search
menu

هتل پولادکف سپیدان شیراز

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پولادکف شیراز
اماکن نزدیک به هتل پولادکف شیراز

درباره هتل پولادکف شیراز


هتل ۴ ستاره پولادکف شیراز در فاصله ۷۷ کیلومتری از شهر شیراز واقع شده و در مجموعه تفریحی- ورزشی بین‌المللی سپیدان قرار گرفته است. این هتل نخستین بار در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید و آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. منطقه‌ای که هتل پولادکف شیراز (Pooladkaf Hotel) در آن واقع شده حدود ۲۸۵۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و یک منطقه کوهستانی با آب و هوای تمیز و تازه به حساب می‌آید. از مزایای هتل پولادکف شیراز در شهر سپیدان، قرار گرفتن آن بین راه مراکز دو استان و داشتن دسترسی آسان و سریع به جاده اصلی می‌باشد.
همچنین، مسافران برای بهره مند شدن از آب و هوای سالم کوهستانی اقامت در این هتل را ترجیح می‌دهند. هتل نوساز پولادکف در سه طبقه ساخته شده و دارای ۵۸ واحد اقامتی و ۲۰۰ تخت است. کادر حرفه‌ای و مجرب این مجموعه زیبا و شیک با روی گشاده و ارائه خدمات متنوع از مهمانانشان پذیرایی و استقبال می‌کنند. مهمانانی که با خودروی شخصی خود به شهر سپیدان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان با ظرفیت ۷۰ خودرو استفاده کنند. استفاده از اینترنت وای فای در هتل پولادکف شیراز طبق تعرفه مشمول هزینه می‌باشد. وضعیت دید هتل و نمایی که از پنجره اتاق‌های این هتل پیدا است، از مناظر زیبای کوهستانی منطقه تشکیل شده است. منظره کوهستانی منطقه در هر فصلی از سال زیبای منحصربه فرد و خاصی دارد و تماشای آن بسیار دلنشین و خوشایند است.
امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل پولادکف شیراز برای مهمانان فراهم شده‌اند، عبارت‌اند از: تلویزیون، یخچال، مینی بار (با هزینه)، مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، پاور سوئیچ، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی. خدمات روم سرویس و خدمات خانه داری نیز به تمامی واحدها ارائه می‌گردند.
در این هتل سه سالن رستوران، کافی شاپ و چایخانه سنتی برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل با ظرفیت ۸۰ نفر انواع غذاهای خوشمزه و متنوع را امتحان و نوش جان کنند. در کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوش طعم آماده و سرو می‌شوند. جایخانه سنتی هتل مکانی دنج برای استراحت و نشستن است. همچنین، در لابی کوچک هتل پولادکف شیراز با ظرفیت ۳۰ نفر امکاناتی از قبیل تلویزیون، مبل، میز، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ لوازم الکترونیکی، صندوق امانات، تلفن، دستگاه واکس کفش، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، گیم نت، اینترنت، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی جهت راحتی و آسایش مهمانان فراهم شده‌اند. جهت تفریح و استراحت مهمانان نیز در محوطه هتل فضای سبز و زمین ورزشی در نظر گرفته شده تا مهمانان بتوانند فعالیت‌هایی از قبیل پیاده روی، ورزش و حتی استراحت را به راحتی در این مکان‌ها انجام دهند. دوست‌داران بازی بیلیارد برای گذراندن اوقات فراغت می‌توانند به سالن بیلیارد هتل پولادکف شیراز مراجعه کنند.
پذیرش هتل پولادکف شیراز به طور ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان خوش برخورد و صبورش مهمانان را در رابطه با نیازها و درخواست‌هایشان به خوبی راهنمایی و هدایت می‌کنند. مهمانان می‌توانند برای درخواست خدماتی چون لاندری، خشکشویی، اتو، فتوکپی، فکس، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و مهمانان خارجی را نیز به خوبی می‌توانند هدایت کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. تمام تلاش پرسنل هتل پولادکف شیراز ساختن خاطره خوش و به یاد ماندنی از اقامت در شهر سپیدان و هتل پولادکف شیراز برای مهمانان است. برای تعطیلات چند روزه در سپیدان حتما هتل پولادکف شیراز را برای اقامت انتخاب کنید.

اماکن نزدیک به هتل پولادکف شیراز


فاصله هتل پولادکف تا شیراز: ۷۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است