search
menu

هتل اخوت تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اخوت تهران
اماکن نزدیک هتل اخوت تهران

درباره هتل اخوت تهران


هتل اخوت از هتل‌های قدیمی و با سابقه تهران، و مناسب برای مهمانانی است که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند. این هتل با قرارگیری در بافت قدیمی تهران موقعیت مناسبی برای تهران گردی و آشنایی با تهران قدیم فراهم کرده است. از طرفی، چنین موقعیتی امکان دسترسی به بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌ها دیدنی شهر را آسان کرده است.
به طور مثال مهمانان هتل اخوت از یک سمت به خیابان مولوی با مرکز خریدهای فوق العاده اش دسترسی خواهند داشت و از طرف دیگر به مکان‌های دیدنی‌ای مانند میدان توپخانه، خیابان شوش و کاخ گلستان نزدیک خواهند بود. به علاوه مهمانان این فاصله بسیار کمی با ورودی بازارهای دروازه نو، عباس آباد و پاچنار خواهند داشت.
بد نیست بدانید که ایستگاه های مترو شوش، مولوی، خیام، ۱۵ خرداد و امام خمینی هم نزدیک این هتل هستند و گشت و گذار در شهر را برای مهمانانی که فاقد خودروی شخصی هستند بسیار آسان کرده است. گرچه هتل اخوت هتلی تک ستاره است اما با ارائه خدمات و امکانات مناسب توانسته رضایت مهمانان را جلب کند.
به ویژه قسمت رستوران آن که با کیفیت بالای غذاهایش تاثیر بسیاری در میزان رضایت مهمانان داشته است. امکانات داخل اتاق های هتل اخوت چندان پر زرق و برق نیست اما این هتل با ارائه خدمات روم سرویس و صبحانه و ایجاد امکاناتی مانند یخچال، کمد لباس، تلفن در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم گرمایش و سرمایش تلاش کرده تا نیاز مهمانان را رفع کند و اقامت خوشی را برایشان رقم بزند.
هتل اخوت حمام مجهز به لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، مسواک و خمیردندان را نیز داخل اتاق ها تعبیه کرده است. هتل اخوت به فکر سرگرمی مهمانانش بوده و داخل هر اتاق تلویزیون قرار داده تا مهمانان اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بنشینند. اتاق‌های این هتل فاقد خدمات و امکاناتی مانند چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات است.
نبود این امکانات گرچه ناخوشایند است اما باید این نکته را در نظر داشت که اخوت هتلی تک ستاره است و نباید انتظار خدمات و امکانات زیادی را از آن داشت. البته خود هتل صندوق امانات دارد و از قسمت پذیرش می‌توان به آن دسترسی داشت. لابی، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تلفن، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش از جمله امکانات موجود در هتل اخوت است و استخر و باشگاه از جمله امکاناتی است که این هتل فاقد آن است.
این هتل همچنین دارای تاکسی سرویس مخصوص خود است تا مهمانان به راحتی بتوانند به مناطق دیدنی مورد نظر خود بروند. خدمات خانه داری هتل اخوت از جمله نقاط قوت این هتل است که توانسته رضایت مهمانان را به خود جلب کند.هتل اخوت از کادری حرفه ای و آموزش دیده برخوردار است که هدفشان تنها رضایت و آسودگی خاطر مهمانان است. علاوه بر اینجا، هتل ساینا تهران هم یکی از هتل‌های برتر شهر به شمار می‌رود.
کارکنان بخش پذیرش هتل نیز به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مهمانان است. مهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند و هتل اخوت را برای اقامت انتخاب کرده اند بهتر است بدانند که این هتل فاقد پارکینگ بوده و در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت فروش بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل اخوت تهران


فاصله هتل اخوت تهران تا کاخ گلستان: ۴۰۰ متر
فاصله هتل اخوت تهران تا پارک شهر: ۴۰۰ متر
فاصله هتل اخوت تهران تا میدان توپخانه: ۶۰۰ متر
فاصله هتل اخوت تهران تا موزه صلح: ۶۰۰ متر
فاصله هتل اخوت تهران تا سردر باغ ملی: ۶۰۰ متر
فاصله هتل اخوت تهران تا شمس العماره: ۶۰۰ متر
فاصله هتل اخوت تهران تا چنار کهن سال تهران: ۲ کیلومتر
فاصله هتل اخوت تهران تا خیابان مولوی: ۴ کیلومتر
فاصله هتل اخوت تهران تا فرودگاه : ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل اخوت تهران تا ترمینال : ۱۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است