search
menu

هتل بغدادی تاکستان قزوین

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بغدادی قزوین
امکانات کلی هتل بغدادی قزوین
اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بغدادی قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل بغدادی قزوین


هتل بغدادی تاکستان قزوین از هتل های ۴ ستاره قزوین است که در شهر تاکستان قرار دارد. تاکستان از شهرهای مهم تولید کننده انگور در ایران است. این شهر به دلیل آثار باستانی فراوانی که دارد از جاذبه های گردشگری استان قزوین به شمار می‌رود. هتل بغدادی که در ۱ کیلومتری این شهر قرار دارد، از گزینه های مناسب برای اقامت طی سفر به تاکستان و قزوین به شمار می‌رود. هتل بغدادی تاکستان در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و از هتل های لوکس استان به شمار می‌رود.
ساختمان این هتل ۶ طبقه است و با داشتن امکانات به‌روز، افتخار میزبانی از گردشگران متعددی را دارد. این هتل ۳۰ کیلومتر با شهر قزوین فاصله دارد و با یک رانندگی کوتاه می‌توانید به قزوین برسید و از جاذبه های قزوین بازدید کنید. چنانچه قصد سفر به قزوین دارید خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت از بهترین گزینه ها است.

امکانات کلی هتل بغدادی قزوین


به منظور رفاه حال مهمانان عزیز، امکانات و خدمات رفاهی فراوانی برای مهمانان فراهم شده است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تشریفات ویژه، اتاق تلفن، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، پرداخت ویزا و مسترکارت، تلویزیون در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی اشاره کرد.
لازم به ذکر است در این هتل خدماتی از قبیل تاکسی سرویس، باربری، بیدار باش، تور، تهیه بلیط، خانه داری و لاندری به مهمانان ارائه می‌شود. کارکنان این هتل بسیار حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد آسایش مهمانان دریغ نمی‌کنند. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان بوده و بالای ۸ سال تمام بها محسوب می‌شود.

اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل بغدادی دارای ۷۴ واحد اقامتی است. تمامی اتاق ها دارای طراحی زیبا و مدرنی هستند. این هتل دارای چندین نوع واحد اقامتی است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و سلیقه اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق ماه عسل، اتاق رویال سه نفره، اتاق رویال چهار نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره از انواع اتاق های این مجموعه هستند. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی به سمت کوه، جنگل و باغ دارند. از امکانات داخل اتاق ها می‌توان به روم سرویس، صبحانه، یخچال، چای‌ساز، مینی بار، پاور سوئیچ، مبلمان، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل بغدادی تاکستان دارای فضای سبز زیبایی است که می‌توانید در آن گردش کنید. زمین تنیس از مکان های محبوب مهمانان این هتل است. چنانچه به بازی های کامپیوتری علاقمندید سری به گیم‌نت مجموعه بزنید.

رستوران هتل


سالن صبحانه خوری در طبقه همکف قرار دارد و ساعت کاری آن ۷ الی ۱۰ صبح است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران بغدادی که در طبقه اول قرار دارد، تشریف ببرید. این رستوران از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب باز است و آمادگی پذیرایی از ۱۰۰ مهمان را دارد. تمامی غذاها با مواد اولیه تازه و توسط یک تیم آشپزی حرفه‌ای تهیه می‌‌شوند. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی است. یک چایخانه سنتی هم در هتل بغدادی قرار دارد که فضای نوستالژیکی دارد و مکان دنجی برای استراحت و گپ زدن با همسفران است.

فاصله هتل بغدادی قزوین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی تاکستان:۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا بقعه پیر: ۱۵.۴کیلومتر
فاصله تا مدرسه خیام: ۲۱.۵ کیلومتر
فاصله تا تپه داکان: ۲۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار حاج کاظم: ۳۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است