search
menu

هتل نصیرالملک شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نصیرالملک شیراز
جاهای دیدنی نزدیک به هتل نصیرالملک شیراز

درباره هتل نصیرالملک شیراز


هتل نصیرالملک شیراز از هتل‌های ۲ ستاره شهر شیراز بوده و همیشه در زمره اقامتگاه‌های محبوب این شهر قرار گرفته است. این هتل که از سال ۱۳۹۵، میزبانی و مهمان‌نوازی خود را شروع کرده، به خاطر موقعیت مکانی خوبی که دارد، مورد توجه انبوهی از مسافران و گردشگران شهر شیراز قرار می‌گیرد. مطمئنا شما نیز مثل سایر علاقه‌مندان به سفر شیراز، به خوبی بر این موضوع واقف هستید که این شهر پر از جاذبه‌های گردشگری بوده و با سفر به شیراز می‌توان اماکن مذهبی و تاریخی زیادی را بازدید کرد. بنابراین انتخاب اقامتگاهی مثل Nasir Al Molk Hotel می‌تواند تاثیر شگرفی بر راحتی سفر به شیراز بگذارد.
جالب است بدانید که این هتل از کارکنان بسیار مجربی نیز بهره می‌برد و از این رو، توانسته در طول این چند سال، امکانات، خدمات و سرویس‌های بسیار مطلوبی برای آسایش و آرامش مهمانان خود فراهم آورد. اگر وارد فضای داخلی هتل نصیرالملک شیراز شوید و یکی از ۳۴ واحد اقامتی موجود در آن را برای خود برگزینید، امکاناتی مثل یخچال، دراور، آباژور، تلفن، میز تحریر، کمد لباس، انواع لوازم بهداشتی، حمام، وسایل لازم برای شارژ لوازم الکترونیکی، لوازم گرمایشی، تلویزیون، مینی بار، اینترنت و چندین و چند وسیله رفاهی باکیفیت دیگر را شاهد خواهید بود. شکی نیست که برخورداری از هر یک از این وسیله‌ها در زمان لازم باعث رقم خوردن راحتی و آسایش مهمانان می‌شود. البته غیر از این امکانات متنوع، در فضای خارج از اتاق‌های Nasir Al Molk Hotel نیز امکانات بسیار زیادی برای مهمانان تعبیه شده است.
شاخص‌ترین موارد در بین این امکانات هم آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، دستگاه‌های فکس و کپی و زنگ هشدار هستند که مورد توجه مهمانان بسیار زیادی قرار می‌گیرند. جالب اینجاست که در هتل نصیرالملک شیراز، سرویس‌های گوناگونی هم در اختیار مهمانان گذاشته می‌شوند که از آن جمله می‌توان به روم سرویس، سرویس تاکسی، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. یکی دیگر از برجسته‌ترین خدماتی که هتل نصیرالملک شیراز با عشق و اشتیاقی مثال زدنی تقدیم مهمانان خود می‌کند، رستوران بی‌نظیر این اقامتگاه است. برای کسانی که می‌خواهند طعم دست پخت اصیل شیرازی را بچشند، حضور در این رستوران به موهبتی بزرگ تبدیل خواهد شد. زیرا منوئی پر از غذاهای خوش طعم در رستوران هتل نصیرالملک شیراز مقابل چشمان مهمانان قرار می‌گیرد.
البته ناگفته نماند که هتل نصیر الملک مجهز به یک کافی شاپ شیک هم هست که دست کمی از رستوران آن نداشته و با فضای دلنشین و خوردنی‌های لذیذی که دارد، برای مهمانان این هتل دلبری می‌کند. اگر تمایل داشتید که با خودروی شخصی به شیراز بروید و مهمان هتل نصیرالملک شوید، جای هیچ نگرانی از بابت امنیت خودروی شما وجود نخواهد داشت. زیرا این هتل به یک پارکینگ اختصاصی نیز تجهیز شده است. در مورد طعم لذیذ صبحانه‌هایی هم که هر روز در هتل نصیرالملک شیراز برای مهمانان سرو می‌شود، بهتر است چیزی نگوییم تا وقتی خودتان فقط یک لقمه از این صبحانه‌ها را میل کردید، شگفت‌زدگی را در بند بند وجودتان حس کنید. در مجموع با توجه به موارد مطرح شده در مورد هتل نصیرالملک شیراز و همچنین با توجه به آنچه که مهمانان قبلی این هتل در مورد آن می‌گویند، می‌توان چنین پنداشت که این هتل در میان هتل‌های ۲ ستاره و سایر اقامتگاه‌های هم‌رده خود در شیراز، جزو بهترین‌ها بوده و انتخاب آن برای هر یک از گردشگران شهر شیراز می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل نصیرالملک شیراز


فاصله هتل تا ترمینال مسافربری شیراز: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار وکیل: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه شهید دستغیب شیراز: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه قطار شیراز: ۲۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی شیراز: ۲۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است