search
menu

هتل آپارتمان هدیش شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان هدیش شیراز
اماکن نزدیک هتل آپارتمان هدیش شیراز

درباره هتل آپارتمان هدیش شیراز


هتل سه ستاره هدیش یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و خوب شهر زیبای شیراز است که در قلب شهر شیراز و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر واقع شده است. این هتل که از ۵ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی در پلان‌های یک خوابه (دو نفره)، دو خوابه (چهار نفره) و سه خوابه (شش نفره) تشکیل شده، از امکانات بی‌شماری برخوردار بوده و خدمات متنوعی را به میهمانان خود عرضه می‌دارد. جالب است بدانید با وجود اینکه هتل آپارتمان هدیش در سال ۱۳۸۲ احداث گردید، چند سال قبل مجدد مورد بازسازی قرار گرفت و تجهیزات بیشتری به آن اضافه شد. امروز هتل آپارتمان هدیش با ظاهر و معماری جذاب و دکوراسیون زیبا و دل‌نشین واحدهای اقامتی خود، به یکی از هتل‌های محبوب شهر شیراز مبدل شده و مورد تحسین بسیاری از گردشگران واقع گشته است.
همان‌طور که گفته شد، هتل آپارتمان هدیش از امکانات بسیاری نظیر آسانسور، خدمات برای دسترسی معلولین، سالن بیلیارد، اتاق چمدان، صندوق امانات، پله اضطراری و نمازخانه برخوردار بوده و خدمات فراوانی چون پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی و خدمات خانه‌داری را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. گفتنی است که هتل آپارتمان Hadish Hotel از پارکینگ جادار و مناسبی برخوردار بوده که قادر است ۳۱ خودرو را در خود جای دهد. بنابراین، مسافران عزیزی که با خودروی شخصی شهر خود را به مقصد شیراز ترک می‌کنند، می‌توانند با خیال آسوده ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کرده و از این بابت هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند. علاوه بر پارکینگی مناسب، هتل هدیش شیراز از رستوران بسیار شیک و تمیزی نیز برخوردار است که روی بام هتل واقع شده و نمای بسیار زیبایی از شهر شیراز را به میهمانان عزیز هتل عرضه می‌کند. همچنین چایخانه سنتی و کافی‌شاپ هتل آپارتمان هدیش نیز در کنار رستوران باکیفیت این هتل مشغول به کار بوده و با نوشیدنی‌های سرد و گرم خود، تمامی نیازهای میهمانان هتل را برطرف می‌سازند.
از امکانات کلی هتل آپارتمان هدیش که بگذریم باید گفت که واحدهای اقامتی هتل نیز اسباب و لوازم شیک و مدرنی تشکیل شده و به امکانات بی‌شماری مجهز شده‌اند. کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، دراور، آباژور، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق، تنها بخشی از امکانات و اسباب اقامتی اتاق‌های هتل آپارتمان هدیش را تشکیل می‌دهند. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان هدیش شیراز به اینترنت پرسرعت نیز مجهز بوده و میهمانان می‌توانند لذت گشت‌وگذار در اینترنت را با سرعت بسیار بالای اینترنت هتل تجربه کنند.
ازآنجایی‌که هتل آپارتمان هدیش در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و در خیابان پر رفت و آمد زند شیراز واقع شده، میهمانان هتل می‌توانند در ظرف مدت چند دقیقه با خودروی شخصی و یا تاکسی سرویس هتل به جاذبه‌های گردشگری بسیاری نظیر ارگ کریم خان، باغ ارم، آرامگاه خواجوی کرمانی، حافظیه، باغ دلگشا، مسجد وکیل، مسجد نصیر الملک، دروازه قرآن و آرامگاه سعدی دسترسی داشته باشند. همچنین هتل آپارتمان هدیش با فاصله دو کیلومتری خود تا حرم شاه‌چراغ، بهترین گزینه برای زائرانی است که تمایل دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در هر زمان از روز با تاکسی سرویس اختصاصی هتل از حرم مطهر شاه‌چراغ دیدن فرمایند. در آخر اگر امکانات، کیفیت خدمات، نرخ مناسب اقامت و رفتار حرفه‌ای و مودبانه پرسنل هتل را کنار هم بگذارید، خواهید دید که هتل آپارتمان هدیش یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اقامت در شهر دیدنی شیراز می‌تواند باشد.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان هدیش شیراز


فاصله هتل آپارتمان هدیش شیراز تا شاه‌چراغ: ۱.۴کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان هدیش شیراز تا بازار وکیل: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان هدیش شیراز تا حافظیه شیراز: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان هدیش شیراز تا دروازه قرآن: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان هدیش شیراز تا نارنجستان: ۳.۱کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان هدیش شیراز تا سعدیه: ۱۰.۲کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان هدیش شیراز تا نقش رستم: ۵۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است