search
menu

اقامتگاه سنتی پسین شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی پسین شیراز
معرفی اقامتگاه سنتی پسین شیراز
اتاق های اقامتگاه سنتی پسین شیراز
تفریحات و سرگرمی در اقامتگاه سنتی پسین شیراز
رستوران و کافی شاپ اقامتگاه سنتی پسین شیراز
امکانات و خدمات کلی اقامتگاه سنتی پسین شیراز
فاصله اقامتگاه سنتی پسین شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه سنتی پسین شیراز


اقامتگاه سنتی پسین شیراز، در آدرس خیابان لطفعلی خان زند، کوچه نارنجستان قوام، پلاک ۲۰ واقع شده است. همانطور که اطلاع دارید شهر توریستی و دیدنی شیراز مرکز استان فارس در جنوب ایران قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری با هدف بازدید از جاذبه های این شهر بلیط هواپیما شیراز تهیه می کنند. به دلیل برخورداری شیراز از آب و هوای معتدل در تمام فصول سال به ویژه فصل بهار بهترین زمان خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به این شهر تاریخی است.

معرفی اقامتگاه سنتی پسین شیراز


اقامتگاه سنتی پسین شیراز در واقع یک خانه سنتی با قدمت حدود ۲۰۰ سال است. eghametgahe sonnati pasin shiraz در سال ۱۳۹۷ با هدف احیا خانه های تاریخی شیراز پس از مرمت و بازسازی با هدف ارائه خدمات رفاهی برای گردشگران عنوان اقامتگاه بوم گردی پسین افتتاح گردید. اقامتگاه سنتی پسین شیراز با معماری کاملا سنتی و فضایی دلنشین انتخاب کاملا مناسبی برای گردشگران عزیز است.

اتاق های اقامتگاه سنتی پسین شیراز


اقامتگاه سنتی پسین شیراز دارای ۶ باب اتاق است که به تربیت به صورت ۲ اتاق دو تخته، ۳ اتاق سه تخته و یک اتاق چهار تخته تقسیم بندی شده و پراکندگی اتاق ها در طبقه اول و دوم است. با در نظر گرفتن تعداد اتاق ها در اقامتگاه سنتی پسین در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۲۰ مهمان را دارد. تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. از جمله امکانات موجود در اتاق های اقامتگاه سنتی پسین شیراز می توان به سیستم گرمایشی شوفاژ، اسپلیت، کف پوش سرامیک و یخچال اشاره کرد. به دلیل حفظ حالت و فضای سنتی در اتاق ها تلویزیون قرار داده نشده است.

تفریحات و سرگرمی در اقامتگاه سنتی پسین شیراز


جالب است اطلاع داشته باشید که برنامه های ویژه ای در اقامتگاه سنتی پسین از جمله برگزاری تورهای شیراز گردی، پاسارگاد گردی، تخت جمشید و نقش رستم، بازدید از دریاچه نمک و روستای دیدنی و بسیار زیبا قلات( با هزینه مسافر) برای مهمانان عزیز برگزار می شوند.

رستوران و کافی شاپ اقامتگاه سنتی پسین شیراز


رستوران اقامتگاه سنتی پسین شیراز در محوطه و طبقه بالا با ظرفیت ۱۷ نفر واقع شده است. بهتر است بدانید که ساعت سرو صبحانه: ۸:۰ الی ۱۰:۳۰، ساعت سرو ناهار و شام، طبق هماهنگی با مهمانان تعیین می شود. همچنین مهمانان محترم اقامتگاه سنتی پسین با هماهنگی قبلی با کارکنان می توانند از انواع غذاهای لذیذ سنتی و مخصوص شیرازی نظیر کشک و بادمجان، دوپیازه، کلم پلو شیرازی، آب دوغ خیار، قورمه سبزی سفارش دهند و سرو نمایند. کافی شاپ اقامتگاه در محوطه و طبقه بالا با ظرفیت ۱۷ نفر بصورت ۲۴ ساعته با انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های خوش عطر و طعم آماده پذیرایی از گردشگران محترم شهر شیراز است.

امکانات و خدمات کلی اقامتگاه سنتی پسین شیراز


کارکنان مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت و وای فای رایگان از جمله امکانات و خدماتی هستند که اقامتگاه سنتی پسین برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته است. اگر در سفر به شیراز افراد سالمند و کودک خردسال به همراه شما هستند؛ بهتر است توجه نمایند که اقامتگاه پسین شیراز در بخش ورودی به اتاق های طبقه بالا دارای تعدادی پله است. لازم به ذکر است که اقامتگاه سنتی پسین شیراز فاقد پارکینگ اختصاصی است. مهمانان محترم می توانند خودروی خود را در پارکینگ عمومی ۱۰۰ متر پایین تر از اقامتگاه پارک نمایند.

فاصله اقامتگاه سنتی پسین شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

:
فاصله تا خانه زینت الملک ۱۷۰ متر( ۱ دقیقه)
فاصله تا باغ نارنجستان قوام ۴۵۰ متر( ۲ دقیقه)
فاصله تا مسجد وکیل ۱٫۵ کیلومتر( ۶ دقیقه)
فاصله تا مسجد جامع عتیق ۱٫۷ کیلومتر( ۷ دقیقه)
فاصله تا بازار وکیل ۱٫۸ کیلومتر( ۸ دقیقه)
فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ ۲٫۱ کیلومتر( ۸ دقیقه)
فاصله تا ارگ کریم خانی ۲٫۳ کیلومتر( ۹ دقیقه)
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است