search
menu

اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز
انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز


اقامتگاه سنتی ماه منیر در شهر زیبای شیراز واقع‌شده است. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید و در هنگام خرید بلیط هواپیما به دنبال مکانی با صفا و صمیمی هستید، اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز انتخاب بسیار مناسبی برای اقامت است. بد نیست بدانید که اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز قدمتی ۱۲۰ ساله دارد و تاریخ ساخت این عمارت به اواخر دوران قاجار و اوایل دوران پهلوی برمی‌گردد. همچنین بهتر است بدانید که اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز در سال ۱۳۹۷ برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به گردشگران عزیز مورد مرمت و بازسازی قرارگرفته است. این اقامتگاه دارای ۲ طبقه و ۷ باب اتاق است. با انتخاب این اقامتگاه می‌توانید به جاهای دیدنی شهر شیراز دسترس آسانی داشته باشید و بازدید از همه این مکان‌های تاریخی و گردشگری به همه مسافران توصیه می‌شود، برخی از مشهورترین جاهای دیدنی در این شهر عبارت‌اند از آرامگاه حافظیه، موزه سنگ هفت‌تنان، باغ عفیف‌آباد، باغ دلگشا، حمام وکیل و باغ ارم شیراز.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز


از جمله امکانات و خدمات ارائه‌شده در اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز می‌توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد، همین امر سبب می‌شود تا با گردشگران خارجی و توریست‌ها ارتباط خوبی برقرار کنند. در بخش پذیرش به صورت شبانه روزی فعالیت دارند و از میهمانان استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن خدمات تلاش می‌کنند. همچنین پارکینگ غیر مسقف در این اقامتگاه دایر شده است، این پارکینگ در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت رایگان نیز در لابی این اقامتگاه ارائه می‌شود. میز تور گردشگری نیز در لابی دایر بوده و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. لازم به ذکر است که برای گردش در سطح شهر می‌توانید از خدمات تاکسی‌سرویس و کرایه‌ اتومبیل همراه با راننده بهره‌مند شوید.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


از نظر تنوع اتاق‌ها در اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز زیاد هستند که هریک از اتاق‌ها نام‌های متنوعی دارند، در ادامه به معرفی هرکدام می‌پردازیم: یک اتاق یک تخته (نارنج)، دو اتاق دو تخته دوبل (قجری)، یک اتاق دو تخته توئين (سه دری)، یک اتاق سه تخته (ترنج)، یک اتاق چهار تخته ( پنج دری)، یک اتاق پنج تخته ( شاه نشین). هریک از این اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسبی دارند و اقامتی ایده آل برای مسافران رقم می‌زنند. شایان ذکر است که هیچ‌کدام از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه را ندارند، بنابراین بهتر است در هنگام رزرو اتاق موردنظر به تعداد نفرات و ظرفیت اتاق دقت نمایید. در داخل واحدهای اقامتی نظافت به صورت روزانه انجام می‌گیرد، همچنین خدماتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مانند کولرگازی و بخاری تعبیه‌شده‌اند. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، آب رایگان و لوازم بهداشتی.

رستوران هتل


جالب است بدانید که وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود که در صورت اقامت رایگان است. همچنین کافی‌شاپ نیز دایر بوده و با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دمنوش‌های گیاهی و انواع دسرهای خوشمزه در محیطی زیبا و تاریخی قدیمی آماده پذیرایی از مهمانان شهر شیراز هستند.

فاصله اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه زینت الملک: ۶۳ متر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام : ۱۲۰ متر
فاصله تا امامزاده سید علاالدین حسین (آستانه): ۶۵۰ متر
فاصله تا مسجد و بازار وکیل: ۱.۴کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر شاهچراغ: ۲ کیلومتر
فاصله تا ارگ کریم‌خانی : ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ شیرازی: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است