search
menu

هتل صدرا شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صدرا شیراز
اماکن نزدیک هتل صدرا شیراز

درباره هتل صدرا شیراز


هتل صدرا شیراز هتلی دو ستاره در خیابان رودکی شیراز و یکی از گزینه های اقامتی ارزان قیمت و مناسب در این شهر به شمار می رود. خیابان رودکی به نوعی مرکز شهر شیراز به شمار می رود و در نتیجه هتل صدرا از نظر مکانی بهترین موقعیت را نصیب خود کرده است. قرار گیری در مرکز شهر دسترسی راحت به وسیله های نقلیه عمومی مانند مترو را ممکن کرده است. در واقع چند قدم دورتر از هتل صدرا ایستگاه مترو زندیه قرار گرفته که با استفاده از آن می توان به راحتی به سایر نقاط شیراز رفت.
از آن جا که هتل صدرا شیراز فاصله نسبتا کمی با بسیاری از جاذبه ها دارد، به میهمانان پیشنهاد می شود کفش های پیاده روی خود را همراه داشته باشند تا هم در کوچه پس کوچه های شهر شعر و عاشقی قدم زده و هم از دیدن جاذبه ها لذت ببرند. فاصله هتل صدرا شیراز تا بیشتر جاذبه های شیراز تنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده روی است. بد نیست بدانید که سر نبش خیابان رودکی چندین سینما به نام های فلسطین، آسیا، ایران و پیام قرار گرفته اند که فیلم های تازه و جدید را اکران می کنند و برای میهمانانی که می خواهند دقایقی از دنیای واقعیت فاصله بگیرند سرگرمی مناسبی خواهد بود. هتل صدرا شیراز در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و با اینکه تازه فعالیت خود را آغاز کرده بود، سال بعد از افتتاح یعنی در سال ۱۳۹۶ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت تا سطح خدمات و کیفیت امکانات خود را افزایش داده و هتل مطابق با استانداردهای هتلداری و مهمانداری روز دنیا باشد.
در اتاق های هتل امکانات مختلفی مانند کمد لباس، تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان و مینی بار قرار گرفته تا میهمانان اقامت راحتی در هتل داشته باشند. تمامی این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش نیز هستند. اگر میهانان اشیاء گران بهایی دارند نیازی به همراهی آن در هر جا ندارند کافی است اشیاء ارزشمند خود را در صندوق امانات داخل اتاق گذاشته و خود با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بهارنارنج بپردازند.
میهمانان هتل صدرا شیراز در داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت تا از دنیای مجازی دور نمانند. البته اینترنت هتل صدرا شیراز رایگان نبوده و با هزینه همراه حواهد بود. بد نیست بدانید که خدمات روم سرویس و صبحانه نیز در اتاق های هتل صدرا شیراز ارائه می شود. میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود به شیراز سفر کرده اند اگر در هتل صدرا شیراز اقامت داشته باشند دیگر نگران جای پارک و امنیت ماشین نخواهند بود زیرا هتل صدرا شیراز پارکینگ اختصاصی رایگانی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است.
هتل صدرا شیراز رستوران زیبایی نیز دارد که با استفاده از مواداولیه تازه و سالم انواع غذاهای ایرانی، عربی و غذاهای بومی شیراز را برای میهمانان گرامی سرو می کند. اما اگر میهمانان به دنبال خوراکی های مدرن تر و فضای فانتزی تری هستند به بخش کافی شاپ هتل مراجعه کنند. هتل صدرا شیراز خدمات و امکانات فراوانی را در محیط هتل ایجاد کرده تا میهمانان نیازی به خارج شدن از هتل و سرگردانی در خیابان ها نداشته باشند. این خدمات و امکانات شامل صرافی، اتاق چمدان، اتاق سیگار، چایخانه سنتی، خدمات لاندری و خشک شویی، سالن بیلیارد، خدمات باربری، خدمات تور، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات بیدار باش هستند.

اماکن نزدیک هتل صدرا شیراز


فاصله هتل صدرا شیراز تا ارگ کریمخانی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا بازار وکیل: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا سرای مشیر: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا حرم مطهر شاه چراغ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا مسجد نصیر الملک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا باغ نارنجستان قوام: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا باغ جهان نما: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا باغ ارم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا آرامگاه شاه شجاع: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل صدرا شیراز تا آرامگاه حافظ: ۴.۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است