search
menu

مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش
امکانات مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش
خدمات مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش تا اماکن مهم و گردشگری

درباره مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش


اگر به دنبال مقصدی جذاب برای مسافرت خود هستید بدون شک استان گیلان یکی از بهترین گزینه های سفر خواهد بود. طبیعت دل انگیز و آب و هوای معتدل گیلان از زیبایی و شکوه خاصی برخوردار است که هر سلیقه ای را مقلوب جذابیت خود می کند. جنگل های پهناور، دشت های سرسبز، تنوع فراوان گونه های گیاهی و جانوری و البته ساحل زیبای دریای خزر، گیلان را به یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل کرده اند. شهرستان تالش در قسمت غربی گیلان قرار گرفته و زیبایی های طبیعی فوق العاده آن همچون نگینی در بین دیگر نقاط تماشایی این استان می درخشد. تالش با کوه های سرسبز و سر به فلک کشیده البرز احاطه شده که دور تا دور دشت های پهناور و جنگل های انبوه را پوشانده اند که البته این زیبایی ها با ساحل باشکوه دریای خزر تکمیل می شوند. مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش در این شهر قرار گرفته و با امکانات و خدمات خوبی که به مهمانان خود ارائه می دهد، زیبایی های سفر را برای مسافران چندین برابر می کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر دوست داشتنی تالش در این مجتمع زیبا اقامت داشته باشید وسفری فراموش به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش


موقعیت مکانی مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش به گونه ای است که دسترسی به نقاط مختلف گردشگری شهر را برای مهمانان آسان می کند. جنگل معروف گیسوم که یکی از زیباترین جاذبه های شهر تالش است در نزدیکی هتل قرار گرفته و مهمانان می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. هتل دارای فروشگاه است و مسافران می توانند برای خرید لوازم مورد نیاز خود از آن بهره مند شوند. فضای سبز هتل محوطه ای زیبا و آرامش بخش را برای قدم زدن و استراحت مهمانان فراهم می کند. علاوه برآن تمام واحدهای اقامتی هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند که اقامت را برای مسافران دلپذیرتر و زیباتر می کند. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به نمازخانه، اتاق سیگار، کپسول آتش نشانی و... اشاره کرد.

خدمات مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش


رفتار پرسنل هتل اولین موردی است که نظر مهمانان یک هتل را به خود جلب می کند. مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش در این مورد نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و توانسته به انتخاب محبوب بسیاری از گردشگران شهر تالش تبدیل شود. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مسافران خدمت رسانی می کند. اقامت کودکان زیر دوسال در هتل هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است. مهمانان هتل برای بهره مندی بیشتر از لحظات سفر، می توانند از خدمات تور هتل بهره مند شوند. هتل دارای خدمات خانه داری است که نظافت همیشگی واحدهای اقامتی را تضمین می کند. اتاق چمدان هتل نیز در اختیار مسافران قرار دارد و مهمانان می توانند چمدان و وسایل اضافه خود را در آن نگهداری کنند. تاکسی سرویس هتل نیز فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به ترانسفر رفت و برگشت، فتوکوپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و از این جهت ساختمانی نوساز دارد که تمام واحدهای اقامتی آن شیک و مدرن هستند. انواع واحدهای اقامتی این مجتمع شامل ویلا دوخوابه چهار نفره، ویلای سه خوابه شش نفره و ویلای چهار خوابه هشت نفره است. تمامی ویلاها مجهز به آشپزخانه هستند و امکان پخت و پز را نیز برای مسافران فراهم می کنند. ویلاهای مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش فضایی کاملا زیبا و دلنشین را برای اقامت مهمانان فراهم می کنند. برخی از واحدها منظره ای رو به کوه و جنگل دارند که اقامت را برای مسافران جذاب تر و دوست داشتنی تر می کنند. از جمله امکانات رفاهی این واحدها می توان به صبحانه، آب رایگان، چای ساز، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد لباس، حمام، دمپائی و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و از امکانات و خدمات موجود در آن بهره مند شوید.

فاصله مجتمع اقامتی مجتمع توریستی شمشاد تالش تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا جنگل گیسوم: ۸.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه نئور: ۱۸.۹کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی رشت: ۸۷.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه رودخان: ۹۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است