search
menu

هتل پارک شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارک شیراز
امکانات عمومی هتل پارک شیراز
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل پارک شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پارک شیراز


هتل پارک شیراز یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر شیراز است که در خیابان سعدی این شهر بی‌نظیر قرار دارد. این هتل جزو جاهایی است که در طول سال از مسافران زیادی استقبال می‌کنند؛ مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما راهی شهر شیراز می‌شوند و اقامتی به‌یادماندنی برایشان رقم می‌زنند. هتل پارک دارای ۱۲۶ اتاق است و فعالیت خود را از سال ۱۳۳۸ آغاز کرده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۰ بازسازی انجام‌شده است. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته و با درختان قدیمی خود آب‌وهوای بی‌نظیری خلق کرده است. با توجه به اینکه هتل پارک شیراز در مرکز شهر واقع‌شده است، اما حس آرامش را به مسافران القا می‌کند، همچنین از مزایای این هتل نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری زیبای شهر شیراز است، به‌طور مثال، ارگ کریمخان در فاصله ۳۰۰ متری هتل واقع‌شده است و سایر جاهای دیدنی مانند بازار وکیل، موزه پارس، حمام وکیل، شاهچراغ، نارنجستان، مسجد نصیر الملک و مسجد جامع عتیق نیز در فاصله ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای این هتل قرار دارند. همچنین در عرض ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه اتوبوس و مترو زند برسید و از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی از سایر جاهای دیدنی شیراز مانند آرامگاه حافظیه، باغ ارم، سعدیه و باغ جهان‌نما بازدید کنید که در فاصله حدوداً ۱۵ دقیقه‌ای از هتل قرار دارند. همچنین فرودگاه شهید دستغیب شیراز نیز در فاصله ۲۵ دقیقه‌ای از هتل واقع‌شده است که از طریق تاکسی‌های فرودگاه می‌توانید به هتل بروید.

امکانات عمومی هتل پارک شیراز


کارکنان در هتل پارک شیراز مجرب بوده و با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند. در لابی این هتل برای ۴۰ نفر ظرفیت وجود دارد. پارکینگ موجود در این هتل نیز رایگان بوده و برای ۶۰ خودرو ظرفیت وجود دارد. برای بهره‌مندی از اینترنت می‌توانید به لابی هتل بروید و طبق تعرفه هتل هزینه دریافت می‌شود. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به لابی این هتل مراجعه کنید. همچنین دسترسی به تمامی طبقات از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌ها در هتل پارک شیراز انواع متفاوتی دارند که عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته. ساعت تحویل اتاق‌ها ۴ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، مبلمان، چای‌ساز، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها دارای بالکن بوده و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. همچنین در تمامی اتاق‌ها سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل پارک شیراز دارای ظرفیت ۲۰۰ نفر است ولی تا اطلاع ثانوی این رستوران تعطیل‌شده است. در زمان وعده‌های غذایی می‌توانید برای سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی به رستوران‌های نزدیک هتل مراجعه کنید. در کافی‌شاپ موجود در لابی هتل نیز انواع نوشیدنی و خوراکی‌های سبک را سرو می‌کنند.

فاصله هتل پارک شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پارس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ارگ کریمخان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا حمام وکیل: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا شاهچراغ: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع عتیق: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است