search
menu

اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز
معرفی اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز
اتاق های اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز
فاصله اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز


اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز در محله سنگ سیاه شهر شیراز واقع شده است که قدمت این اقامتگاه سنتی به دوران پهلوی می رسد. همانطور که می دانید شیراز یکی از پرجمعیت ترین شهر های کشورمان است و جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی را در دل خود جای داده است که علاوه بر توریست های داخلی همه ساله پذیرای تعداد زیادی از توریست های خارجی است که با خرید بلیط هوپیما شیراز مهمان مردمان این شهراند.

معرفی اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز


بهتر است بدانید که نمای بیرونی اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز با دیوارهای آجری و پنجره های رنگی و گلدان هایی که روی پله های ورودی قرار دارند جلوه بسیار خاص و زیبایی به این خانه سنتی بخشیده است. شایان ذکر است که eghamatgahe boomgardi si rahe shiraz با پیشینه ۱۰۰ ساله در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در یک طبقه ساخته شده است. اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز با تغییر کاربری مورد مرمت و باز سازی قرار گرفت و در سال ۱۳۹۶ به عنوان اقامتگاه بوم گردی برای ارائه خدمات به مهمانان محترم شهر شیراز افتتاح گردید و تاکنون میزبان مسافران و گردشگرانی بوده که با خرید بلیط هواپیما سفری به شیراز دارند.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز


اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز دارای ۶ باب اتاق سنتی که به اتاق دو تخته دبل، دو تخته سینگل، سه تخته، ۴ تخته و ۸تخته تقسیم بندی شده است. لازم به ذکر است که همه اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام مجزا دارند. سرویس خواب هم در اتاق ها بصورت تخت خواب فراهم شده است. بد نیست بدانید که تمام اتاق ها دارای پنجره و نور گیر هستند و فقط دو اتاق نور گیر ندارد. بد نیست بدانید که سیستم گرمایشی اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز بصورت شوفاژ و سیستم سرمایشی بصورت اسپلیت است همچنین یخچال هم از امکانات موجود در اتاق ها است.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز


اقامتگاه بوم گردی سی راه در واقع یک خانه بومی است که به سبک کاملا سنتی بنا شده است به طوری که حوض کوچکی در وسط حیاط خانه قرار دارد و دور تا دور حیاط با گلدان های زیبا که زیبایی و شکوه شیراز باستان با مردمان سنتی و خوش قلب و مهمان نواز را به نمایش می گذارد؛ تزئین شده است. برخی از امکاناتی که برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر مهمانان در اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز نظر گرفته شده است، می توان به صندوق امانات، اینترنت نا محدود و رایگان، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، لباسشویی و آشپزخانه عمومی اشاره کرد.
شما می توانید در کافی شاپ اقامتگاه بوم گردی سی راه که دارای انواع دسر های سرد و گرم و خوش طعم ترین دمنوش ها لحظات منحر بفردی را تجربه نمایید. این موضوع درست است که اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است ولی گردشگران عزیز می توانند خودرو خود را براحتی در بیرون اقامتگاه و با خیال آسوده پارک نمایند. یکی از ویژگی های اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز نزدیک بودن به اماکن و جاذبه های گردشگری شهر از جمله خانه فروغ الملک، حمام و بازار وکیل را می توان نام برد. اگر در سفر به شیراز همراه شما کودک یا سالمندان محترم هستند؛ هنگام انتخاب اقامتگاه بوم گردی سی راه به این نکته بهتر است توجه شود که ورودی و طبقه اول این اقامتگاه دارای چند پله است. صبحانه رایگان هم جزو خدمات اقامتگاه می باشد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی سی راه شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

:
فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ ۶۰۰ متر ( ۳ دقیقه )
فاصله تا مسجد و بازار وکیل ۸۵۰ متر ( ۴ دقیقه )
فاصله تا ارگ کریم خانی ۱٫۵ کیلومتر ( ۶ دقیقه )
فاصله تا خانه زینت الملک ۱٫۶ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا باغ نارنجستان قوام ۱٫۷ کیلومتر ( ۵ دقیقه )
فاصله تا مسجد جامع عتیق ۱٫۸ کیلومتر ( ۸ دقیقه )
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است