search
menu

هتل آپارتمان ستیا تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ستیا تهران
امکانات کلی هتل آپارتمان ستیا تهران
اتاق‌های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ستیا تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ستیا تهران


هتل آپارتمان ستیا یکی از جدیدترین هتل‌های تهران است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است و از امکانات به‌روزی برخوردار است. این هتل آپارتمان در بلوار میرداماد قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری و جاهای دیدنی تهران دارد؛ همچنین این هتل به دلیل دسترسی خوب به سیستم حمل و نقل عمومی از گزینه‌های عالی برای اقامت محسوب می‌شود. با اقامت در هتل آپارتمان ستیا می‌توانید از امکانات لوکس هتل برخوردار شده و تعطیلات خوبی را تجربه کنید. چنانچه قصد سفر به تهران دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران راحت‌ترین روش برای سفر به این کلان‌شهر است. این هتل آپارتمان دو ستاره دارای ۷ طبقه است و یکی از ویژگی‌های جذاب آن چشم‌‌انداز بی‌نظیر به تپه‌های عباس آباد و باغ‌های اطراف است.

امکانات کلی هتل آپارتمان ستیا تهران


امکانات مدرن و باکیفیتی در هتل آپارتمان ستیا گنجانده شده است و مهمانان با بهره‌مندی از آن می‌توانند اقامت ایده‌آلی را تجربه کنند. از امکانات اصلی هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. امکانات دیگری از جمله لابی، آسانسور، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، روزنامه، بازی ویدیویی، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات قرار گرفته است. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و به منظور رفاه حال مهمانان اتاق سیگار در نظر گرفته شده است. برای گردش در شهر و بازدید جاذبه‌های تهران می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و یا از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده نمایید. خدمات دیگری از جمله تشریفات ویژه، بیدار باش، خانه‌داری و لاندری به مهمانان ارائه می‌شوند. کارکنان بسیار حرفه‌ای هستند و در جهت ایجاد محیطی آرام و راحت برای مهمانان تلاش می‌کنند. ناگفته نماند با پرداخت هزینه می‌توانید از ترانسفر رفت و برگشت هتل آپارتمان ستیا استفاده کنید. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و ۲ الی ۱۲ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود.

اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان ستیا دارای ۲۰ واحد اقامتی لوکس است، تمامی واحدها دارای طراحی داخلی مدرن هستند. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان شامل چندین اتاق و آپارتمان است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و تعداد هم‌سفران خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان شامل اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته استاندارد، آپارتمان دو خوابه دو نفره اکونومی، آپارتمان دو خوابه دو نفره نرمال، آپارتمان دو خوابه دو نفره رویال، آپارتمان دو خوابه چهار نفره اکونومی، آپارتمان دو خوابه چهار نفره نرمال، آپارتمان دو خوابه چهار نفره رویال، آپارتمان دو خوابه چهار نفره VIP و آپارتمان دو خوابه چهار نفره سوپر رویال است. داخل واحدهای اقامتی امکاناتی از قبیل روم سرویس، صبحانه، یخچال، مینی‌بار با هزینه، آب رایگان، پاورسوئیچ، مبلمان، درآور، آباژور، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی قرار دارد. لازم به ذکر است آپارتمان‌ها دارای بالکن هستند.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل واقع در طبقه همکف مراجعه کنید. این رستوران گنجایش پذیرایی از ۶۰ نفر دارد. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود در این رستوران سرو می‌شوند. البته رستوران‌های معروفی هم در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید؛ رستوران کلبه ایران و کافه رستوران خان‌کوک به ترتیب در ۹۰۰ متری و ۱.۵ کیلومتری هتل قرار دارند. برای صرف نوشیدنی‌‌های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه سری به کافی‌شاپ هتل بزنید.

فاصله هتل آپارتمان ستیا تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آب و آتش: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک اقاقیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بوستان زمرد (پایداری): ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک شریعتی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه هنر: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است