search
menu

هتل جهانگردی شمشک

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی شمشک
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله از هتل جهانگردی شمشک تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی شمشک


هتل جهانگردی شمشک از قدیمی ترین هتل های شمشک است که در سال ۱۳۴۵ در دل کوه های پرغرور البرز افتتاح شد. این هتل از آنجا که نزدیک پیست و تله کابین قرار گرفته در فصل زمستان میزبان بسیاری از ورزشکاران و اسکی بازانی است که با خرید بلیط هواپیما به تهران سفر کرده اند. هتل جهانگردی از آنجا که میزبان مهمانان بسیاری است تصمیم گرفت در سال ۱۳۹۶ برای افزایش سطح خدمات و بالا بردن کیفیت امکانات خود تحت بازسازی و مرمت قرار بگیرد. امروزه این هتل کهنه کار با امکانات و خدمات خود توانسته رضایت گردشگران و مهمانان را جلب کند.
نقطه قوت این هتل علاوه بر موقعیت مکانی و چشم انداز فوق العاده اش در کادر حرفه ای و خوش برخوردی است که استخدام کرده. کارکنان هتل جهانگردی شمشک با برخورد محترمانه و خوش رویی خود توانسته اند اقامت مهمانان در هتل را به تجربه ای خاطره انگیز تبدیل و هتل جهانگردی را به برترین گزینه های اقامتی آنان تبدیل کنند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


جهانگردی شمشک تلیسه طبقه با ۱۷ واحد اقامتی مختلف مانند اتاق های یک تخته، دو تخته استاندارد، سوئیت چهار نفره و چهار نفره رویال است. برخی از این واحدهای اقامتی دارای بالکن هستند که رو به کوه های اطراف هتل قرار دارد. به جز بالکن و سایر امکانات و خدمات ارائه شده در اتاق های هتل مشترک است. به تمامی اتاق های هتل خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می شود و مهمانان در اتاق ها امکان اتصال به وای فای رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت.
همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و شوفاژ هستند. با توجه به اینکه هتل جهانگردی شمشک در منطقه‌ ای خنک و کوهستانی قرار گرفته نیازی به سیستم خنک کننده وجود نداشته و فقط سیستم گرمایشی شوفاژ در اتاق ها تعبیه شده است. برای سرگرمی مهمانان در اتاق ها تلویزیون ال سی دی با شبکه های استانی قرار گرفته. یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن داخلی، دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و دمپایی از دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند. برای رفاه مهمانان لوازم بهداشتی شامل صابون، شامپو، شانه، مسواک، خمیر دندان و سشوار در همه واحدهای اقامتی وجود دارد.

رستوران هتل


مهمانان این هتل در چای خانه سنتی می توانند انواع نوشیدنی ها و غذاهای سنتی را میل کرده و اگر هم به دنبال نوشیدنی های مدرن تری هستند در کافی شاپ مدرن آن واقع در طبقه همکف به انواع نوشیدنی ها و اسنک های سبک دسترسی خواهند داشت.

امکانات و خدمات هتل


همانطور که در ابتدا گفتیم هتل جهانگردی شمشک به پیست های اسکی و تله کابین ها نزدیک است و بیشتر مهمانان را اسکی بازان و ورزشکاران تشکیل می دهند به همین دلیل هتل دارای امکانات تفریحی فراوانی نیست ولی با این حال برای سرگرمی و تفریح مهمانان میز بیلیارد در هتل قرار گرفته است. اگر با خودروی شخصی و در فصل زمستان به این منطقه سفر می کنید بد نیست بدانید که در این فصل بین محل پارک خودرو تا ورودی هتل باید حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ پله را طی کنید. مهمانانی که احیاناً همراه خود گرانبهایی دارند می توانند آن را در صندوق امانات هتل به امانت بگذارند. خدمات تاکسی سرویس، خدمات باربری، مینی بار با هزینه، اتاق چمدان، خدمات خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات و خدمات این هتلند‌.

فاصله از هتل جهانگردی شمشک تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار دربندسر: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا مدرسه یخ نوردی میگون: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار باغگل: ۲۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آبشار ایگول: ۲۳.۳ کیلومتر
فاصله تا درخت آقادار: ۲۴.۳ کیلومتر
فاصله تا آبشار لالون: ۲۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است