search
menu

هتل سیمرغ تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سیمرغ تهران
امکانات عمومی هتل سیمرغ تهران
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل سیمرغ تهران
رستوران هتل سیمرغ تهران
فاصله هتل سیمرغ تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سیمرغ تهران


هتل سیمرغ یکی از هتل‌های ۴ ستاره تاپ در شهر تهران است و جزو اقامتگاه‌های لوکس، جذاب و بی‌نظیر در پایتخت به شمار می‌رود. این هتل در سال ۱۳۷۹ در قلب پایتخت یعنی در خیابان ولیعصر و در مجاورت پارک ساعی ساخته‌شده و در سال ۱۳۹۶ نیز به‌طور کامل موردبازسازی قرارگرفته است. به دلیل شرایط استراتژیک تهران، در طول سال مسافران زیادی از شهرهای مختلف علاوه بر سفرهای کاری و تجاری برای سفرهای تفریحی نیز اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنند که هر حالت انتخاب محل اقامت در میان هتل‌های تهران جزو اصلی‌ترین ارکان است. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور، حتی از سایر کشورها نیز برای اقامتشان همین‌جا را انتخاب می‌کنند و سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. هتل سیمرغ در گذشته به نام هتل میامی فعالیت داشته و با معماری مدرن دارای دو ساختمان شرقی و غربی است. در هتل سیمرغ انواع خدمات منحصربه‌فرد در بخش‌های گوناگون ارائه می‌شود و اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زند، تا حدی که برای سفرهای بعدی‌ نیز مشتاق می‌شوند. همچنین همان‌طور که اشاره شد، به دلیل موقعیت جغرافیایی این هتل در مجاورت پارک ساعی به‌عنوان یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند بازار بزرگ تهران، پل طبیعت، کاخ و موزه گلستان و چندین جای دیگر دارد. پرسنل در این مجموعه با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر تلاش می‌کنند.

امکانات عمومی هتل سیمرغ تهران


امکانات ارائه‌شده در این هتل به‌قدری خوب هستند که مطمئناً از اقامتتان پشیمان نخواهید شد. هتل لوکس سیمرغ دارای سالن کنفرانس مجهز بوده و درصورتی‌که سفر کاری به تهران داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را در این قسمت برگزار کنید. در لابی این هتل می‌توانید از مغازه‌های سوغاتی فروشی بهره‌مند شوید و انواع اجناس لوکس را تهیه‌کرده و به شهر خودتان به‌عنوان سوغاتی ببرید. در محوطه این هتل محلی به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است تا مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. در لابی خدماتی نظیر اتاق چمدان، آسانسور، تاکسی‌سرویس و تور گردشگری برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، خشک‌شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، سالن آرایشی و زیبایی، خودپرداز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و طبقات فراهم گردیده شده‌اند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل سیمرغ تهران


واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل سیمرغ ۹۳ باب است که به‌صورت اتاق و سوئیت هستند. از میان این واحدها ۳۰ باب در ساختمان شرقی و ۶۳ باب در ساختمان غربی قرار دارند. در هنگام سفر به شهر تهران و انتخاب این هتل با توجه به تعداد نفرات و سلیقه‌تان می‌توانید واحد موردنظرتان را رزرو کنید. انواع واحدها عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته، سوئیت نرمال و سوئیت رویال. در داخل اتاق‌ها قوانین هتلداری و استانداردهای بین‌المللی رعایت شده است. امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از یخچال، تلویزیون، تلفن، آب رایگان، مبلمان، صندوق امانات، رخت‌آویز، چای‌ساز، لوازم بهداشتی، کمد لباس، حمام اختصاصی مجهز و میز کار. همچنین سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند.

رستوران هتل سیمرغ تهران


رستوران موجود در داخل هتل سیمرغ یکی از رستوران‌های باسابقه در تهران است که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. در هنگام سرو غذا می‌توانید از پنجره‌های رستوران چشم‌انداز زیبایی از خیابان سرزنده ولیعصر را تماشا کنید. همچنین کافی‌شاپ موجود در لابی این هتل نیز انواع دم‌نوش، نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسر را برای مسافران سرو می‌کنند. در صورت اقامت در این هتل وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

فاصله هتل سیمرغ تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساعی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی ایران: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه گلستان: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است