search
menu

اقامتگاه سنتی راوی شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی راوی شیراز
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی راوی شیراز
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی راوی شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی راوی شیراز


اقامتگاه سنتی راوی در شهر شیراز قرار دارد. این اقامتگاه عمارتی با قدمت بیش از ۲۰۰ سال است که دارای حیاط مرکزی و سه سربنا بوده و هریک از بناها متعلق به یک دوره تاریخی هستند، این دوره‌ها عبارت‌اند از زندیه، قاجاریه و پهلوی اول. کاربری این عمارت در سال ۱۳۹۹ به اقامتگاه تغییر یافت و در مجموع آمادگی میزبانی از ۲۰ مسافر را دارد. با رفتن به پشت‌بام این اقامتگاه می‌توانید تمام شهر شیراز را تماشا کنید. شیراز شهری تاریخی با بناها و جاهای دیدنی است که حتماً سفر کردن دارد، به‌طوری‌که در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و حتی جهان برای بازدید از این شهر زیبا نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام می‌کنند. شیراز به عنوان مهد تمدن، فرهنگ و ادب پارسی است و برخی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در این شهر عبارت‌اند از موزه موسیقی، بازار، حمام و مسجد وکیل، آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدیه، شاهچراغ، دروازه قرآن، ارگ کریمخان و باغ نارنجستان قوام. مطمئناً با انتخاب این اقامتگاه برای اقامتتان یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. این اقامتگاه دارای ۳ طبقه و ۶ اتاق است و اقامتی به‌یادماندنی و سرشار از خوشی در انتظار شماست. لازم به ذکر است که فاصله این اقامتگاه تا فرودگاه بین‌المللی شیراز حدوداً ۱۱ کیلومتر است و دسترسی به فرودگاه نیز از طریق تاکسی‌های فرودگاه امکان‌پذیر است.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی راوی شیراز


برخی از مسافران دوست دارند به وسیله ماشین شخصی سفر کنند که در این صورت برای رفاه این مسافران پارکینگ غیر مسقف دایر شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان انگلیسی تسلط دارند تا با توریست‌ها ارتباط خوبی برقرار کنند. همچنین راهنمای محلی همراه لیدر تور نیز آماده معرفی جاهای دیدنی و گردشگری هستند تا با همراهی‌شان مسافران لحظات خوشی را تجربه کنند. برای دسترسی به اینترنت نیز می‌توانید از مسئول مربوطه رمز وای فای را بپرسید و به صورت رایگان از این خدمات بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که پذیرش حیوانات خانگی در این اقامتگاه مجاز نیست.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در طبقه همکف اتاق دو تخته دوبل شهدخت و اتاق سه تخته فیروز قرار دارند. در طبقه بالا نیز اتاق یک تخته سلما و اتاق دو تخته دوبل پری جهان قرار دارند. اتاق فیروز به عنوان اولین اتاق با سه پنجره رو به حیاط است و بهترین انتخاب برای سفرهای خانوادگی به شمار می‌رود. اتاق دولتشاه نیز دنج بوده و نورگیری خوبی دارد، این اتاق از سطح حیاط پایین‌تر است و پنجره‌های مشبک قدیمی دارد. اتاق ملک تاج نیز برای سفرهای دوستانه مناسب است و دارای سقف و تزئینات بی‌نظیری است. اتاق شهدخت اتاقی کوچک و دو نفره است و سقف و دیوارهای آینه‌کاری همراه با نقاشی دارد. اتاق پری جهان از لحاظ معماری زیبا بوده و در طبقه دوم قرار دارد که از پنجره‌های این اتاق چشم‌انداز زیبایی مقابل چشمانتان خواهد بود. در نهایت اتاق سلما که مناسب سفرهای تکی است و پنجره‌ای کوچک رو به آسمان دارد. با توجه به قوانین این اقامتگاه زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از خدمات و امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و تختخواب‌های استاندارد بهره‌مند شوید. دکوراسیون اتاق‌ها سنتی بوده و چشم‌انداز زیبایی رو به حیاط باصفا دارند. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت هستند. با توجه به قوانین این اقامتگاه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان و برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

رستوران اقامتگاه


رستوران موجود در این اقامتگاه آماده ارائه غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر ایرانی و محلی است، مطمئن باشید از طعم غذاهای این اقامتگاه سیر نخواهید شد. همچنین محلی به عنوان کافی‌شاپ دایر شده و مسافران می‌توانند انواع نوشیدنی، فالوده شیرازی و خوراکی را متنوع را در این قسمت سفارش دهند.

فاصله اقامتگاه سنتی راوی شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا شاهچراغ: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظیه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم شیراز: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا سعدیه: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است