search
menu

هتل رودکی شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رودکی شیراز
اماکن نزدیک به هتل رودکی شیراز

درباره هتل رودکی شیراز


هتل رودکی شیراز در سال ۱۳۵۸ در خیابان رودکی، یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های این شهر تاسیس شده است. این هتل به جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران، در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت و امروزه هم با فراهم نمودن تمامی امکانات لازم، پذیرای مسافرانی است که شهر شیراز را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب کرده اند.
هتل رودکی شیراز در ساختمانی ۴ طبقه احداث شده است و دارای ۳۳ واحد اقامتی مجزا شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و همچنین سوئیت می‌باشد. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق‌های هتل رودکی شیراز تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، مبل راحتی، میز کار، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد.
پذیرش هتل رودکی شیراز به صورت شبانه روزی میزبان مسافران گرامی است. مسافران می‌توانند با هماهنگی این بخش از خدمات تاکسی سرویس نیز به منظور رفت و آمد در سطح شهر استفاده نمایند. صبحانه به صورت بوفه و به شکل رایگان هر روز صبح سرو می‌شود. افراد می‌توانند برای صرف سایر وعده‌های غذایی نیز به رستوران هتل رودکی شیراز مراجعه کنند.
موقعیت مکانی هتل رودکی شیراز یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت این هتل است که سبب شده دسترسی ساکنین هتل به مکان های دیدنی و همچنین جاذبه های گردشگری شهر به سادگی امکان پذیر باشد. ارگ کریم خان، حمام و بازار وکیل و همچنین آرامگاه حضرت شاه چراغ جزو جاذبه‌های گردشگری هستند که در نزدیکی هتل قرار دارند.

اماکن نزدیک به هتل رودکی شیراز


فاصله تا آرامگاه حافظ (۲ کیلومتر و ۴۰۴ متر)
فاصله تا دروازه قرآن (۴ کیلومتر و ۸۷۰ متر)
فاصله تا فرودگاه بین المللی (۱۴ کیلومتر و ۸۳۱ متر)
فاصله تا ترمینال شهید کاراندیش (۳ کیلومتر و ۱۲۲ متر)


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است