورد، خونگرم و صمیمی هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های اقامتگاه بومگردی


در اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین ۴ باب اتاق وجود دارد. برخی از اتاق های اقامتگاه بیش از ۱۵۰ سال قدمت داشته و حس و حال ایام قدیم را دارند. دیگر اتاق ها نیز با حفظ فضای سنتی و دلنشین در اختیار مهمانان قرار داده شده اند. این اتاق ها شامل اتاق دو نفره (سرویس کف خواب) هافبرد، اتاق دو نفره (سرویس کف خواب) فولبرد، اتاق سه نفره (سرویس کف خواب) هافبرد، اتاق سه نفره (سرویس کف خواب) فولبرد، اتاق چهار نفره (سرویس کف خواب) هافبرد و اتاق چهار نفره (سرویس کف خواب) فولبرد هستند. اتاق ها دارای بالکن هستند و امکانات رفاهی نظیر رخت آویز، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش (کولر آبی، بخاری)، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) هستند.
نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. تمام اتاق های اقامتگاه فاقد یخچال و تلویزیون هستند. اقامت در این اتاق ها بسیار دلچسب و خاطره انگیز است. زمان تحویل اتاق ها در اقامتگاه ساعت ۱۶ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۴ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران اقامتگاه بومگردی


در حیاط اقامتگاه یک رستوران با ظرفیت ۲۰ نفر وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و سنتی در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند.

فاصله اقامتگاه بومگردی عمو مشهدی رضا ورامین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ایستگاه راه آهن ورامین: ۱۵٫۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه باستانی ایرج: ۲۰٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است