search
menu

هتل آپارتمان بهار ارومیه

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان بهار ارومیه
امکانات کلی هتل آپارتمان بهار
اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان بهار تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان بهار ارومیه


هتل آپارتمان بهار ارومیه یک هتل دو ستاره است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. این هتل آپارتمان در خیابان کاشانی قرار دارد. قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی ارومیه را برای مهمانان راحت می‌کند. ساختمان این هتل ۵ طبقه است و با ۱۰ اتاق و ۴۰ تخت، ظرفیت پذیرایی از ۴۰ مهمان را دارد. هتل آپارتمان ها به دلیل داشتن آشپزخانه، امکان آشپزی را برای مهمانان فراهم می‌کنند و باعث صرفه‌جویی در هزینه سفر می‌شوند. همچنین داشتن سوئیت های چند نفره مورد توجه عزیزانی است که به همراه خانواده به سفر می‌روند. ارومیه دارای هتل آپارتمان های متنوعی است که در این بین، هتل آپارتمان بهار از گزینه های خوب و مقرون به صرفه به شمار می‌رود. چنانچه قصد سفر به ارومیه و بازدید از جاهای دیدنی ارومیه را دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل آپارتمان بهار


به منظور رفاه حال مهمانان عزیز خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. از جمله امکانات هتل آپارتمان بهار می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات اشاره کرد. ناگفته نماند با پرداخت هزینه می‌توانید از ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است در این هتل آپارتمان خدمات بیدار باش، پزشکی، تهیه بلیط و خانه‌داری به مهمانان ارائه می‌شود. از ویژگی های مثبت این هتل کارکنان خوش برخورد و حرفه‌ای آن است که از هیچ تلاشی برای یک اقامت راحت برای مهمانان دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است هزینه اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان بوده و بالای ۵ سال تمام بها محسوب می‌شود.

اتاق های هتل و امکانات آنها


دو نوع واحد اقامتی در هتل آپارتمان بهار ارومیه وجود دارد که می‌توانید با توجه به تعداد نفرات خود اقدام به رزرو نمایید. آپارتمان یک خوابه این هتل دو تخته است و ظرفیت نفر اضافه دارد، سرویس اضافه در این واحد اقامتی به صورت تخت تاشو ارائه می‌شود. آپارتمان دو خوابه، ۴ تخته است و سرویس اضافه در آن به صورت کف خواب ارائه می‌شود. ناگفته نماند سرویس اضافی شامل پرداخت هزینه است. طراحی داخلی اتاق ها ساده است و تمامی واحدها بسیار تمیز و مرتب هستند. برخی از واحدها دارای بالکن هستند. آپارتمان ها دارای امکاناتی از جمله روم سرویس، صبحانه، چای ساز، مینی بار، یخچال، امکانات پخت و پز، پاور سوئیچ، مبلمان، دراور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل


تقریبا تمامی افرادی که هتل آپارتمان را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند به دلیل امکان آشپزی در واحدهای اقامتی است و به همین دلیل بیشتر هتل آپارتمان ها فاقد رستوران هستند. البته رستوران های خوب و باکیفیتی در نزدیکی هتل آپارتمان بهار ارومیه وجود دارند که می‌توانید برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنید. ناگفته نماند سالن صبحانه خوری در طبقه همکف قرار دارد و آمادگی پذیرایی از ۵۰ مهمان را داراست. در ضمن ساعت کاری سالن صبحانه‌خوری این مجموعه ۸ الی ۱۰ صبح است.

فاصله هتل آپارتمان بهار تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ارومیه: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج سه گنبد: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک امام علی: ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی: ۳٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است