search
menu

اقامتگاه بوم کلبه کوهسار شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز
آشنایی با روستای پرشکفت
معرفی اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز
حیاط اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز
فاصله اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز


اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز در روستای پرشکفت دشت ارژن، روستایی نشسته بر دامنه کوه بیل و در نزدیکی شهر شیراز واقع شده است. همه ما هنگام خرید بلیط هواپیما و سفر می توانیم به جای انتخاب هتل ها در مرکز شهر، اقامتگاه هایی را که در نزدیکی شهر قرار دارند انتخاب نماییم. انتخاب اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز باعث خواهد شد علاوه بر لذت بردن از هوای بی نظیری که در اطراف شیراز وجود دارد، به سادگی به مرکز شهر هم دسترسی داشته باشید.

آشنایی با روستای پرشکفت


جالب است بدانید که خانه های روستا پرشکفت همگی از سنگ و چوب ساخته شده است و اقامت در چنین خانه هایی تجربه بی نظیر و متفاوتی را در اختیارتان خواهد گذاشت. هیچ نو ملاتی برای ساخت این خانه های روستایی استفاده نشده است بلکه سنگ ها بصورت خشکه چین با دقت و ظرافت خاصی روی هم قرار گرفته اند. استفاده از سنگ و چوب باعث شده که این خانه ها بسیار مستحکم باشند. همه این معماری نشان از فرهنگ و سنت کهن و قدیمی روستا پر شکفت است که مشابه آن را در کمتر جایی می توان دید و ماجراجویانی که به دنبال کسب تجربه های متفاوت اند کافیست با خرید بلیط هواپیما شیراز سفری به این روستا داشته باشند. سراسر روستا پرشکفت پوشیده از انواع درختان گلابی، بنه، بادام و گردو، انواع گیاهان کوهی مانند آویشن و انواع جانوران و پرندگان از جمله کبک است.

معرفی اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز


بد نیست بدانید که eghamatgaheh boomgardi Kolbe kuhsar shiraz در واقع یک خانه بومی است با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع است که ۳ باب اتاق دارد. با در نظر گرفتن توضیحات در مورد اتاق های اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز در مجموع ظرفیت پذیرش از ۲۰ مهمان را دارد. جالب است بدانید که اتاق ها کاملا بصورت سنتی و سرویس خواب بصورت کف خواب آماده شده است. شما با انتخاب اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار لحظات سنتی و جالب زیادی را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است به دلیل حفظ معماری قدیمی و سنتی اقامتگاه بوم کلبه کوهستان سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک و عمومی در محوطه اقامتگاه قابل استفاده می باشد. یکی دیگر از جذابیت های اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار وجود شومینه با هیزم جهت گرم کردن اتاق ها است. شومینه طبیعی موردی است که که کمتر در زندگی امروزه با آن روبرو می شویم.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز


سرویس دهی اینترنت و پرسنل مسلط به زبان از جمله امکانات اقامتگاه بوم کلبه کوهستان هستند. بهتر است بدانید که اقامتگاه پارکینگ اختصاصی ندارد ولی مهمانان محترم می توانند خودرو خود را جنب اقامتگاه با خیال آسوده پارک کنند. بد نیست بدانید که اقامت در این خانه به همراه وعده صبحانه است. همچنین امکان سفارش همه غذا های محلی و سنتی با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی و تازه برای گردشگران فراهم شده است.

حیاط اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز


شما با نشستن در حیاط اقامتگاه بوم کلبه کوهسار با درختان انگور، سیب و به لذت سرو غذا در محیط کاملا دلنشین را تجربه خواهید کرد. همچنین در حیاط علاوه بر این درختان سبزیجات بصورت ارگانیک برای استفاده مهمانان کاشته شده است. شایان ذکر است که مسیر دسترسی با اقامتگاه بوم کلبه کوهسار آسفالت است و فقط ۷ کیلومتر از مسیر بصورت خاکی ماشین رو است. برای شما که اقامتگاه بوم کلبه کوهسار را انتخاب کرده اید؛ اقامت خاطره انگیزی با لحظات شاد و به یادماندنی در این مکان شگفت انگیز را آرزو داریم.

فاصله اقامتگاه بوم گردی کلبه کوهسار شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

:
فاصله تا دریاچه ارژن ۱۵٫۱ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه )
فاصله تا منطقه محافظت شده ارژن ۲۴٫۶ کیلومتر (۳۰ دقیقه )
فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ ۴۷٫۸ کیلومتر ( ۵۱ دقیقه )
فاصله تا آرامگاه حافظ شیرازی ۵۱٫۶ کیلومتر ( ۵۰ دقیقه )
فاصله تا منطقه محافظت شده ماله گاله --> حدود ۵۶٫۱ کیلومتر ( ۵۰ دقیقه )
فاصله تا کوه دراک ۵۶٫۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱ دقیقه )
فاصله تا پارک ملی بمو ۹۰٫۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است