search
menu

هتل پارسا تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسا تهران
امکانات کلی هتل پارسا تهران
اتاق های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پارسا تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارسا تهران


هتل پارسا یکی از هتل های باسابقه شهر تهران است و در خیابان ولیعصر قرار دارد. موقعیت مکانی عالی، یکی از ویژگی های مثبت این هتل است؛ با اقامت در هتل پارسا در نزدیکی مراکز خرید و ادارات دولتی خواهید بود و از طرفی دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، بازدید از جاذبه ها را آسان خواهد کرد. هتل پارسا در سال ۱۳۵۷ تاسیس شده و نوسازی آن در سال ۱۳۹۶، موجب رونق بیشترش شده است. این هتل با بیش از ۴ دهه سابقه در هتلداری، آماده خدمات رسانی به مهمانان محترم از سراسر کشور است. هتل پارسا با ۵ طبقه فوقانی و ۲ طبقه منفی، گنجایش پذیرایی از ۱۵۰ مهمان را دارد. این هتل از هتل های ۳ ستاره شهر تهران است و گزینه خوبی برای یک سفر مقرون به صرفه و باکیفیت است. چنانچه قصد سفر به تهران دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران سفرمارکت بهترین گزینه است.

امکانات کلی هتل پارسا تهران


هتل پارسا دارای امکانات و خدمات عمومی مناسبی است. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، شبکه پخش فیلم، جعبه کمک های اولیه، فتوکپی، فکس، پرینتر، روزنامه، دستگاه واکس کفش و اتاق تلفن اشاره کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات باربری، تهیه بلیط، تور، بیدارباش، خانه‌داری و لاندری برخوردار شوید. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است. کارکنان این هتل بسیار خوش برخورد و وظیفه شناس هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد یک اقامت آرام برای مهمانان دریغ نمی‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات آن‌ها


هتل پارسا در مجموع دارای ۵۰ اتاق و ۱۰۰ تخت است. این هتل دارای ۳ نوع اتاق است و شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظر خود نمایید. اتاق دو تخته دابل، اتاق دو تخته تویین و سوئیت سه تخته از انواع اتاق های این هتل هستند. توجه داشته باشید که تمامی اتاق ها ظرفیت پذیرش یک نفر اضافه دارند و سرویس اضافه به صورت کف خواب است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کمد لباس، رخت آویز، آباژور، دراور، میز، صندلی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. ناگفته نماند صبحانه در اتاق ارائه می‌شود و شامل طیف وسیعی از خوراکی های لذیذ است.

رستوران هتل


رستوران هتل پارسا از جذاب‌ترین بخش های هتل است و در طبقه منفی یک قرار دارد. طراحی داخلی رستوران به شکل یک کشتی است و به همین دلیل «کشتی سندباد» نام دارد. کشتی سندباد از قدیمی‌ترین رستوران های ایرانی است و ظرفیت پذیرایی از ۱۷۵ مهمان را دارد. منوی رستوران شامل غذاهای ایرانی، دریایی و گیاهی است و غذاها به صورت سلف سرویس و انتخابی ارائه می‌شوند. تمامی غذاها با مواد اولیه باکیفیت و توسط یک تیم حرفه‌ای طبخ می‌شوند و شما می‌توانید از کیفیت غذا اطمینان حاصل کنید. اجرای موسیقی زنده در رستوران کشتی سندباد، لحظات به یاد ماندنی برای مهمانان رقم می‌زند. پس از گردش در شهر می‌توانید سری به کافه دنج هتل بزنید. در کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه سرو می‌شود؛ و محیط آرام و دلنشینی برای گفتگو با دوستان است. ناگفته نماند برخی از رستوران های معروف تهران در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

فاصله هتل پارسا تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه گربه ایرانی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا سفارت روسیه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا سفارت بریتانیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک لاله: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر تهران: ۲.۸کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ مرمر: ۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است