search
menu

هتل بین الحرمین شیراز

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بین الحرمین شیراز
اماکن نزدیک هتل بین الحرمین شیراز

درباره هتل بین الحرمین شیراز


هتل بین الحرمین شیراز در سال ۱۳۹۷ در مساحتی ۳۷۰۰ مترمربعی در دل بافت تاریخی شیراز با ۵۷ اتاق و سوئیت افتتاح شد. به جرات می توان گفت هتل بین الحرمین شیراز از نظر مکانی بهترین موقعیت را بین هتل های شیراز دارد. این هتل با قرار گیری در بافت تاریخی شهر امکان دسترسی راحت به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی شیراز را به میهمانان خود می دهد؛ اقامت در این هتل به ویژه برای علاقه مندان به پیاده روی، بسیار رویایی خواهد بود زیرا تنها با چند دقیقه پیاده روی به جاذبه های شیراز دسترسی خواهند داشت.
هرچند حتی اگر چندان تمایلی به پیاده روی نداشته باشند باز پیشنهاد می شود برای دقایقی در کوچه پس کوچه های شیراز قدم بزنند تا عطر و بوی کهن ایران که هنوز هم در کوچه پس کوچه های شیراز جاری است را تجربه کنند. هتل بین الحرمین شیراز گرچه هتلی ۳ ستاره است اما خدمات و امکاناتی در حد یک هتل چهار ستاره ارائه می دهد و از این بابت هتلی مناسب برای اقامت است زیرا میهمانان هزینه هتل ۳ ستاره را می پردازند در حالی امکانات و خدماتی بیشتر از آن دریافت خواهند کرد.
در بدو ورود به هتل، میهمانان با نوشیدنی گوارای ایرانی پذیرایی شده و سپس به اتاق هایشان راهنمایی می شوند. در داخل اتاق ها امکانات مختلفی مانند یخچال، دراور، کمد لباس، تلفن، مینی بار، چای ساز و تلویزیون قرار دارد. تمامی این اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند. صندوق امانات در اتاق های هتل بین الحرمین شیراز تعبیه شده تا میهمانان اشیاء گران بها و ارزشمند خود را در صندوق گذاشته و با خیالی راحت به گشت و گذار و بازدید از جاذبه های شیراز بپردازند. بعلاوه میهمانان هتل در داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل خواهند داشت.
میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود عازم شیراز شده اند دیگر نیازی نیست که از این سو تا آن سوی شهر را به دنبال جای پارک بگردند زیرا هتل بین الحرمین شیراز پارکینگ سرپوشیده اختصاصی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. آژانس مسافرتی هتل بین الحرمین شیراز اجرا کننده انواع تورهای داخلی و طبیعت گردی است و برای شیراز گردی گزینه مناسب و در دسترسی است. پس از شیراز گردی پیشنهاد ی شود سری به مجموعه ماساژ هتل زده شود که انواع ماساژهای تایلندی، کاریزما و سوئدی را ارائه می دهد. اگر میهمانان نیاز به خدمات خشکشویی داشته باشند کافی است قبل از ساعت ۹ صبح لباس های خود را تحویل داده و در پایان روز لباس هایی پاکیزه تحویل بگیرند. دیگر خدمات و امکاناتی که در هتل بین الحرمین شیراز به میهمانان ارائه می شود عبارتند از: خدمات تور، آسانسور، فروشگاه، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز، خدمات پزشکی، ترانسفر برگشت، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری و خدمات تهیه بلیط. بد نیست بدانید که این هتل به دلیل قرار گیری بین دو حرم احمد بن موسی(شاهچراغ) و حسین ابن موسی، بین الحرمین نام گذاری شده است.

اماکن نزدیک هتل بین الحرمین شیراز


فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا باغ ارم: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا شاهچراغ: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا مسجد نصیر الملک: ۰.۹ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا آرامگاه خواجوی کرمانی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا ارگ کریم خان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا بازار وکیل: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا مسجد جامع عتیق: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا حافظیه: ۴.۵ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا آرامگاه سعدی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل بین الحرمین شیراز تا تخت جمشید: ۷۱ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است