search
menu

متل دنا شیراز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره متل دنا شیراز
اماکن نزدیک متل دنا شیراز

درباره متل دنا شیراز


متل دنا شیراز یکی از گزینه‌های خوب اقامتی برای بازدید از شیراز است که در مکانی جذاب و خوش‌منظره بین تخت جمشید و مجموعه تاریخی پاسارگاد قرار گرفته است. از آنجایی که این متل در مکانی مرتفع و خوش آب و هوا واقع شده، باب میل گردشگرانی است که دوست دارند در مکانی دور از شلوغی شهر و در دل طبیعت ساکن شوند. گفتنی است که متل دنا شیراز از ۴۰ واحد اقامتی ویلایی تشکیل شده که هر یک از آن‌ها به زیبایی دکور و طراحی و با اسباب و وسایلی نظیر تخت‌خواب، تلفن، یخچال، تلویزیون، میز، کمد لباس، رخت‌آویز و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی تزئین شده است. همچنین هر واحد اقامتی متل دنا شیراز از سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع بهره‌مند بوده و به سیستم اعلام و اطفاء حریق تجهیز شده است.
اگر تصور می‌کنید که امکانات متل دنا شیراز به همین چند مورد محدود می‌شود، در اشتباهید. از زمین ورزشی گرفته تا کافی‌نت، هر چه از هتلی باکیفیت انتظار دارید، در متل دنا شیراز خواهید یافت. از آنجایی که متل دنا شیراز از پارکینگ امن و جاداری برخوردار است، بهترین مکان برای آن دسته از افرادی است که با خودروی شخصی خود مسافرت می‌کنند. اگر به مطالعه کتاب علاقه دارید، متل دنیا شیراز شما را از یاد نبرده است؛ این متل از کتابخانه‌ای تشکیل شده که مجموعه آثار ادبی نویسندگان شهیر دنیا را در خود جای داده است. بی‌شک چشیدن طعم قوه‌ای دل‌چسب در حین مطالعه لذتی است وصف نشدنی؛ لذتی که برای تجربه آن کافی است به کافی‌شاپ هتل دنا شیراز مراجعه کنید. علاوه بر قهوه، کافی‌شاپ متل دنا شیراز قادر است نوشیدنی‌های مختلفی را برای شما تهیه کرده و سفارشات شما را در اندک زمانی به دستتان برساند. ناگفته نماند که رستوران هتل دنا شیراز نیز از فضای دل‌انگیز و آرامش‌بخشی برخوردار بوده و با طعم دل‌نشین غذاهای ایرانی خود، لحظات شیرینی را برای شما رقم خواهد زد. سایر امکانات متل دنا شیراز عبارتند از: فروشگاه، اتاق چمدان، کافی‌نت، نمازخانه، صندوق امانات، چایخانه سنتی، پرینتر، فکس و فتوکپی.
شهرت متل دنا شیراز صرفا در وفور امکانات آن نیست، بلکه این متل خدمات فراوانی را نیز به میهمانان خود عرضه می‌دارد: کرایه تاکسی، باربری، بیدارباش، روم سرویس، تهیه بلیط، خشکشویی، خانه‌داری و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله خدماتی است که به صورت رایگان و یا با دریافت هزینه‌ای اندک به میهمانان متل ارائه می‌گردد. جالب است بدانید که متل دنا شیراز برای گردشگرانی که تمایل دارند از جاذبه‌های اطراف متل دیدن کنند، خدمات تور درون شهری ارائه می‌دهد. شما عزیزان با عضویت در خدمات تور متل قادر خواهید بود که در اطراف شهر به گشت و گذار بپردازید و از اقامت خود در متل دنا شیراز نهایت استفاده را ببرید.
اگر جز افراد همیشه آنلاین هستید، باید گفت که متل دنا شیراز به فکر شما نیز هست، زیرا این متل قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای تمامی میهمانان خود فراهم آورده تا میهمانان در دل طبیعت نیز قادر به گشت و گذار در فضای مجازی باشند و از اقامت خود لذت ببرند.
با توجه به امکانات و خدمات فوق باید گفت که متل دنا شیراز یکی از برترین اقامتگاه‌های اطراف شهر شیراز است و به شدت به افرادی که تمایل دارند در مکانی خارج از شهر و آلودگی هوا اقامت کنند، توصیه می‌شود. بنابراین اگر در پی مکانی آرام و ساکت برای اقامت در شیراز می‌گردید، از انتخاب متل دنا شیراز به هیچ‌وجه پشیمان نخواهید شد.

اماکن نزدیک متل دنا شیراز


فاصله متل دنا شیراز تا فرودگاه زرقان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله متل دنا شیراز تا مرودشت: ۲۸ کیلومتر
فاصله متل دنا شیراز تا شیراز: ۳۱.۴ کیلومتر
فاصله متل دنا شیراز تا تخت جمشید: ۳۷.۱ کیلومتر
فاصله متل دنا شیراز تا پاسارگاد: ۱۱۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است