search
menu

هتل آپارتمان شمس شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان شمس شیراز
اماکن نزدیک هتل آپارتمان شمس شیراز

درباره هتل آپارتمان شمس شیراز


هتل آپارتمان شمس شیراز هتلی ۲ ستاره در قلب شیراز است که مابین مجموعه زندیه و آرامگاه حافظ واقع شده و اولین بار در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. این هتل بعد از حدود یک دهه و در سال ۱۳۹۶ برای ارتقا سطح کیفی خدمات و به روزرسانی امکاناتش بازسازی شد. مهمانان شهر شیراز دروازه اصفهان و خیابان حافظ را می شناسند و بعید است مسیرشان به این نقطه از شهر نیافتد. این نقطه از شهر دسترسی نسبتا خوبی به نقاط مختلف شیراز به خصوص بناها و اماکن تاریخی دارد و هتل آپارتمان شمس نیز با برخورداری از این مزیت توانسته توجه گردشگران را جلب کند.
اقامت در هتل آپارتمان شمس شیراز نه تنها خاطره هایی به یادماندی به جای می گذارد و در محیطی آرام و دل نشین آسایش مهمانانش را فراهم می کند بلکه از نظر قیمت نیز برای سفرهای مقرون به صرفه کاملا مناسب است. همانطور که ذکر شد این هتل از نظر موقعیت مکانی در نقطه خاصی از شهر واقع شده چون از یک سمت به بازار وکیل و از سمت دیگر به حافظیه و باغ جهان نما ختم می شود.
هتل آپارتمان شمس شیراز در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع و در ۹ طبقه ساخته شده است که در ۴۵ واحد آپارتمانی از مهمانان خود میزبانی می کند. این واحدها چشم اندازهای زیبایی رو به شهر دارند و برای فراهم سازی رفاه و آسایش مهمانان به امکانات رفاهی و اقامتی متعددی مجهز شده اند. چیدمان و مبلمان برخی از این اتاق ها به گونه ای است که حال و هوای خانه را برای مهمانان تداعی می کند؛ به غیر از تخت ها و خوش خواب های نرم و گرمشان، میز تحریر، میز غذاخوری، کاناپه یا مبل، یخچال، دراور، رخت آویز، چای ساز، کمد لباس، تلویزیون، مینی بار،‌ اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی نیز در اتاق ها وجود دارند.
برخی از این اتاق ها دارای بالکن هستند که دید خوبی به اطراف ساختمان دارند و از آن جا گویی کل خیابان های اطراف زیر پای آدم است و شب ها هم که منظره ها زیباتر جلوه می کنند و بالکن کوچک اتاق جای دنجی برای سیگار کشیدن است.
هتل آپارتمان شمس شیراز در رستورانی به ظرفیت ۱۲۰ نفر از مهمانان خود پذیرایی می کند و با طبخ انواع غذاهای اصیل ایرانی و شیرازی سلیقه اکثریت را پاسخگو است. این رستوران نسبتا بزرگ بوده و به شکل کلاسیکی چیده شده است. ضمنا مهمانان می توانند برای دورهمی ها و گفتگوهای کاری خود به کافی شاپ هتل تشریف ببرند، کافی شاپ هتل آپارتمان شمس در قسمت لابی هتل واقع شده و فضای آن طراحی متفاوتی دارد که این قسمت را از بخش شلوغ لابی جدا می کند. در این کافی شاپ مهمانان می توانند از خدمات اینترنتی نیز بهره مند باشند.
از دیگر امکانات هتل آپارتمان شمس شیراز می توان به سالن بیلیاردش اشاره کرد که به صورت ۲۴ ساعته دایر است. گفتنی است که این هتل پارکینگی مسقف را در ۲ طبقه کامل در اختیار مهمانانش قرار می دهد که برای امنیت وسایل نقلیه آن را به دوربین مداربسته مجهز کرده است. نماز خانه، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، پرینتر، چایخانه سنتی، خدمات تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق سیگار، لاندری، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هستند که هتل آپارتمان شمس شیراز برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان شمس شیراز


فاصله هتل آپارتمان شمس شیراز تا مسجد نصیرالملک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان شمس شیراز تا ارگ کریمخانی: ۹۱۴ متر
فاصله هتل آپارتمان شمس شیراز تا بازار وکیل: ۶۵۸ متر
فاصله هتل آپارتمان شمس شیراز تا باغ جهان نما: ۲ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان شمس شیراز تا آرامگاه حافظ: ۱.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است