search
menu

هتل آپارتمان تچر شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان تچر شیراز
اماکن نزدیک هتل آپارتمان تچر شیراز

درباره هتل آپارتمان تچر شیراز


هتل آپارتمان تچر شیراز از هتل های ۲ ستاره خیابان زیبای فردوسی است که یک دهه پیش راه خود را به صنعت گردشگری باز کرد تا سهمی در میزبانی از مهمانان شهر شیراز داشته باشد. اولویتی که هر کسی را به هتل آپارتمان تچر می کشاند دسترسی راحت به نقاط مختلف شهر است. این هتل با قرار گرفتن در قلب تاریخی شهر به بناها و اماکن تاریخی مثل شاهچراغ، آرامگاه حافظ، سعدی، باغ ارم و مجموعه زندیه دسترسی راحت و سریعی دارد. حتی کسانی که بخشی از سفر خود را به خرید از شیراز اختصاص داده اند به سبب نزدیکی به مراکز خرید می توانند هتل آپارتمان تچر را انتخاب کنند.

این هتل در ۴ طبقه و ۱۳ باب واحد اقامتی از مهمانانش میزبانی می کند که در ظرفیت های ۲ تا ۶ نفره در اختیار مهمانان قرار می گیرند. هتل آپارتمان تچر با هدف تامین آسایش و آرامش مهمانانش در طول سفر از هیچ خدمتی دریغ نمی کند و با مجهز کردن واحدها به جدیدترین و به روزترین امکانات از جمله سیستم های تهویه مطبوع،‌ حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سشوار ثابت، مینی بار، اینترنت، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، ساعت بیداری، سیستم ویدئو و صوتی مرکزی، آشپزخانه، میز تحریر، کمد لباس، دراور و بالکن سعی داشته اقامتی درخور شان مهمانانش فراهم سازد.
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان تچر شیراز دارای حمام و آشپزخانه اختصاصی هستند که در حمام ها لوازم بهداشتی لازم جای داده شده است. با اینکه این هتل رستورانی با ظرفیت ۳۰ نفر دارد و با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای تمامی وعده ها آماده پذیرایی از مهمانان است ولی کسانی که تمایل داشته باشند غذاهای مورد علاقه خود را خودشان طبخ کنند می توانند از آشپزخانه مجهز آپارتمان استفاده کنند و یا حتی می توانند به رستوران های معروفی که در نزدیکی ساختمان واقع شده اند، مراجعه کنند و غذای محبوب خود را سفارش دهند.

گفتنی است که امکانات و خدمات هتل آپارتمان تچر شیراز در حد هتل های ۲ ستاره است و پرسنل هتل در طی این یک دهه و به همت تجربه خود در جلب رضایت مهمانان تقریبا موفق بوده اند و صحت این امر را می توان از روی بازخوردهای مثبتی که ثبت شده نتیجه گیری کرد. هتل آپارتمان تچر شیراز برای سرگرمی مهمانان خود سالنی را برای بیلیارد اختصاص داده که به صورت ۲۴ ساعت دایر است. علاوه بر این امکاناتی که ذکر شد، در این هتل می توان از امکانات و خدماتی نظیر آژانس خدمات مسافرتی، تاکسی سرویس، لاندری، فتوکپی، اتاق چمدان، فکس، پرینتر، صندوق امانات، اینترنت در لابی، پله اضطراری و خدمات خانه داری بهره مند شد. سرویس های حمل و نقلی که در بخش تاکسی سرویس و تحت نظارت هتل مشغول به فعالیت هستند به صورت تمام وقت و با رانندگانی مجرب در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

هتل آپارتمان تچر شیراز فضایی هر چند کوچک را با ظرفیت ۷ خودرو به پارکینگ اختصاص داده تا مسافرانی که با وسیله نقلیه خود به شیراز آمده اند نگرانی بابت خودروی خود نداشته باشند. ضمنا مهمانان می توانند در اوقات فراغت خود به فضای سبز هتل بروند و آنجا نفسی تازه کنند و یا از هتل بیرون بزنند و پیاده به سمت اماکن تاریخی شهر قدم بردارند؛ این پیاده روی زیاد طول نمی کشد و در عرض ۱۰ دقیقه جاذبه های زیبای شهر جلوی پای آن ها سبز می شوند.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان تچر شیراز


فاصله هتل آپارتمان تچر شیراز تا ارگ کریمخانی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تچر شیراز تا بازار وکیل: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تچر شیراز تا موزه پارس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تچر شیراز تا مسجد وکیل: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تچر شیراز تا آرامگاه حافظ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تچر شیراز تا شاهچراغ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان تچر شیراز تا باغ ارم: ۲.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است