search
menu

هتل آیدا تبریز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آیدا تبریز
امکانات کلی هتل آیدا تبریز
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیدا تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آیدا تبریز


هتل دو ستاره آیدا در ۴ طبقه و ۱۵ واحد اقامتی در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های تبریز به نام خیابان امام خمینی واقع شده است. این هتل نوساز در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به نزدیک بودن به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری این‌ شهر زیبا از جمله موزه عصر آهن، مسجد کبود، موزه آذربایجان، میدان ساعت، بازار بزرگ تبریز، خانه نیکدل و خانه حیدرزاده اشاره کرد. دانشگاه تبریز در ۳.۷ کیلومتری این هتل واقع شده است. Ayda Hotel همچنین دسترسی راحتی به ایستگاه اتوبوس بی آر تی و ایستگاه مترو دارد و این ویژگی هتل به گشت و گذار میهمانان گرامی در سطح شهر کمک شایانی کرده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز ۱۱.۸ کیلومتر است. با وسایل نقلیه متفاوتی از جمله قطار، اتوبوس، هواپیما یا ماشین شخصی می‌توانید به شهر میهمان‌دوست تبریز سفر کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر را داشته باشید، می‌توانید از طریق تورهای گردشگری یا به صورت اینترنتی اقدام به رزرو بلیط هواپیما کرده و با رزرو هتل مقرون به صرفه آیدا اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل آیدا تبریز


پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در لابی و اتاق‌ها در دسترس است. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. هتل دارای یک پارکینگ با ظرفیت محدود است. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان بهره‌مند شوند. برای اقامت کودکان زیر ۲ سال در این هتل هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. هزینه اقامت برای کودکان ۲ تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم‌بها حساب می‌شود. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید از تاکسی سرویس هتل آیدا استفاده کنید. این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کارکنان میز تور میهمانان را در تهیه بلیط جاهای دیدنی کمک می‌کنند. برای راحتی میهمانان سرویس بهداشتی فرنگی در لابی تعبیه شده است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است. سیستم اعلام و اطفا حریق و کپسول آتش‌نشانی برای جلوگیری از هر گونه حادثه ناگوار در هتل Ayda Hotel تعبیه شده است. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. ساعت ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. این هتل با داشتن محیطی دنج و آرام و پرسنلی مجرب و کارآزموده آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آیدا تبریز عبارتند از:
• اتاق یک تخته
• اتاق دبل
• اتاق دو نفره لوکس
• اتاق سه تخته
• سوئیت سه تخته
• سوئیت چهار تخته
• سوئیت پنج تخته
همه اتاق‌های هتل آیدا مجهز به سیستم تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند. از دیگر امکانات اتاق‌ها می‌توان به داشتن مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مبلمان، آباژور، کمد لباس و میز تحریر اشاره کرد. هر واحد مجهز به حمام اختصاصی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. آب معدنی به صورت روزانه شارژ می‌شود.

رستوران هتل


هتل آیدا فاقد رستوران است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل بروید اما صبحانه هر روز در این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل آیدا تبریز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه عصر آهن تبریز: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد کبود: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آذربایجان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه پروین اعتصامی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه استاد شهریار: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه سنجش: ۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تبریز: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است