search
menu

مهمانپذیر صدریه تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر صدریه تهران
امکانات مهمانپذیر صدریه تهران
خدمات مهمانپذیر صدریه تهران
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله مهمانپذیر صدریه تهران تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مهمانپذیر صدریه تهران


تهران شهر شلوغ و پر رمز و رازی است که به دلیل جمعیت زیاد و موقعیت سیاسی که دارد سالیانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند. جدای از اینکه این شهر به عنوان پایتخت کشور شهری مدرن و پیشرفته است، مناطق گردشگری و نقاط تماشایی زیادی دارد که برخی از آن ها نشان از شکوه و زیبایی های تهران قدیم دارند و برخی نیز با صنعت و دنیای مدرن امروز شهر تهران آمیخته شده اند. شاید کمتر کسی بداند که خیابان ولیعصر تهران یکی از زیباترین خیابان های جهان است که ۱۸ کیلومتر طول دارد. فقط در همین خیابان می توانید بسیاری از جاذبه های پنهان کلان شهر تهران مثل پارک بی نظیر ملت، پارک ساعی با انواع پرندگان مختلف و زیبا، باغ فردوس با یک عمارت تاریخی شگفت انگیز و... را تماشا کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید. مهمانپذیر صدریه تهران در یکی از معروف ترین و قدیمی ترین محله های شهر تهران یعنی میدان خراسان قرار گرفته است.
این منطقه با بافت قدیمی و مذهبی که دارد یکی از مناسب ترین گزینه ها برای اقامت افرادی است که می خواهند به دور از هیاهو و شلوغی کلان شهر تهران در یک محیط آرام و بی سر و صدا و در عین حال تمیز و مقرون به صرفه اقامت داشته باشند. مسافران می توانند با خرید بلیط هواپیما سفر به شهر تهران و اقامتی آرام و دلنشین را در این مهمانپذیر تجربه کنند و لحظات خوشی را برای خود به یادگار بگذارند.

امکانات مهمانپذیر صدریه تهران


مهمانپذیر صدریه تهران محیطی امن، آرام و تمیز است که در عین سادگی، فضای دلنشینی را برای مسافران خود فراهم می کند. مهم ترین مزیت مهمانپذیر صدریه هزینه بسیار مقرون صرفه آن است که باعث می شود تمامی افراد با هر بودجه ای که دارند بتوانند اقامتی آرام و دلپذیر را در آن تجربه کنند و از سفر به شهر تهران لذت ببرند. موقعیت این مهمانسرا به گونه ای است که با ترمینال مسافربری تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد و همچنین به دلیل نزدیک بودن به ایستگاه بی آر تی خاوران این امکان را برای مهمانان خود فراهم می کند که به راحتی و با صرف کمترین وقت و هزینه به مرکز شهر دسترسی داشته باشند.
علاوه بر آن، این مهمانپذیر با اماکن جذاب و گردشگری تهران مانند کاخ گلستان، موزه ایران باستان، موزه جواهرات، موزه آبگینه، موزه رضا عباسی و عمارت مسعودیه فاصله چندانی ندارد و به بازار بزرگ تهران نیز نزدیک است. این مهمانپذیر دارای رستوران نیز است که انواع غذاهای لذیذ و متنوع را به مسافران ارائه می دهد. همچنین ساختمان مهمانسرا برای رفاه حال مسافران به آسانسور مجهز شده است تا مهمانان برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند.

خدمات مهمانپذیر صدریه تهران


مهمانپذیر صدریه تهران خدمات متنوعی را به مهمانان خود ارائه می دهد که نسبت به هزینه اقامت بسیار مقرون به صرفه هستند. پرسنل مهمانسرا با روی باز و صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند و پذیرش مهمانسرا تا ساعت ۱۲ شب آماده پذیرش و استقبال از مهمانان است. مهمانسرا مجهز به اینترنت پرسرعت است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. صندوق امانات مهمانپذیر نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند با خیال راحت اشیاء ارزشمند و گرانقیمت خود را در آن به امانت بسپارند و نگران گم شدن آنها نباشند. تاکسی سرویس هتل نیز فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. همچنین مهمانسرا با داشتن دستگاه خودپرداز امکان برداشت وجه نقد در محل را برای مسافران فراهم می کند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


مهمانپذیر صدریه تهران در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است و ۴ طبقه دارد. این مهمانسرا دارای ۸ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن در مجموع به ۲۵ تخت می رسد. انواع واحدهای اقامتی مهمانپذیر صدریه تهران شامل اتاق یک دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته است که مهمانان می توانند یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی مهمانپذیر صدریه تهران در عین سادگی امکانات خوبی دارند که از جمله آنها می توان به اینترنت در اتاق ،تلویزیون، میز تحریر، تلفن، یخچال، دوش، صابون، شامپو، دمپایی، رخت‌آویز، کمد لباس، سرمایش مرکزی‌ و شوفاژ اشاره کرد.

فاصله مهمانپذیر صدریه تهران تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد صدریه: ۳۰۰ متر
فاصله تا حمام نواب: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه عمارت کاظمی: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه دکتر چمران: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است