search
menu

اقامتگاه بوم گردی موبد آباده شیراز فارس

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی موبد آباده شیراز
معرفی اقامتگاه بوم گردی موبد آباده
اتاق های اقامتگاه بوم گردی موبد آباده
امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی موبد آباده
سرگرمی و تفریحات اقامتگاه بوم گردی موبد آباده
غذاهای اقامتگاه بوم گردی موبد آباده
فاصله اقامتگاه بوم گردی موبد آباده تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

درباره اقامتگاه بوم گردی موبد آباده شیراز


اقامتگاه بوم گردی موبد آباده؛ در استان فارس، شهرستان آباده، شهر سورمق، روستای باقرآباد واقع شده است و مناسب گردشگرانی است که هدفشان از خرید بلیط هواپیما شیراز تجربه سبک متفاوتی از زندگی با کمی هیجان است. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی موبد آباده قدمتی حدود ۱۵۰ سال دارد. eghamatgahe boomgadri mobed abadeh در فروردین سال ۱۳۹۸ با هدف احیا خانه های روستایی پس از مرمت و بازسازی افتتاح شد و فعالیت خود را در حوزه بوم گردی آغاز کرد و تا به امروز میزبان مسافرانی ست که با خرید بلیط هواپیما مهمان شیرازی ها شده اند.

معرفی اقامتگاه بوم گردی موبد آباده


بهتراست بدانید که اقامتگاه بوم گردی موبد آباده خانه سنتی خشت و گلی به مساحت ۶۰۰۰ متر که دارای ۶ باب اتاق ۱۲ متری با ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر مهمان است. جالب است بدانید که اقامتگاه بوم گردی موبد آباده ساختمان با درب های چوبی ، دیوار های خشتی است. حیاط اقامتگاه بوم گردی موبد آباده در واقع باغی پر از درختان میوه و گل های رز است که با دیدن این همه زیبایی ذهن و روح آدمی تازه می شود.

اتاق های اقامتگاه بوم گردی موبد آباده


اتاق های اقامتگاه بوم گردی موبد آباده با وسایل سنتی و وسایل بومی مانند موزه ای تزئین شده است و محیط باصفا و خاطره انگیزی را برای اقامت فراهم کرده است. بهتر است اطلاع داشته باشید که اتاق ها در اقامتگاه بوم گردی موبد آباده ۴ اتاق دارای بخاری گاز سوز و ۲ اتاق با شومینه هیزمی تقسیم بندی شده است. شایان ذکر است که فقط یکی از اتاق هایی که شومینه در آن قرار دارد دارای سرویس بهداشتی و حمام خصوصی داخل اتاق است. سایر مهمانان گرامی می توانند از سرویس بهداشتی حمام داخل سرویس بهداشتی به صورت مشترک استفاده نمایند. همچنین بهتر است بدانید که سرویس خواب در اتاق ها بصورت کف خواب است و وسایل خواب مثل پتو و ملافه جهت استفاده مهمانان آماده شده است.

امکانات کلی اقامتگاه بوم گردی موبد آباده


بد نیست بدانید که راهنمای محلی تورهای گردشگری، پارکینگ غیرمسقف داخل محوطه اقامتگاه و سیستم سرمایشی و گرمایشی ( پنکه رومیزی، شومینه هیزمی، بخاری نفتی و بخاری گازی ) از جمله امکاناتی هستند که اقامتگاه بوم گردی موبد آباده برای گردشگران عزیز تدارک دیده است.

سرگرمی و تفریحات اقامتگاه بوم گردی موبد آباده


رقص محلی و پخش موسیقی زنده محلی از برنامه و سوپرایز هایی که برای خلق لحظات خاطره انگیز و به یادماندنی برای مهمانان و گردشگران محترم اقامتگاه بوم گردی موبد آباده آماده شده است. همچنین شما می توانید در برنامه های طبیعت گردی و کوهنوردی هم شرکت نمایید. در گوشه ای از خانه یک تنور گلی ساخته شده است تا میهمانان بتوانند پخت نان محلی را در اقامتگاه بوم گردی موبد آباده تجربه کنند.

غذاهای اقامتگاه بوم گردی موبد آباده


جالب است بدانید که انواع غذا های محلی و لذیذ نظیر اشکنه، کشک و بادمجان، کال جوش، سیرموک، عدس پلو در اقامتگاه بوم گردی موبد آباده تهیه و پخته می شوند و مهمانان گرامی می توانند این طعم و لذت غذا های محلی را امتحان کنند و طعم بی نظیر این غذا ها را برای همیشه از اقامت در اقامتگاه بوم گردی موبد آباده به یادگار در ذهن خود داشته باشند. لازم به ذکر است که محوطه اقامتگاه سنگفرش است؛ چند کلبه کپری و تخت سنتی هم ساخته شده است تا میهمانان بتوانند برای دورهمی ها از آنها استفاده کنند. همچنین انواع دمنوش ها با استفاده از گیاهان طبیعی روستا آماده می شود و شما می توانید این دمنوش های مفید و خوش عطر و طعم را سفارش داده و میل نمایند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی موبد آباده تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

:
فاصله تا شهر سورمق۲٫۸ کیلومتر ( ۶ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری آباده ۲۸٫۱ کیلومتر ( ۲۷ دقیقه )
فاصله تا عمارت کلاه فرنگی آباده ۳۱٫۸ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه )
فاصله تا تیمچه صرافیان ۳۲ کیلومتر ( ۳۴ دقیقه )
فاصله تا شهر آباده ۳۲٫۲ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه )
فاصله تا قلعه ناصرآباد کوشک ده بید ۶۵٫۶ کیلومتر ( ۴۷ دقیقه )
فاصله تا قصر بهرام گور ۶۶ کیلومتر ( ۴۸ دقیقه )
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است