search
menu

هتل آپارتمان رز ریحان شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رز ریحان شیراز
انماکن نزدیک هتل رز ریحان شیراز

درباره هتل رز ریحان شیراز


هتل آپارتمان رز ریحان شیراز یکی از آن هتل های ترو تمیزی است که در مرکز شهر شیراز واقع شده است؛ این هتل از سال ۹۵ فعالیتش را به عنوان میزبان مهمانان شهر شیراز شروع کرد. حوالی بلوار گلستان منطقه خوش آب و هوایی است که جزو بهترین محله های شیراز و البته بلوارهای اصلی شهر به حساب می آید و کسانی که قصد زندگی در شیراز را داشته باشند حتما این منطقه را جزو اولویت های اول خود قرار می دهند. هتل رز ریحان شیراز هم با قرار گرفتن در این منطقه امتیاز خوبی را صاحب شده است و برخی از گردشگران صرف نظر از درجه کیفی امکانات هتل به علت موقعیت مکانی ایده آلش هتل رز ریحان را انتخاب می کنند. گرچه بعد از اقامت پی به کیفیت بالای خدمات و امکانات هتل می برند.
این هتل در ۷ طبقه و ۲۵ باب واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می کند که شامل اتاق هایی با ظرفیت ۲ نفر، سوئیت های ۳ نفره و آپارتمان های ۳ تا ۸ نفره است. با وجود ۳ ستاره ای بودن هتل آپارتمان رز ریحان معمولا چنین تصور می شود که اتاق های چندان شیکی نداشته باشد ولی استفاده از المان های زیبا و امکانات مدرن برای دکوراسیون اتاق ها چهره جذاب تری به آن ها داده است. ضمنا ظرفیت های متفاوت واحدهای اقامتی باعث شده که هتل آپارتمان رز ریحان شیراز برای سفرهای خانوادگی و گروهی گزینه بسیار مناسبی باشد.
این اتاق ها با اثاثیه چوبی دکور شده اند که با افزودن مبلمان راحتی، تلویزیون، فرش، میز آرایش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع، کمد لباس، یخچال، آباژور، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب مکانی راحت را برای اقامت چند روزه مهمانانش فراهم کرده است. گفتنی است که برخی از این واحدها دارای بالکن هستند که چشم اندازی رو به ساختمان ها و خیابان های شهر و همچنین محوطه اطراف هتل دارد. بعلاوه حمام واحدها با امکاناتی مثل لوازم بهداشتی و دمپایی مجهز شده است.
بعد از اتاق ها این صبحانه هتل است که ممکن است هر کسی را برای سفرهای بعدی و اقامت های دوباره وسوسه کند. طبق بازخوردهای مثبتی که از تنوع صبحانه هتل آپارتمان رز ریحان شیراز شده است، تنوع و کیفیت صبحانه های این هتل دست کمی از هتل های ۴ ستاره و حتی ۵ ستاره ندارد؛ این منو هر روز هفته تغییر می کند و مهمانان می توانند در سالن سلف سرویس از خود پذیرایی کنند. ضمنا رستوران هتل نیز با ظرفیت ۴۰ نفر و در محیطی کوچک و تروتمیز انواع غذاهای ایرانی را طبخ و سرو می کند. البته با وجود آشپزخانه مجهز در آپارتمان ها و سوئیت ها مهمانان می توانند غذای موردعلاقه خود را طبخ و دستپخت خودشان را میل کنند.
هتل آپارتمان رز ریحان شیراز با دریافت هزینه های جدا یک سری امکانات ویژه را هم در اختیار مهمانانش قرار می دهد که استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، سونا و گشت نیم روزی از جمله این خدمات و امکانات هستند. بعلاوه با اقامت در هتل آپارتمان رز ریحان می توان از خدمات و امکاناتی نظیر تاکسی سرویس، پارکینگ، روم سرویس، پرینت، فتوکپی، اتاق چمدان، خدمات تور، نمازخانه، فست فود، کافی شاپ و اینترنت رایگان بهره مند شد.

انماکن نزدیک هتل رز ریحان شیراز


فاصله هتل آپارتمان رز ریحان شیراز تا ترمینال مسافربری: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان رز ریحان شیراز تا باغ دلگشا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان رز ریحان شیراز تا آرامگاه حافظ: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان رز ریحان شیراز تا آرامگاه سعدی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان رز ریحان شیراز تا ارگ کریمخان: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان رز ریحان شیراز تا بازار وکیل: ۲.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است