search
menu

هتل گسترش تبریز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گسترش تبریز
اماکن نزدیک هتل گسترش تبریز

درباره هتل گسترش تبریز


هتل گسترش تبریز در یکی از بهترین و مرکزی‌ترین منطقه های شهر واقع شده است. نکته جالب توجه اینکه هتل گسترش تبریز با ۱۳ طبقه و قدمتی در حدود ۵۰ سال، به عنوان اولین ساختمان بلند مرتبه شهر تبریز می باشد که توسط مهندسین و پیمانکاران خارجی، طرح و اجرا گردیده و با استحکام بنای فوق العاده، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تبریز است.
هتل چهار ستاره بین المللی گسترش در قلب شهر تاریخی تبریز در محله چهار راه آبرسان واقع شده است. بهتر است بدانید که هتل گسترش تبریز در سال ۱۳۹۵ مجددا نوسازی شده است . هتل گسترش تبریز در بهترین نقطه شهر واقع شده و از دسترسی عالی نسبت به مراکز تجاری و تفریحی و اماکن مذهبی و دیدنی و آموزشی شهر برخوردار است.
جالب است بدانید که هتل گسترش تبریز دارای ۱۵۰ اتاق و سوئیت متنوع بوده که چشم انداز زیبایی به تمام نقاط شهر داشته و با بهره گیری از سه رستوران مجزا و آرام و دلنشین، انواع صبحانه و غذاهای ایرانی و فرنگی به همراه دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم برای مهمانان ارجمند سرو می‌نماید. شایان ذکر است که مجموعه ورزشی-تفریحی هتل گسترش دارای استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، آب درمانی جهت خدمت به مهمانان محترم می‌باشد.
لازم به ذکر است که استفاده از این امکانات برای مهمانان مقیم هتل، همانند صبحانه و اینترنت به صورت رایگان می‌باشد. در کنار تمامی این خدمات، وجود پارکینگ اختصاصی رایگان و دسترسی کامل به وسایل حمل و نقل عمومی شهر تبریز هم از مزایای قابل توجه این هتل چهار ستاره است.
بهتر است بدانید که هتل گسترش تبریز دارای یک تالار مراسمات مجلل و شیک و یک سالن دو منظوره کنفرانس و همایش با سیستم های صوتی و تصویری به روز و مناسب می‌باشد که آماده برگزاری مراسم های میهمانی و جشن، برپایی نمایشگاه های مختلف و کنفرانس ها و همایش ها و سمینارهای مختلف است. علاوه بر این هتل، هتل کایا لاله پارک تبریز هم گزینه مناسبی برای اقامت در شهر تبریز می‌باشد.
همچنین لابی هتل گسترش تبریز با برخورداری از کافی شاپ ۲۴ ساعته، محیط دنج و آرام بخشی برای مسافرین و مهمانان محترم فراهم کرده است. از دیگر امکانات هتل گسترش تبریز می‌توان به فروشگاه‌های متنوع، آرایشگاه، خدمات لباسشویی، تاکسی سرویس، رمپ و ویلچر مخصوص معلولین و جانبازان اشاره کرد. پرسنل هتل گسترش تبریز میزبان شما عزیزان جهت جاودانه ساختن لحظات خوش در مدت اقامتتان خواهند بود. ضمنا می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید بلیط آنلاین هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.

اماکن نزدیک هتل گسترش تبریز


فاصله تا مجتمع تجاری برج بلور: (۵۵۵ متر)
فاصله تا پارک باغلارباغی: (۴ کیلومتر و ۱ متر)
فاصله تا موزه ادبی شهریار: (۴ کیلومتر و ۳۶۹ متر)
فاصله تا بازار تبریز: (۴ کیلومتر و ۴۳۴ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری لاله پارک: (۷ کیلومتر و ۱۷۸ متر)
فاصله تا بام و تله کابین عون بن علی: (۷ کیلومتر و ۵۱۰ متر)
فاصله تا رستوران بام تبریز: (۷ کیلومتر و ۷۴۱ متر)
فاصله تا پایانه مسافربری: (۸ کیلومتر و ۱۵۰ متر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن: (۱۱ کیلومتر و ۱۴۰ متر)
فاصله تا فرودگاه بین المللی: (۱۲ کیلومتر و ۴۶۸ متر)




امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است