search
menu

هتل المپیک تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل المپیک تهران
امکانات عمومی هتل المپیک تهران
امکانات تفریحی هتل المپیک تهران
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل المپیک تهران
رستوران هتل المپیک تهران
فاصله هتل المپیک تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل المپیک تهران


هتل المپیک تهران از هتل‌های ۴ ستاره است که در شمال غرب شهر تهران واقع‌شده و به دلیل نزدیکی به فرودگاه امام خمینی و همسایگی با پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج‌فارس از موقعیت ویژه‌ای در میان هتل‌های تهران برخوردار است. این هتل بی‌نظیر دارای ۲ طبقه و ۱۰۰ واحد اقامتی است. هتل المپیک با محیط آرام و امکانات خوب خود بهترین سفر را برای مسافران خود رقم می‌زند. برای گشت‌وگذار در میان جاهای دیدنی شهر تهران می‌توانید از تور گردشگری این هتل بهره‌مند شوید.

امکانات عمومی هتل المپیک تهران


هتل المپیک برای برگزاری جلسات و همایش‌ها مجموعه متنوعی از سالن‌ها را با تجهیزات پیشرفته در اختیار مسافران قرار می‌دهد، زیرا تهران به‌عنوان پایتخت کشور سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند که به دلیل کار یا تفریح با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند. سالن همايش‌های بین‌المللی در طبقه همکف هتل المپیک قرار دارد و با ظرفیت ۶۰۰ نفر مجهز به امکانات صوتی و تصویری مدرن، صندلی‌های زیبا، سالن پذیرایی VIP مجزا، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش متحرک است، همچنین سالن هگمتانه نیز در این هتل وجود دارد که با ظرفیت ۳۰۰ نفر دارای فضای مناسب با چیدمان‌های مختلف کارگاهی یا کلاسی است، همچنین این سالن برای برگزاری نشست‌ها و دوره‌های آموزشی نیز گزینه مناسب به شمار می‌رود. سالن حافظ نیز با ظرفیت ۳۰ نفر برای نشست‌های خبری یا جلسات کاری مناسب است. علاوه بر موارد ذکرشده، اتاق‌های جلسات هتل المپیک با ظرفیت‌های بین ۳۰ تا ۸۰ نفر با امکانات مجهز مانند سامانه‌های صوتی و تصویری، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش، رایانه و اینترنت آماده خدمت‌رسانی به سازمان‌ها و نهادهای گوناگون هستند. از سایر خدمات هتل المپیک تهران می‌توان به خدماتی مانند اسكن، كپی، پرينت، فكس و اينترنت پرسرعت اشاره کرد. خدمات بانکی و دستگاه خودپرداز نیز در لابی این هتل دایر شده است. فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی، قنادی از دیگر امکانات ارائه‌شده در هتل المپیک تهران هستند. پارکینگ هتل المپیک به‌صورت روباز و سرپوشیده است که هریک دارای ظرفیت متفاوتی هستند. در پارکینگ سرپوشیده امکان پارک ۱۰ خودرو تعبیه‌شده است و پارکینگ روباز نیز ۱۰۰۰ خودرو ظرفیت دارد.

امکانات تفریحی هتل المپیک تهران


از تجهیزات ورزشی و امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل المپیک می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی با تجهیزات ورزشی پیشرفته، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ، حمام سنتی، سالن بيليارد و شطرنج، جکوزی اشاره کرد. همچنین زمین چمن مصنوعی نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا فوتبال بازی کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل المپیک تهران


هتل المپیک شامل چند نوع واحد اقامتی مانند اتاق یک‌تخته، سوئيت دو نفره رویال، اتاق دو تخته دوبل و اتاق دو تخته توئين است. در هریک از واحدهای اقامتی می‌توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات مرکزی، شبکه پخش فیلم سینمایی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

رستوران هتل المپیک تهران


سالن پذیرایی سیحون با ظرفیت ۲۳۰ نفر و سالن پذیرایی توسکا با ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه همکف هتل المپیک قرار دارند و برای برگزاری عروسی و مراسمات مناسب هستند. تالار آبگینه با ۴۰۰ نفر ظرفیت دارای سقف شیشه‌ای و بدون ستون است. رستوران ياس هتل المپیک با ظرفیت ۱۲۰ نفر انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را به‌صورت ۲۴ ساعته سرو می‌کند و بوفه صبحانه نیز از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. کافی‌شاپ هتل المپیک دارای دو بخش سرباز و سرپوشیده است که با طراحی زیبا و فضای سبز و آب‌نما از میهمانان میزبانی می‌کنند. همچنین یک چایخانه سنتی نیز در این هتل دایر شده و ویژه کسانی است که طرفدار فضاهای سنتی هستند.

فاصله هتل المپیک تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ماشین‌های قدیمی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک چیتگر: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه مصنوعی چیتگر (خلیج‌فارس): ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی گیاه‌شناسی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ارم: ۱۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است