search
menu

اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز
اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز

درباره اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز


اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز از جمله خانه های سنتی و قدیمی است که با بازسازی و تغییر کاربری امروزه به اقامتگاهی زیبا با امکانات مختلف تبدیل شده است. قدمت این اقامتگاه ۱۲۰ ساله به دوران قاجار بر می گردد اما در سال ۱۳۹۴ این خانه قدیمی تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت و سپس بسترهای تبدیل آن به اقامتگاهی سنتی فراهم شد تا در دنیای مدرن امروزی و در عصر آسمان خراش ها بتوان جایی را پیدا کرد که صفا و صمیمیت گذشته را حفظ کرده و حال خوب گذشته ها را منتقل می کند.
اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز از نظر مکانی در موقعیت خوبی قرار دارد و میهمانان با اقامت در اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز به جاذبه های مشهور و اماکن تاریخی شیراز مانند مسجد نصیر الملک، مسجد جامع عتیق، حرم مطهر شاه چراغ و کلیسای ارامنه دسترسی راحتی خواهد داشت.
در بدو ورود به این اقامتگاه با معماری سنتی مواجه خواهید شد که با کمی مرمت و بازسازی تا به امروز حفظ شده است. درهای چوبی و شیشه های رنگی حال و هوای خانه اجدادی را دارد و حیاط بزرگ آن با حوضی بسیار بزرگ و گلدان های شمعدانی اش فضایی دنج و آرم را ایجاد کرده اند.
گرچه اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز ظاهری سنتی و قدیمی دارد اما داخل اقامتگاه پر از امکانات مدرن و به روز است. اتاق های اقامتگاه سنتی گل طاها به گونه‌ای طراحی شده اند که دور تا دور حیاط بزرگ آن را احاطه کرده اند. همچنین در این حیاط درختان بلند قامت نارنج و پرتقال وجود دارد که دور تا دور حوض بزرگی آن قرار گرفته و فضای دل فریبی را برای عکاسی ایجاد کرده است. داخل اتاق های اقامتگاه سعی شده سبک معماری و سادگی دوران کهن حفظ شود در نتیجه اتاق های اقامتگاه سنتی گل طاها به دور از زرق و برق دنیای فانتزی هستند اما در داخل اتاق ها امکانات و خدمات گوناگونی قرار گرفته تا میهمانان اقامت دلپذیر و خاطره انگیزی را تجربه کنند.
در داخل اتاق های اقامتگاه، میهمانان به امکانات مختلفی مانند یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی، چای ساز، مینی بار، رخت آویز و دمپایی دسترسی خواهند داشت. سیستم سرمایش و گرمایش در تمامی اتاق های اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تعبیه شده و سرویس بهداشتی داخل اتاق ها در دو نوع فرنگی و ایرانی است و حمام های داخل اتاق خانه نیز مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان مانند حوله و مسواک است.
همچنین میهمانان در اتاق های اقامتگاه سنتی گل طاها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت. بد نیست بدانید که اینترنت اقامتگاه سنتی گل طاها رایگان بوده و حجم مصرفی مشخصی ندارد و به صورت نامحدود در دسترس میهمانان اقامتگاه است. میهمانانی که دارای اتومبیل شخصی هستند دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را صرف پیدا کردن پارکینگ یا جای پارک مناسب کنند زیرا اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز فضایی را به عنوان پارکینگ در نظر گرفته است هرچند این پارکینگ روباز بوده و ظرفیت محدودی دارد اما پارکینگ اختصاصی هتل است و میهمانان را از پارکینگ های عمومی بی نیاز می کند.
همچنین میهمانانی که ماشین شخصی نداشته باشند نیازی نیست که به دنبال تاکسی و یا وسایل نقلیه عمومی باشند این میهمانان می توانند از بخش کرایه خودرو هتل اتومبیل بدون راننده را تحویل گرفته و به گشت و گذار در شیراز بپردازند. دیگر خدمات و امکانات گل طاها عبارتند از: خدمات تور، آژانس مسافرتی، خدمات خانه داری و ترانسفر.

اماکن نزدیک اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز


فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ: ۶۰۰ متر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا مسجد و بازار وکیل: ۱.۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا مسجدجامع عتیق: ۱.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا ارگ کریم خانی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا خانه زینت الملک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا باغ نارنجستان قوام: ۱.۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا آرامگاه حافظ شیرازی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا باغ ارم: ۴.۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا دروازه قرآن: ۶.۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه سنتی گل طاها شیراز تا آرامگاه سعدی: ۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است