search
menu

هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان کیمیا تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران


هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران از هتل های کلاسیک و ۳ ستاره پایتخت است که در حوالی میدان انقلاب و نزدیک به دانشگاه تهران واقع شده است. در واقع موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که اگر رفت و آمد به نقاط مختلف شهر به خصوص بورس لباس، جاذبه های تاریخی و خیابان معروف جمهوری مدنظر مهمانان باشد، گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می آید. این هتل شعبه دوم هتل آپارتمان کیمیای مشهد است که در سال ۸۱ افتتاح شد و در سال ۸۵ با نام جدید «پارسی» فعالیت خود را ادامه داد و حالا با هر دو نام شناخته می شود. آخرین بازسازی هتل به سال ۹۶ برمی گردد و حالا با امکانات متنوع تری در خدمت خریداران بلیط هواپیما تهران و پایتخت‌گردان است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان کیمیا تهران


اولین مزیت هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران دسترسی راحت به سیستم حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس های BRT است. این هتل دارای امکاناتی مثل رستوران، اینترنت رایگان، سالن برگزاری مجالس و مجموعه ورزشی است اما فاقد پارکینگ است و کسانی که به جای تهیه بلیط هواپیما تهران با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده اند، می توانند از پارکینگ عمومی که در ۳۰۰ متری هتل واقع شده، استفاده کنند. فرودگاه مهرآباد نیز در فاصله ۱۵ دقیقه ای از هتل واقع شده و هتل با خدمات ترانسفر فرودگاهی به بدرقه یا استقبال مهمانان خود می رود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران مشتمل بر ۲۰ واحد آپارتمان ۳۵ تا ۴۰ متری هستند که فقط برخی از آن ها دارای آشپزخانه اند ولی امکاناتی مثل تلویزیون، کمد، سشوار، اسپلیت یا کولر آبی و یخچال در آن ها گنجانده شده است. برخی از واحدها کف پوش پارکت و برخی سرامیک هستند. اگر جزو کسانی هستید که معمولا در سفرهای خود وسایل گران قیمتی به همراه دارند، می توانید با خیال راحت آن ها را در صندوق امانات اتاقتان نگهداری کنید. ضمنا آپارتمان های این هتل دارای سرویس فرنگی بوده و تنها یک سرویس ایرانی در لابی هتل موجود است. به غیر از آپارتمان های یک نفره، امکان افزایش ظرفیت در بقیه واحدها وجود دارد و سرویس نفر اضافه به صورت کاناپه تخت شو ارائه می شود.

رستوران هتل


با اینکه رستوران بین المللی پارسی محل برگزاری مهمانی ها و مراسم های زیادی است ولی کیفیت غذاهایش با توجه به بازخورد مهمانان در حد متوسط است. البته برخی از غذاهای منو مثل کباب برگ از محبوبیت بیش تری برخوردارند و به طبع کیفیت بهتری دارند. این رستوران با ظرفیت ۱۴۰ نفر در طبقه اول هتل قرار گرفته و با منوی انتخابی خود میزبان مهمانان است. کافی شاپ سنتی هتل نیز در همین طبقه بوده و تا ساعت ۱۱ شب دایر است. البته در فاصله کمی از هتل رستوران های سنتی و مدرن زیادی وجود دارند و هتل خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته نیز ارائه می کند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


اگر در روزهای خوش آب و هوایی مهمان هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران باشید می توانید در فضای بازی که برای هم‌نشینی آماده شده هوایی تازه کنید. این هتل دارای یک مجموعه ورزشی است که به امکاناتی مثل استخر، سونای خشک و بخار، سالن ماساژ و جکوزی مجهز است و خستگی دوندگی های بین هتل و نقاط شهر را می توان در این مکان از تن راند. ضمن اینکه هتل با ارائه خدمات اینترنتی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات تور و بیزینس سنتر در طول اقامتتان پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

فاصله هتل آپارتمان کیمیا (پارسی) تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان انقلاب: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا خیابان جمهوری: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه تهران: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه و سفالینه: ۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ مرمر تهران: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است