search
menu

هتل وستا تنکابن

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل وستا تنکابن
امکانات و خدمات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل وستا تنکابن


هتل وستا تنکابن از هتل آپارتمان های نزدیک به تنکابن است که در روستای نعمت آباد، یکی از توریستی ترین و زیباترین روستاهای ایران واقع شده است. این موقعیت مکانی امتیاز ویژه ای به هتل وستا داده به این صورت که در عین نزدیکی به شهر و جاذبه های اطراف فاصله مناسبی هم از آن ها دارد و در نتیجه مهمانان اقامت آرام و به دور از هیاهویی را تجربه می کنند. هتل آپارتمان وستا اولین ویلا هتل ایران است. ویلا هتل به این معناست که این هتل امکانات ویلاهای شخصی را در اختیارتان خواهد گذاشت و در طول مدت اقامتتان حس خواهید کرد که در ویلای شخصی خودتان هستید. اتاق ها و واحدهای اختصاصی این هتل سه ستاره امکانات و خدمات مختلفی را برای آسایش و رفاه مهمانانش فراهم کرده است.
این هتل ویلا میان رده امکانات و خدماتی را در اختیارتان خواهد گذاشت که حتی در هتل های لوکس هم پیدا نخواهید کرد. از ویژگی های خوب هتل استخر روباز و چهار فصل آن است که دو سانس مجزا برای خانم ها و آقایان دارد. در یک کلام می توان گفت امکانات و خدمات این هتل باعث می شود تا تمایلی به ترک هتل نداشته و بیشتر وقت خود را در هتل بگذرانید. از آنجایی که برخی از واحدهای این هتل استخر اختصاصی دارند بهتر است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه و تاکید داشته باشید. اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به شهرهای شمالی گذراندن چند روزی به تفریح و آرامش ذهنی باشد، هتل وستا در روستای نعمت آباد گزینه اقامتی مناسبی برایتان خواهد بود.

امکانات و خدمات اتاق های هتل


همه اتاق ها و واحدهای اقامتی این هتل ۳ ستاره خدمات روم سرویس و صبحانه را دریافت خواهند کرد. نکته ای که در مورد صبحانه وجود دارد این است که تنها صبحانه سرد به صورت رایگان ارائه می شود. سرویس بهداشتی اتاق ها فرنگی و سرویس حمام و اتاق ها دارای وان و دوش است. لوازم بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، شانه و خمیردندان در تمامی اتاق ها قرار گرفته است. همه واحدهای اقامتی هتل وستا مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه پخش فیلم هستند.
برخی از واحدها بالکن و آشپزخانه با وسایل پخت و پز و ظروف پذیرایی دارند‌. یخچال، چای ساز، آباژور، مینی بار با هزینه و مبلمان از دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند. مهمانان در تمامی واحدهای اقامتی هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. اتاق های هتل وستا فاقد امکاناتی مانند صندوق امانات، پاورسوئیچ، میز تحریر و سرویس ایرانی اند.

امکانات و خدمات هتل


هتل نه تنها در محیطی سرسبز و خوش آب و هوای قرار دارد بلکه خودش هم دارای فضای سبز اختصاصی است. مهمانانی که به دنبال بازدید از جاذبه ها هستند می توانند از خدمات تهیه بلیط و خدمات تور هتل استفاده کرده و بدون ایستادن در صف های طولانی جاذبه ها بلیط ورودی آن ها را در دست داشته باشند.
مهمانان ورزشکاری که حتی در سفر هم به دنبال ورزش و سلامتی هستند می توانند در سالن ورزشی مجهز هتل برنامه ورزشی خود را دنبال و کالری بسوزاند و یا در سالن بیلیارد هنرهای بیلیارد بازی خود را به نمایش بگذارند. هتل وستا برای سرگرمی و تفریح کودکان اتاق بازی مخصوص آن ها ایجاد کرده تا این نور چشمان در کنار بزرگسالان از سفر و اقامت خود در این هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات و امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تشریفات ویژه اشاره کرد.

فاصله از هتل تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا باغ خوشنویس: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار کوهسار: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار سوتراش: ۲۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است