search
menu

هتل هدهد اسالم تالش

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هدهد تالش
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل هدهد تالش تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل هدهد تالش


هتل هدهد تالش هتلی کهنه کار و قدیمی در دنج ترین منطقه شمال کشور است. این هتل در سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را آغاز کرد و پس از چندین سال مهمانداری و ارائه خدمات در سال ۱۳۹۴ برای افزایش سطح خدمات و امکانات خود و نیز مرمت بخش های مختلف هتل تحت بازسازی قرار گرفت و امروزه با معماری کاملا متفاوت به فعالیت خود ادامه می دهد. موقعیت جغرافیایی هتل در منطقه ای بکر و در دل جنگل های سرسبز شهرستان تالش است. سرسبزی آب و هوای شمالی از یک سمت و معماری چوبی اتاق های این هتل از سمت دیگر، حال و هوای متفاوتی از اقامت را همراه دارد که قابل وصف نیست و تنها باید خودتان با خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه تجربه اش داشته باشید. فاصله هتل تا جاذبه های اطرافش نسبتا زیاد است اما به بکر بودن منطقه و آرامش موجود آن می ارزد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل میان رده ۱۱واحد اقامتی با خدمات و امکانات مختلف دارد. کوچکترین واحد اقامتی هتل اتاق های یک تخته و بزرگ نرین آن ها اتاق های سه تخته استاندارد است. برخی واحدها دارای چای ساز هستند. در اولین روز ورود مهمانان آب رایگان در تمامی اتاق ها قرار می گیرد. همه اتاق ها مبله بوده و دارای آباژور، میز تحریر، کمد لباس و تلفند‌.
مینی بار موجود در اتاق ها شامل هزینه است و تلویزیون ال ای دی اتاق ها شبکه های استانی را پوشش می دهد. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و مهمانان در اتاق امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. نوع قفل درب اتاق ها به صورت کارتی بوده و سیستم گرمایش و سرمایش آن شامل اسپیلت و شوفاژ است. لوازم بهداشتی که در سرویس های بهداشتی هتل قرار داده شده شامل صابون، شامپو، مسواک، شانه، خمیردندان و حوله است. خدمات روم سرویس و صبحانه نیز از جمله خدماتی است که به تمامی اتاق‌ ها ارائه می شود. سرویس بهداشتی تمامی اتاق ها فرنگی است اما برای راحتی مهمانان سرویس های بهداشتی ایرانی بین طبقات و درد آبی ایجاد شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل هدهد فضای آرامی دارد و با اینکه تنوع غذاها نسبتاً کم است اما آشپزان سعی می کنند همان تعداد غذاها را با بالاترین کیفیت ممکن طبخ و سرو کنند. هرچند که با توجه به میان آورده بودن هتل انتظار چندان زیادی هم از آن نیست. رستوران ظرفیت پذیرایی از ۴۰ نفر همزمان را دارد.

امکانات و خدمات هتل


با اینکه هتل به طور اختصاصی صندوق امانات داخل اتاق ها قرار نداده اما می توانید از پذیرش سراغ صندوق امانات هتل را گرفته و وسیله های گرانبهای خود را به امانت بگذارید. مهمان دارای خودروی شخصی می توانند اتومبیلشان را در پارکینگ روباز هتل پارک کنند. آن دسته از مهمانانی که فاقد خودرو هستند، نگران رفت و آمد نباشند برای آن ها خدمات تاکسی سرویس در نظر گرفته شده است. آژانس مسافرتی هتل هم آماده است تا در امور رزرو بلیط ارزان هواپیما و تور های مختلف کمکتان کند.
سایر خدمات و امکانات هتل شامل خدمات تشریفات ویژه، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، خدمات بیدار باش، زنگ هشدار و نمازخانه است. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر اتاق ها انجام خواهند داد.

فاصله هتل هدهد تالش تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار ویسادار: ۲۹.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه صلصال: ۳۴ کیلومتر
فاصله تا جنگل گیسوم: ۲۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است