search
menu

اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز


اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز هتلی سنتی در شهر توریستی شیراز است. این هتل از امکانات و موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. اقامتگاه بهار نارنج در نزدیکی شاه چراغ و مرکز شهر قرار دارد. به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل، با انتخاب آن می‌توانید به راحتی از جاهای دیدنی شیراز مانند: باغ ارم شیراز، دروازه قرآن، حمام وکیل و.... دیدن فرمایید. ساختمان آن نوساز است و از نظر اقتصادی قیمت‌های به صرفه‌تری را ارائه می‌دهد. طبق نظر سنجی‌های بعمل آمده از شاخص‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به کادر خوش برخورد و اخلاق مدار آن اشاره کرد. وجود ۸ واحد اقامتی این هتل را به یک مکان آرام و دنج برای اقامت تبدیل کرده‌است. شما می‌توانید هتل را در ساعت ۱۴ تحویل بگیرید و در ساعت ۱۲ ظهر تحویل دهید. با جستجو در اینترنت به راحتی می‌توانید بلیط هواپیمای شیراز را بصورت اینترنتی خرید کنید و برنامه منظمی برای سفرتان داشته‌باشید. در ادامه به ذکر ویژگی و امکانات بخش‌های عمومی و اتاق‌های هتل Bahar Narenj Hafez hotel Shiraz خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز


هتل دارای ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا است که برای مسافرانیکه از فرودگاه به سمت هتل می آیند می‌تواند بسیار کاربردی باشد. لابی شیک هتل دارای چیدمانی سنتی و اصیل است که در بدو ورود می‌تواند میزبان خوبی برای مسافران باشد. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته می‌تواند در خدمت مسافران باشد تا در صورت داشتن هر گونه سوال احتمالی بموقع به شما کمک کند. برای تامین امنیت هر چه بیشتر مهمانان هتل، در جای جای ساختمان کپسول‌های آتش نشانی قرار داده شده‌است. در خود هتل امکاناتی وجود دارد تا در صورت نیاز به تهیه بلیط به راحتی بتوانید آن را از طریق پذیرش تهیه کنید. خدمات خانه داری روزانه در اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز انجام می‌گیرد و به همین دلیل هتل از تمیزی و نظافت خوبی برخوردار است. در لابی هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز وجود دارد. اینترنت منحصرا در اتاق‌ها وجود دارد. خدمات دربانی برای حفظ امنیت هر چه بیشتر مسافران در نظر گرفته شده‌است. از آنجاییکه هتل چند طبقه است، آسانسور نیز در آن وجود دارد. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل و همراه با مسافران ممنوع است. نمازخانه نیز در بخشی از هتل تعبیه شده‌است. شما می‌توانید از خدمات بیدار باش نیز در صورت نیاز استفاده کنید. سیستم تهویه مطبوع در بهترین شرایط استاندارد تعبیه شده‌است تا اقامت مطلوب شما را تضمین کند. در لابی تلفن نیز وجود دارد. اگر با خودرو خودتان به این سفر آمده‌اید حتما به این نکته توجه کنید که پارکینگ در هتل وجود ندارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از امکانات و چیدمان بسیار دلنشینی برخوردار هستند. یخچال، دراور، دمپایی، چراغ خواب و تلفن نیز در واحدهای اقامتی مهمانان وجود دارد. واحدها دارای کمدها و رخت آویزهایی نیز هستند تا بتوانید وسایلتان را در طول مدت اقامتتان داخل آن‌ها قرار دهید. همه واحدها بطور اختصاصی دارای حمام و سرویس بهداشتی هستند. سرویس بهداشتی اتاق‌ها بصورت فرنگی است. تلویزیون‌های صفحه تخت هتل به شبکه نمایش فیلم متصل هستند. در واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز نیز اینترنت وای فای و پرسرعت وجود دارد. سیستم تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی نیز در تمام واحدها تعبیه شده‌است. اگر برای انجام کارهای خود به این سفر آمده‌اید، یک میز تحریر حتما برای شما نیاز است، چیزی که در تمام واحدها وجود دارد. انواع واحدای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دو نفره دابل
• اتاق سه نفره

رستوران هتل


رستوران شیک اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز با ظرفیت ۵۰ نفر آماده ارائه خدمات به مسافران هتل است. علاوه بر موارد ذکر شده خدمات روم سرویس نیز به داخل واحدها ارائه می‌شود.

فاصله اقامتگاه سنتی بهار نارنج حافظ شیراز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد وکیل: ۳ کیلومتر
فاصله تا حمام وکیل: ۳ کیلومتر
فاصله تا حرم شاهچراغ (ع): ۳ کیلومتر
فاصله تا بازار وکیل: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است