search
menu

اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز
معرفی اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز
اتاق های اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز
امکانات داخل اتاق ها اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز
فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز


اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز خانه ای با صفا است که چشم هر ببینده را در اولین نگاه به خود جلب می نماید. بهتر است بدانید که اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز در سال ۱۳۰۰ توسط میرزا ابوالفضل محلاتی ساخته شده است. خانه ای با یک باغ بزرگ که نهر های آب از میان آن می‌ گذرد و دلیلی برای تبدیل شدن خانه به تافته‎‌ جدا بافته از ساختمان‌ های همسایه شده و به تنهایی انگیزه ای ست برای خرید بلیط هواپیما شیراز و تجربه سبک متفاوتی از زندگی ایرانی. در سال ۱۳۹۵ فرزندان میرزا محلاتی تصمیم گرفتند تا کاربری این خانه را پس از مرمت و بازسازی تغییر داده و این محل را بعنوان اقامتگاه بوم گردی افتتاح کنند. این خانه سنتی حالا میزبان گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما عازم شیراز شده اند و این خانه را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کرده اند.

معرفی اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز


Eghamatgahe boomgardi khane baghe irani shiraz مکانی است که پنجره اتاق‌ هایش به ۲۰۰۰ متر باغ باز می ‌شود و حس راحت در خانه بودن را به ارمغان می آورد. اقامتگاه بوم‌گردی خانه باغ ایرانی شیراز می‌تواند همانجایی باشد که همیشه دلتان می خواست در آن بمانید و زندگی رویایی داشته باشید. بهتر است اطلاع داشته باشید که اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز دو طبقه، ۱۹ اتاق با ظرفیت‌ های مختلف دارد.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز


اتاق ها با نام های جالب مانند: دو تخته تویین فروغ فرخزاد (با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی خارج از اتاق،نمای رو به باغ )، دو تخته تویین بیژن سمندر( با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی خارج از اتاق)، دو تخته تویین نیما یوشیج(سرویس اضافه: یک سرویس کف خواب)، دو تخته دابل سعدی، دو تخته دابل حسین پناهی، دو تخته تویین مهدی اخوان ثالث(سرویس اضافه: یک سرویس کف خواب)، دو تخته تویین حافظ، دو تخته دابل پروین اعتصامی، چهار تخته سهراب سپهری، چهار تخته صدرالدین محلاتی(سرویس اضافه: یک سرویس کف خواب)، چهار تخته احمد شاملو، سه تخته شهریار تقسیم بندی می شوند. لازم به ذکر است که نمای تمام اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز رو به باغ است.

امکانات داخل اتاق ها اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز


برخی امکانات که در اتاق های اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز برای رفاه حال مهمانان محترم تدارک دیده شده است می توان به تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی‌بار غیررایگان، اسپیلت‌، شوفاژ و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق اشاره کرد.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز


جالب است بدانید که اقامتگاه خانه باغ ایرانی شیراز رستورانی به نام سیاه چادر دارد که مهمانان گرامی می توانند همراه با صرف وعده های غذایی، از فضای سنتی این رستوران نیز لذت ببرند. تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس، خدمات خانه داری و لباسشویی از جمله سایر امکانات اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز هستند. گردشگران عزیزی که به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند با استراحت در آلاچیق های و فضای سبز اقامتگاه بوم گردی طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند. مژده به کسانیکه به سرو غذا های محلی علاقه دارند؛ شما می توانید در سفره خانه سنتی اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی با میل غذا های مورد علاقه خود لحظات خاطره انگیزی را سپری نمایید. بهتر است به این نکته توجه نمایید که اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز دارای سه نیم طبقه است و ورودی هر نیم طبقه دارای تعدادی پله است. از نظر وضعیت ترافیک اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز، خارج ازمحدوده طرح ترافیک قرار دارد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا آرامگاه شاه چراغ: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا ارگ کریمخانی: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا حمام وکیل: ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ عفیف آباد: ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا باغ جهان نما: ۱۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه حافظ (حافظیه): ۱۷ دقیقه با ماشین
فاصله تا راه آهن: ۳۲ دقیقه با ماشین
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است