search
menu

هتل حافظ تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل حافظ تهران
اماکن نزدیک هتل حافظ تهران

درباره هتل حافظ تهران


هتل حافظ تهران از هتل های باسابقه و نام آشنای شهر دیدنی تهران است که در منطقه ای بسیار مناسب واقع در قلب شهر تهران قرار گرفته است. این هتل دو ستاره با داشتن ۳۲ واحد اقامتی در سه طبقه، از سال ۱۳۵۰ تاکنون پذیرای گردشگران بسیاری بوده و با خدمات باکیفیت و امکانات مناسب خود در طول این مدت توانسته است رضایت حداکثری میهمانان خود را جلب کند.
هتل حافظ تهران با واحدهای اقامتی شیک و متنوع خود قادر است محیط بسیار دلنشین و زیبایی را برای اقامت گردشگران فراهم آورد و اقامتی خاطره انگیز را برای آن ها رقم بزند. جالب است بدانید که هر یک از اتاق های هتل حافظ تهران از وسایل و تجهیزاتی نظیر مبلمان، رخت آویز، کمدلباس، آباژور، میزتحریر، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون و لوازم بهداشتی و استحمام برخوردار بوده و به سیستم های سرمایش و گرمایش و اطفاء حریق مجهز شده اند.
از آنجایی که هتل حافظ تهران جزء هتل های مقرون بصرفه و ارزان قیمت تهران بشمار می رود، نباید انتظار امکاناتی در حد و اندازه هتل های ۵ ستاره تهران از این هتل داشت. با این حال هتل حافظ تهران قادر است با امکانات رفاهی محدود اما کافی، اقامتی دلپذیر و لذت بخش را برای میهمانان خود رقم بزند. برخی از تجهیزات و امکانات هتل حافظ تهران عبارتند از: پرینتر، فکس، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اتاق تلفن.
افزون بر این، هتل حافظ تهران مکان دنج و آرامی را برای رفاه حال میهمانان خود به نمازخانه اختصاص داده است تا میهمانان هتل دور از هرگونه سر و صدا و در مکانی خلوت به نیایش بپردازند. همچنین اتاقی نیز برای چمدان میهمانان در نظر گرفته شده است تا افرادی که پیش از ساعت پذیرش به هتل مراجعه می کنند، بتوانند چمدان خود را در اتاق چمدان قرار داده و با خیال راحت تا زمان پذیرش به تهران گردی بپردازند.
از بابت صرف غذا در این هتل نیز نیازی به نگرانی نیست، زیرا هتل حافظ تهران از رستورانی بسیار تمیز و دلنشین برخوردار است و قادر است نیاز گردشگران را برای یافتن رستورانی باکیفیت برطرف کند. اگر پس از صرف غذای لذیذ رستوران هتل، هوس قهوه ای داغ و یا دمنوشی نشاط آور کردید، کافی است به کافی شاپ هتل حافظ تهران مراجعه کرده و نوشیدنی گوارای خود را در فضای بسیار زیبا و جذاب آن نوش جان کنید.
حال شاید بپرسید که هتل حافظ تهران چه خدماتی را به میهمانان خود عرضه می دارد. باید گفت که این هتل قادر است خدمات مختلفی نظیر خدمات خشکشویی، بیدارباش، تشریفات ویژه، خدمات تهیه بلیط و روم سرویس را به کلیه میهمانان خود ارائه دهد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت نیز در همان بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت.
همان طور که گفته شد، هتل حافظ تهران در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار دارد. قرار گرفتن این هتل در قلب شهر تهران سبب شده است که میهمانان هتل قادر باشند به اماکن گردشگری و جذاب شهر تهران به راحتی و با کمترین هزینه دسترسی داشته باشند. از عمارت دارالفنون گرفته تا کاخ گلستان، کلیه جاذبه های گردشگری تهران در تیررس میهمانان هتل خواهد بود. گردشگران و عاشقان اماکن تاریخی کافی است از هتل بیرون بروند تا مجموعه وسیعی از جاذبه های دیدنی تهران را در اطراف خود بیابند. علاوه بر اینجا،هتل اخوت تهران هم از گزینه‌های ایده آل برای اقامت در شهر تهران به شمار می‌رود.
در آخر باید گفت که هتل حافظ تهران با قیمتی اقتصادی و امکاناتی قابل قبول، یکی از هتل های خوب شهر دیدنی تهران محسوب می شود و اقامت در آن به دلیل نزدیکی به جاذبه های گردشگری تهران به شدت توصیه می گردد. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل حافظ تهران


فاصله هتل حافظ تهران تا عمارت دارالفنون: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل حافظ تهران تا میدان بهارستان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل حافظ تهران تا کاخ گلستان: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل حافظ تهران تا بازار بزرگ تهران: ۳ کیلومتر
فاصله هتل حافظ تهران تا ایستگاه راه آهن: ۵.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است