search
menu

هتل عزیز و نگار طالقان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل عزیز و نگار طالقان
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل عزیز و نگار طالقان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل عزیز و نگار طالقان


طالقان، یکی از شهرهای استان البرز است که جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبایی دارد و سالانه گردشگران و طبیعت گردان بسیاری را به سمت خود روانه می‌سازد. گردشگران بازدید از جاهای دیدنی طالقان را بسیار دوست دارند و معتقدند طبیعت طالقان جزو زیباترین طبیعت‌های منطقه است و برای تفریح و تعطیلات چند روزه مقصد بسیار خوبی به حساب می‌آید. یکی از هتل‌های خوب ۲ ستاره در شهر طالقان که مهمانان می‌توانند برای اقامت انتخاب کنند، هتل عزیز و نگار طالقان است. این هتل (Aziz Negar Hotel) امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان فراهم کرده است و به لحاظ موقعیت مکانی به جاذبه‌های دیدنی زیادی دسترسی سریع و آسان دارد. کارکنان هتل سعی می‌کنند با خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مهمانان، اقامت راحت و دل‌نشینی برایشان فراهم کنند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل امکانات مناسبی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده است. مهمانان می‌توانند با خرید بلیط هواپیما کرج چند روزی هم به طالقان سفر کرده و از طبیعت زیبا لذت ببرند. در لابی این هتل امکاناتی چون میز، مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش‌نشانی، سرویس بهداشتی و ... وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز و یا برای دریافت خدماتی از قبیل فتوکپی، پرینت، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در این هتل اتاق‌هایی با امکانات متنوع وجود دارند. مهمانان می‌توانند از امکانات رفاهی اتاق‌ها استفاده کرده و اقامتی راحت داشته باشند. واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت‌ها دو تخته، سه تخته و ... هستند. داخل اتاق‌ها امکانات رفاهی اساسی و مناسب از قبیل تخت خواب، میز، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، دمپایی و ... وجود دارند. تمیزی و نظافت اتاق‌ها نیز رضایت‌بخش هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را نمای خیابان تشکیل می‌دهد.

رستوران هتل


«رستوران عزیز و نگار»، در این هتل فعالیت می‌کند و در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان تدارک دیده و سرو می‌کند. درواقع، همه گردشگران این هتل را با عنوان «هتل رستوران عزیز و نگار» می‌شناسند و غذاهای متنوع و کیفیت خوبشان را بسیار می‌پسندند. اگر می‌خواهید در سفر به طالقان علاوه بر تجربه اقامت راحت، غذاهای خوشمزه نیز نوش جان کنید، پیشنهاد ما به شما هتل عزیز و نگار است. با اقامت در این هتل تمام این امکانات را با هزینه مناسب یک جا خواهید داشت.

فاصله هتل عزیز و نگار طالقان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا امام‌زاده هارون: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار کرکبود: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا سد طالقان: ۲۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کتیبه گردنه عسلک: ۲۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است