search
menu

مهمانپذیر زند شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر زند شیراز
امکانات و خدمات عمومی مهمانپذیر زند شیراز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله مهمانپذیر زند شیراز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر زند شیراز


شیراز را به جرات می‌توان دلفریب‌ترین شهر ایران نام برد که با باغات و جاذبه‌هایش توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. به ویژه باغ‌های شیراز که در فصل بهار و پاییز توجه علاقه‌مندان را جلب کرده و سوژه‌ای تکرار نشدنی برای عکاسان هستند. طبیعی است که اقامتگاه‌های مختلفی در شیراز وجود داشته باشد اما گر به فکر برنامه سفر شیراز هستید و بدتان نمی‌آید در این بین در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، مهمانپذیر زند شیراز گزینه خوبی برای اقامتتان خواهد بود. مهمانسرای زند در سال ۱۳۴۲ افتتاح شد و جزو اقامتگاه‌های باسابقه در امور مهمانداری است. البته زند به شکل اولیه خود باقی نمانده و بین دهه ۹۰ در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد تا علاوه بر افزایش خدمات و امکانات خود بتواند گامی رو به جلو برداشته و به استانداردهای مهمانپذیری نزدیک‌تر شود.

امکانات و خدمات عمومی مهمانپذیر زند شیراز


مهمانپذیر زند تلاش خود را برای ایجاد امکانات و خدمات بیشتر انجام داده و تا آنجایی موفق بوده که برای اقامتی چند روزه در شیراز و نیز صرف کمترین هزینه مناسب باشد. در طبقه همکف هتل لابی کوچکی به متراژ ۴۰ متر مربع قرار گرفته که مهمانان در آن بخش می‌توانند به تلفن و تلویزیون دسترسی داشته باشند. زند اینترنت ندارد و اگر بخواهید به شبکه‌های مجازی دسترسی داشته باشید باید از اینترنت شخصی خودتان استفاده کنید. استخر و رستوران دیگر امکاناتی است که در مهمانپذیر زند وجود ندارند اما در عوض پارکینگ رایگان اختصاصی به صورت روباز (‌با ظرفیت ۱۴ خودرو) در محوطه هتل برای مهمانانی که سفر با خودروی شخصی را به سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما شیراز ترجیح داده‌اند ایجاد شده و برای آن دسته از مهمانان که خودروی شخصی ندارند خدمات تاکسی سرویس ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند بین طبقات به سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشند و در نمازخانه مهمانپذیر به عبادت بپردازند. زند متاسفانه خدمات خشک‌شویی و لباس‌شویی ارائه نمی‌دهد اما خدمات خانه‌داری آن به صورت منظم کار کرده و بهداشت محیط و اتاق‌ها را تامین می‌کنند. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد هتل و خدمات آن نیاز داشتید و یا می‌خواهید از رزرو اتاقتان مطمئن شوید می‌توانید سری به بخش پذیرش zand hotel بزنید. کارکنان این بخش به صورت شبانه‌روزی و با رویی خوش آماده پاسخگویی به مهمانان هستند.

اتاق های هتل


مهمانپذیر زند ۲۰ اتاق مختلف دارد که به شرح زیراند:
برای زوج‌ها و دوستانی که به صورت ۲ نفره سفر کرده‌اند اتاق‌های ۲ تخته با سرویس و بدون سرویس. برای مهمانانی که در گروه‌های ۳ نفره یا بیشتر سفر کرده‌اند،‌ اتاق‌های سه تخته با حمام و بدون حمام و اتاق‌های سه تخته با سرویس کامل در نظر گرفته شده است. اتاق‌های ۵ تخته و ۶ تخته نیز برای مهمانانی با تعداد همراهان بیشتر در نظر گرفته شده است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ّای هتل زند علاوه بر ظرفیت اتاق‌ها در برخی امکانات نیز تفاوت‌هایی هم دارند. به طور مثال تنها برخی از واحدهای اقامتی این مهمانپذیر مبله هستند. به جز این دیگر امکانات مانند یخچال، دوش حمام، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در تمامی واحدها وجود دارد. برای سرگرم شدن مهمانان تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های استانی دیجیتال در اتاق‌ها قرار داده شده است. نوع قفل درب اتاق‌ها کلید است و اتاق‌ها فاقد صندوق امانات هستند. برای سیستم سرمایش اتاق‌ها از کولر آبی و برای گرمایش از بخاری استفاده شده است.

فاصله مهمانپذیر زند شیراز تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام تاریخی وکیل: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا عمارت دیوانخانه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شیبویه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه ضیائیان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا سرای مشیر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه وصال شیرازی: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است