search
menu

هتل جهانگردی تخت جمشید مرودشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز
اماکن نزدیک به هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

درباره هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز


هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز در فاصله ۶۰ کیلومتری مرکز شهر و در نزدیکی تخت جمشید قرار گرفته است. این مجمتع رفاهی شامل ۲۲ ویلا مجزا می‌باشد که در سال ۱۳۵۰ افتتاح و در سال ۱۳۸۰ نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. مهم‌ترین امتیاز اقامت در هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز، نزدیکی به اثر تاریخی تخت جمشید است که قدمت آن به بیش از ۲۵۰۰ سال پیش باز می گردد.
از جمله امکانات رفاهی که در تمامی ویلا‌های هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، میز کار، مبل راحتی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. جهت رفاه حال مسافران، دستگاه چای ساز نیز در داخل اتاق‌ها وجود دارد. تلویزیون داخل اتاق‌ها به شبکه داخلی پخش فیلم دسترسی دارد و افراد می‌توانند در اوقات فراغت خود، به تماشای برنامه‌های متنوع آن بپردازند.
هتل تخت جمشید شیراز در باغی به مساحت ۵ هکتار و در فضای سبزی منحصر به فرد احداث شده است. لازم به یادآوری است که دسترسی رایگان به اینترنت وای فای نیز در فضای لابی و همچنین داخل تمامی ویلا‌ها امکان پذیر است. پذیرش هتل تخت جمشید شیراز به صورت ۲۴ ساعته پذیرای مسافران گرامی است. افراد می‌توانند با هماهنگی این بخش، درخواست ترانسفر فرودگاهی نمایند.
اقامت در هتل جهانگردی تخت جمشید برای افرادی که به قصد سفرهای کاری به شهر شیراز سفر کرده‌ باشند نیز به دلیل نزدیکی به کارخانه‌های صنعتی مانند پتروشیمی و کارخانه پگاه، گزینه‌ای ایده آل محسوب می‌شود.

اماکن نزدیک به هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز


فاصله تا تخت جمشید: پیاده (۱ متر)
فاصله تا نقش رستم: ۱۸ دقیقه با ماشین (۷ کیلومتر)
فاصله تا پاسارگاد: ۵۸ دقیقه با ماشین (۴۶ کیلومتر)
فاصله تا دروازه قرآن: ۴۵ دقیقه با ماشین (۵۵ کیلومتر)
فاصله تا حافظیه: ۱ ساعت و ۵ دقیقه با ماشین (۶۰ کیلومتر)


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است